00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
62914511
O.K. SERVIS BioPro, s.r.o.
Bořetická 2668/1, Praha 9, 19300, CZE
FT-NIR Spektrometer - analyzátor potravín
spektrometer, analýza, potravina
Tovar, Služba
1. FT-NIR Spektrometer - analyzátor potravín
|
|
---|---|
Funkcia |
Spektrometer založený na Fourierovej transformácii využívajúcej blízke infračervené svetlo (FT-NIR) - určený pre kontrolu kvality potravín, vývoj nových metód-kalibrácií, resp. vývoj a výskum podľa nasledujúcich špecifikácií: mäso a mäsové výrobky, vajcia, mliečne výrobky s možnosťou ďalšieho rozšírenia/dokalibrovania o iné matrice napr.: kŕmne suroviny a kŕmne zmesi. |
FT-NIR Spektrometer - analyzátor potravín s pracovnou stanicou s monitorom alebo displejom a dátovým systémom (softvérom). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
FT-NIR Spektrometer - analyzátor potravín | ks | 1 | ||
Doba vlastnej analýzy | s | 30 | ||
Spektrálny rozsah (väčší rozsah prípustný) | cm-1 | 4 000 | 11 500 | |
Rozlíšenie | cm-1 | 8 | ||
Reprodukovateľnosť vlnovej dĺžky | v 7181 cm-1 | 0,04 | ||
Presnosť vlnovej dĺžky | pri 7181 cm-1 | 0,1 | ||
Fotometrická presnosť | % T | 0,1 | ||
Laserová dióda prvej kategórie - životnosť | rok | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyhodnocuje / stanovuje u potravín | tuky, bielkoviny, sušiny, soľ, Ph |
Integračná sféra | áno - pre prezentáciu vzoriek |
Rotujúca miska | áno - určená na vzorku pre reflektančné meranie nehomogénnych vzoriek |
NIR zdroj | vzduchom chladený wolframový |
Interferometer | pohyb zrkadiel - ložiská bez trenia |
Detektor | chladený a teplotne stabilizovaný |
Vnútorná validačná jednotka | áno - pre automatické PQ testy |
Ovládanie | áno - prostredníctvom pracovnej stanice (ovládací pc) |
Komunikácia s pracovnou stanicou (ovládacím pc) | minimálne prostredníctvom sieťového káblu, TCP/IP protokolu |
Kalibrácia prístroja v mieste umiestnenia | áno - pri inštalácii |
Servis a kalibrácia pomocou vzdialenej diagnostiky | áno - kalibrácia počas prevádzky min. 1x mesačne |
Požiadavky na napájanie | 100-240 V AC, 50-60 Hz |
2. Pracovná stanica
|
|
---|---|
Funkcia |
Ovládací PC s monitorom alebo displejom pre bezproblémovú prevádzku FT-NIR spektrometra (analyzátora potravín) - evidencia, vyhodnocovanie a uchovávanie dát z vykonaných analýz kontroly kvality potravín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ovládací PC s monitorom alebo displejom | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ovládací PC s monitorom alebo displejom | kompatibilný s FT-NIR spektrometrom a dátovým systémom |
3. Dátový systém (softvér) pre analýzu potravín
|
|
---|---|
Funkcia |
Minimálne realizované analýzy vo vzorkách: stanovenie tuku, bielkovín, sušiny, resp. obsahu vody, soli, pH. |
Dátový systém - jeden softvér pre meranie, úpravu dát a ich vyhodnotenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dátový systém - softvér | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Softvér by mal ponúkať voliteľné balíčky pre dedikované aplikácie: | |
a) Kvantifikácie látok pomocou PLS algoritmu. Kvantifikačný balíček musí mať samo optimalizujúce kalibračné modely. | áno |
b) Identifikácia látok a ich skupín. Identifikačný balíček musí obsahovať clusterovu analýzu a neobmedzený počet hierarchicky štruktúrovaných knižníc. | áno |
Požaduje sa validácia dátového systému - softvéru | áno |
Minimálne požiadavky na dátový systém - softvér: | |
- filtrovanie dát a tlač zostáv podľa požiadaviek užívateľa, nastavenia základných parametrov | áno |
- export do formátu minimálne excel | áno |
- zadanie limitov do noriem | áno |
Ostatné požiadavky | technická a analytická podpora- možnosť customizácie softvéru (prispôsobenie a nastavenie na mieru) |
Kompatibilita | áno - s FT-NIR spektrometrom a s pracovnou stanicou (ovládacím pc) |
Názov |
1. Doprava predmetu zákazky na miesto dodania vrátane jeho montáže, inštalácie , vykonania skúšok, skúšobnej prevádzky, uvedenia prístroja do prevádzky a zaškolenie obsluhy - najneskôr do 90 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky dodávateľom. |
2. Objednávateľ vystaví objednávku až po schválenej kontrole procesu VO vykonanej poskytovateľom NFP po uzavretí tejto zmluvy. |
3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
4. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných vlastností tovaru, funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
6. Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
8. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
10. Ponúkané produkty / zariadenia musia spĺňať technické požiadavky, ktoré sa na určené výrobky vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a zároveň musia byť označené značkou CE, čím je deklarované, že vlastnosti daných výrobkov spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na dané výrobky kladené, a rovnako je tým deklarované, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
11. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi. |
12. Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
13. Dodávateľ poskytuje na tovar a všetky jeho súčasti komplexnú záruku, a to v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
14. Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
15. Nakoľko dodávka dodávateľa podľa tejto zmluvy zahŕňa aj dodávku softvéru, platí, že dodávateľ dňom podpisu Preberacieho protokolu udeľuje objednávateľovi nevýhradnú licenciu na jeho použitie, v neobmedzenom rozsahu, na neobmedzený čas. Dodávateľ súhlasí, aby objednávateľ udelil sublicenciu tretím osobám na použitie softvéru rovnakým spôsobom, v rovnakom rozsahu, na rovnaký čas a za rovnakých podmienok, ako je licencia udelená na základe tejto zmluvy objednávateľovi. |
16. Licencia podľa bodu 15 sa udeľuje odplatne, pričom odmena za jej poskytnutie ako aj odmena za udelenie súhlasu na udelenie licencie je už zahrnutá v kúpnej cene podľa tejto zmluvy. |
17. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
18. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
19. Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
20. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 7 dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt. |
21. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
22. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
24. Požaduje sa prehlásenie dodávateľa, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH. |
25. Zmluva nadobudne účinnosť, vzhľadom na zdroj financovania, dňom schválenia zákazky v rámci kontroly VO zo strany Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu RO. Objednávateľ oznámi úspešnému uchádzačovi účinnosť zmluvy do 5 dní kedy došlo k právoplatnému schváleniu verejného obstarávania v rámci jeho administratívnej kontroly vykonanej Riadiacim orgánom/Sprostredkovateľským orgánom RO. |
26.Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade doručenie správy z kontroly VO, ktorou poskytovateľ neschváli predmetné verejné obstarávanie. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
01.06.2021 08:00 — 30.09.2021 14:00
1,00 podľa opisu - súbor
60 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.05.2021 10:41
24.05.2021 11:00
24.05.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.05.2021 13:20 - Vstupná ponuka | 59 800,00 | € | Cena s DPH |
20.05.2021 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: