• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2021 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2021 09:50

Detail zákazky Z20213040

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2021 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2021 09:50

Základné údaje

Z20213040

OF-231376

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5533319

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

36537349

LAMAJ, spol s r.o.

Šúdolská 3A, Nitra, 94911, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovová šatníková skriňa

kov, šatník, skriňa, skrinka

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovová šatníková skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová šatníková skriňa GS2 600 na nohách (alebo ekvivalent) ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová šatníková skriňa  GS2 600 na nohách (alebo ekvivalent):
- zváraná šatníková skriňa z kvalitného oceľového plechu 0,7 - 1,5 mm
- odvetrávanie v hornej a dolnej časti dverí
- spevnenie dverí výstuhou
- uzamykanie dverí cylindrickým, visiacim alebo kódovým zámkom
- prevedenie na nohách
- vybavenie: 2 police, 2 vešiaky, 4 háčiky
- povrchová úprava: vypaľovací lak z umelej živice
Farba: modrá
Rozmery (vxšxh): 1850x600x500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, špecifikáciu, vyobrazenie skrne a vyobrazenie možného farebného vyhotovenia. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov a farebného vyhotovenia.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar objednávateľovi v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený.
O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

03.03.2021 08:00 — 11.03.2021 14:00

1,00 Súbor v zmysle technickej špecifikácie

720,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.02.2021 14:55

24.02.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 203
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 10:11 - Vstupná ponuka 720,00 € Cena s DPH
22.02.2021 10:11 - Najvýhodnejšia ponuka 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS