• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2021 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 09:35

Detail zákazky Z20212993

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2021 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 09:35

Základné údaje

Z20212993

OF-230152

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5547423

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

31710549

STAPRO SLOVENSKO s.r.o.

Hroncova 3, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka servera, SW a prác spojené s inštaláciou nového servera. Servery Fons Openlims a Weblims

server, služby

  • 48820000-2 - Servery
  • 72610000-9 - Počítačové podporné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. HW:  Server ESXi - 1 ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
HPE PL DL380g10 4208 (2.1G/8C) 2x32G P408i-a2GBssb 8SFF 2x500W 4x1GFLR366 EIRCMA NBD333 2U –  36 mes. záruka - 1 ks 1 ks
HPE 16GB (1x16GB) DualRank x8 DDR4-2666 CAS-19-19-19 RegisteredMemoryKit G100x (RAM 2ks je už súčasťou serverovej zostavy)
HPE HDD 600GB SAS 12G Enterprise 10K SFF (2.5in) SC 3y DigSignedFirmware – 36 mes. záruka - 4 ks 4 ks
HPE HDD 600GB SAS 12G Enterprise 15K SFF SC 3y DSF 870757-B21 RENEW –  36 mes. záruka - 2 ks 2 ks
HPE HDD 300GB 12G 10k rpm HPL SAS SFF (2.5in) SC ENT 3y DigitallySignedFirmware
APC Smart-UPS SRT 1000VA RM 230V, On-Line, 2U, Rack Mount (1000W) NetworkCard (AP9631) – 1ks 1 ks
APC UPS Network Management Card 3 – 1ks 1 ks
 2. SW
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
HPE MS Windows Server 2019 Standard EditionResOpKit 16 Core ENG OEM – 1ks Dodáva sa 1ks inštalovateľný na dva virtuálne servery (celkom do 16 Core); tu sú navrhované jednotlivé virtuálne servery do 4 jadier a každý server potrebuje mať dodanú jednu licenciu OS. 1 ks
HPE Microsoft Windows Server 2019 5 Device CAL – 4ks 4 ks
SQLSvrStdRuntime 2019 ALNG Emb MVL 1Clt – 1ks Serverová licencia SQL servera. 1 ks
SQLCALRuntime 2019 ALNG Emb MVL – 25ks Prístupové licencie k OS Windows servera FOL (celkom 25) v LAN laboratória. Prístupové licencie k SQL serveru s DB FOL (celkom 25). 25ks
HPE MS Windows Server 2019 1 Dev CAL LTU 5 ks
SQLCALRuntime 2019 ALNG Emb MVL 5 ks
SQLSvrStdCore 2017 ALNG Emb  MVL 2Lic CoreLic
Win Svr ExtConn 2019 OLP NL GOVT Qlfd
HPE iLO Advanced 1-server License with 1yr Support on iLO Licensed Features - notifikácie hw udalostí 1 ks
Total Commander 1 ks
ESET File Security for Windows File Server 1 server + 2 ročný update GOV 1 ks
 3. Služby
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Host server ESXi
Analytické a projektové činnosti
Konfigurácia servera (poskladanie, BIOS, RAID), iLO konfigurácia
Inštalácia a konfigurácia VMware, Vytvorenie virtuálneho servera FOL, WL, PowerChute
WL server
Inštalácia MS Windows 2019 + aktualizácie
Konfigurácia IIS
FOL server
Inštalácia MS Windows 2019 + aktualizácie
Inštalácia a konfigurácia MS SQL 2019
 4. Poznámky
Funkcia
v konfigurácii nového servera je aj Windows server 2019 s 25 CAL licenciami.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Verejný obstarávateľ akceptuje ekvivalent, ak pôjde o novší typ komponentu alebo ak úspešný dodávateľ vie poskytnúť položky, ktoré budú 100 % kompatibilné s infraštruktúrou verejného obstarávateľa.
záručný servis 3 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. Predmetom zmluvy je taktiež zabezpečenie bezplatného autorizovaného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia zariadenia (ďalej len „záručný servis“) a to v sídle objednávateľa.
3. Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného servisu v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie zmluvy a s nasledovnými podmienkami: poskytnutie záručného servisu s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov, vykonávanie záručného servisu odborne certifikovanými osobami (ďalej len „špecialista“), pričom dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vád počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
4. Dodávateľ je povinný dodať zariadenie podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení.
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti zariadenia, ktorého parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom požadované parametre vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy.
6. POZOR!!! V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený.
7. Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie predmetu zmluvy.
8. Zmluvné strany sa zaväzujú do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
9. Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa prospekt/prospekty zariadenia, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy (ďalej „prospekt“).
10. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané zariadenie je plne kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa a to v lehote 3 pracovných dní od doručenia prospektu a všetkých požadovaných certifikátov. V prípade, ak zariadenie nebude spĺňať všetky požiadavky podľa funkčnej a technickej špecifikácie, nebude kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
11.Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu zariadenia do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH.
12. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote  60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
13. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny zariadenia. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za zariadenie.
14. Celkové množstvá a druhy tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
15. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
16.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
17. Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami:
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami,
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi,
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu,
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu,
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.).
18. Nedodržanie požiadavky objednávateľa  č. 12,20,21 a 22 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
19. Ak sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné alebo lepšie kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
20. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
21. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
22. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
Názov Upresnenie
záruka min. 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská 11A, 940 34 Nové Zámky , Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

03.03.2021 14:19 — 06.04.2021 14:35

1,00 skupina produktov

11 820,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.02.2021 14:39

01.03.2021 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2021 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 552
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2021 17:04 - Vstupná ponuka 11 820,00 € Cena bez DPH
28.02.2021 13:48 - Najvýhodnejšia ponuka 11 819,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS