• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2021 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2021 14:50
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2021 08:35

Detail zákazky Z20213035

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2021 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2021 14:50
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2021 08:35

Základné údaje

Z20213035

OF-231258

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5533315

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

64254577

MEDESA s.r.o.

Na Vyšehradě 1092, Polička, 57201, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tkanivový procesor

Tkanivový procesor

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tkanivový procesor
Funkcia
Vákuový tkanivový procesor , určený na spracovanie ľudských tkanív s programami pre fixáciu, dehydratáciu, prejasnenie a parafínovú impregnáciu vzoriek . Programovateľný s automatickou prevádzkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tkanivový procesor ks 1
Pracovná komora nastavenie teploty do °C 60
Hladinové senzory na kontrolu hladín v pracovnej komore ks 3
Priestor pre reagencie: počet nádob pre roztoky pre spracovanie o objeme min 4 l počet nádob 10
Priestor pre reagencie: počet nádob pre čistiace roztoky o objeme min 4 l počet nádob 2
Priestor pre reagencie musí mať zásobníky s objemom min 5 l slúžiace na dopĺňanie roztokov s automatickým prepúštaním ks 2
Parafínová pec - Nastaviteľná teplota min v rozsahu °C 45°C - 70 °C
Parafínová pec - Min 3 zásobníky na parafín s celkovým objemom parafínu liter 15
Užívateľom nastaviteľné názvy roztokov: počet 80
Užívateľom nastaviteľná konfigurácia roztokov: počet 5
Užívateľom nastaviteľné programy pre spracovanie: počet 20
Užívateľom nastaviteľné programy na miešanie: počet 5
Užívateľom nastaviteľný čistiaci program: počet 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovná komora možnosť zapnutia/vypnutia tlaku a vákua
Pracovná komora s možnosťou nastavenia miešania
Počet kaziet v pracovnej komore s možnosťou napúšťania polovičného objemu pri využití aj polovičnej kapacity náplne kazetami min. v rozsahu 0-300 kaziet Ano
Objem pracovnej komory s možnosťou regulácie objemu napúšťania podľa počtu naplnenia kapacity náplne kazetami, celkový objem pracovnej komory min. 3,5l , min. 3 etáže naplnenia kapacity kazetkami Ano
Vyhrievané veko pracovnej komory pre zabránenie vzniku kondenzátu a jeho následným miesením s parafínom Ano
Priestor pre reagencie musí obsahovať kondenzačnú nádobu Ano
Priestor pre reagencie musí obsahovať nádobu pre odpad- parafín Ano
Priestor pre reagencie musí umožňovať: Výmena reagencií manuálna alebo automatická cez externé porty
Parafínová pec musí obsahovať Filtre s aktívnym uhlím na záchyt výparov
Parafínová pec musí obsahovať Farebná dotyková obrazovka na ovládanie
V prípade výpadku el. energie – automatické spustenie a pokračovanie vo zvolenom programe- inteligentné spustenie Ano
Plnenie komory podľa počtu spracovávaných vzoriek Ano
Možnosť výberu počtu úrovní plnenia reagenciami Ano
Možnosť zadať odložený štart Ano
GSM modul s odosielaním upozornení užívateľovi Ano
Ovládaci SW prístroja akceptujeme len v slovenčine, alebo v češtine Ano
Možnosť voľby zrýchleného spracovania vzoriek Ano
Kontrola kvality reagencií s automatickým posunom , vrátane parafínového kúpeľa Ano
Možnosť pripojenia na centrálnu ventiláciu Ano
Možnosť diaľkovej správy Ano
Záložný zdroj v cene – vstavaný, alebo externý Ano
Ľahká dostupnosť zásobných nádob Ano
Možnosť optickej kontroly stavu naplnenia Ano
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov. Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky.
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Požadujeme do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy .
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účela zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetkyjeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov od inštalácie prístroja..
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom.
Lehota splatnosti faktúry je do 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky.Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol.
Lehota splatnosti faktúry je do 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov nadopravu a inštaláciu prístroja.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Priestor pre reagencie musí mať zásobníky s objemom min 5 l slúžiace na dopĺňanie roztokov s automatickým prepúštaním ks 2
Navrhnutá hodnota Zásobníky s objemom min 5 l slúžiace na dopĺňanie roztokov s automatickým prepúštaním môžu byť externé ks 2

Variantné riešenie, vyšší štandard

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Priestor pre reagencie musí obsahovať kondenzačnú nádobu Ano
Navrhnutá hodnota Priestor pre reagencie musí obsahovať kondenzačnú nádobu, externú ano

Variantné riešenie prístroja, vyšší štandard

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
Navrhnutá hodnota ... termín dodania tovaru je do 45 pracovných dní

Termín je uvedený v kalendárnych dňoch, ale čas dodania je v pracovných dňoch. Dodávateľsko-odberateľské vzťahy na objednanie a dodanie prístroja sú v intenciách pracovných dní v EU

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

01.03.2021 14:28 — 14.04.2021 14:29

1,00 balík

50 490,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.02.2021 14:32

23.02.2021 14:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 581
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.02.2021 14:45 - Vstupná ponuka 50 485,00 € Cena bez DPH
23.02.2021 14:49 - Najvýhodnejšia ponuka 49 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS