• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2021 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2021 15:40
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2021 16:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2021 16:30

Detail zákazky Z20212949

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2021 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2021 15:40
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2021 16:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2021 16:30

Základné údaje

Z20212949

OF-231232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5529119

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske a školské potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na administratívnu činnosť
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tabelačný papier 12"x25cm/1+0 2000 zložiek bal 1
2. Odkladacia mapa OM 253 prešpánová červená ks 20
3.  Roller gélový 0,7mm prepisovateľný modrý ks 3
4. Samolepiace poznámkové bločky v žltej farbe. Rozmery 76 × 76 mm. Počet lístkov 100. ks 6
5. Euroobal ECONOMY A4 matný 40mic, bal/100ks bal 4
6. Stojan na prospekty, časopisy a katalógy s vymeniteľným chrbtovým štítkom. Materiál kartón, potiahnutý z vonkajšej strany 100 um polypropylénovou fóliou. Rozmery (š × v × h) 72 × 320 × 245 mm. Farba: červená ks 10
7.  Zakladač pákový poloplastový 7,5cm modrý ks 12
8. Zakladač pákový Q-connect 7,5cm žltý ks 6
9. Zakladač pákový DONAU poloplastový 7,5cm bordový ks 12
10. Spisové spony DURABLE 32mm zinkové 100ks bal 2
11. Závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou (celý). Vyrobený z eko kartónu Classic gramáže 240 g. Predná strana s potlačou na popis. Formát A4. Balenie 50 ks. Materiál: Classic 240 g. Farba: oranžová bal 1
12. Rozraďovač rozmerov 105 × 240 mm. Materiál kartón. Balenie 100 ks. Farba oranžová. bal 1
13. Malé samolepiace lístky v tvare kocky, 250-lístkové, v 5 neónových žiarivých farbách (5× 50 lístkov).  Gramáž 75 g/m2. Rozmery 50 x 50 mm. ks 2
14. Sada permanentných popisovačov Centropen 2846/4S sada 3
15. Box na ukladanie a archiváciu 5 zakladačov so šírkou 8 cm ks 8
16. Zakladač pákový DONAU poloplastový 5cm bordový ks 1
17. Rýchloviazač závesný celý RZC Classic zelený 50ks bal 1
18. Etikety univerzálne odnímateľné 63,5x38,1mm A425+5hárkov bal 1
19. Etikety univerzálne odnímateľné 25,4x10mm,A4 25+5 hárkov bal 1
20. Biele obálky rozmeru 114 × 162 mm, vyrobené z bezdrevného papiera, 80 g/ m2. Samolepiace. Formát: C6. Balenie: 100 ks bal 2
21. Sada popisovačov OHP Centropen 2636 F/4S, Permanentný popisovač určený nielen na popisovanie transparentných fólií do spätných projektorov, ale tiež na plastické hmoty, sklo a pod. Šírka stopy 0,6 mm. sada 4
22. Sada popisovačov OHP Centropen 2846 F/4S, Permanentný popisovač určený nielen na popisovanie transparentných fólií do spätných projektorov, ale tiež na plastické hmoty, sklo a pod. Šírka stopy 1 mm. sada 2
23.  Rámy na plagáty veľkosť A3, farba modrá ks 10
24. Samolepiaca nástenka s povrchom, ktorý umožuje mnohonásobné prichytávanie a odlepovanie dokumentov bez použitia špendlíkov, samolepiacej pásky alebo magnetov. Rozmery 46× 58 cm, hrúbka 4 mm. Farba hnedá s korkovým vzorom ks 2
25.  Kartónová obálka A5 ks 500
26. Lepiaca páska transparentná 50 mm × 66 m ks 2
27.  Zošívačka na 25 listov kovová kancelárska ks 1
28. Euroobal ECONOMY A4 matný 40mic, bal/100ks bal 5
29. Poštové obálky C5 samolepiace, 1000ks bal 1
30. Kalkulačka Citizen SDC-810BN 10digit ks 1
31.  Guma Koh-i-noor 300/60 ks 5
32. Korekčný roller Pritt Micro Rolly jednorazový 5mmx6m ks 10
33. Dierovačka kancelárska s možnosťou nastavenia veľkosti papiera ks 1
34. Rozošívačka ks 1
35.  Nožnice klasické 21cm ks 2
36. Lepiaca páska 19mmx33m transparentná ks 10
37.  Blok kocka nelepená 83x83x75 mm biela ks 6
38. Bloček kocka Q-CONNECT 76x76mm 400l žltá ks 10
39. Blok A5 80 listov linajkový ks 10
40. Biele obálky rozmeru 114 × 162 mm, vyrobené z bezdrevného papiera, 80 g/ m2. Samolepiace. Formát: C6. Balenie: 100 ks bal 2
41. Spinky 24/6 /1000/ bal 10
42. Ceruzka grafitová ks 10
43. Dvojhárok linajkový A3 250 ks/bal bal 10
44. Poštové obálky B6 doručenka,100 ks, bez označenia do vlastných rúk, nie olizové bal 2
45. Etikety univerzálne 52,5x21,2mm A4 100 hárkov, 52 ks na hárku bal 3
46. Poštové obálky DL samolepiace, okienko, 1000 ks bal 1
47. Poštové obálky C5 doručenka do VR bez OD,1000 ks, samolepiace bal 3
48. Poštové obálky C4 s páskou, okienko, 500 ks bal 4
49. Permanentný popisovač Centropen 2846 čierny ks 300
50. Lepiaca páska transparentná 50 mm × 66 m ks 1
51.  Pečiatková farba červená 30ml ks 2
52. Spisové dosky so šnúrkou A4 ks 10
53. Euroobal ECONOMY A4 matný 40mic, bal/100ks bal 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť položkový rozpis ceny bez DPH a ceny s DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a predloženie dokumentácie k dodávanému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované odberateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Zákazka bude rozúčtovaná na 3 samostatné faktúry a dodaná na 2 miesta v rámci SR. 1fa - položka 1, 2fa - položky 18 až 24, 3fa - ostatné položky zákazky.
Dodávateľ požaduje rozdelenie balíkov nasledovne: zvlášť položka 1; druhý balík - položky 2 až 17; tretí balík - položky 18 až 24; štvrtý balík - položky 25, 26 a 50 až 53; štvrtý balík - položky 27 až 42; piaty balík - položky 43-49.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

26.02.2021 08:00 — 09.03.2021 12:00

1,00 sada

1 219,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

18.02.2021 15:35

23.02.2021 15:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.02.2021 15:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 9
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 10:29 - Vstupná ponuka 1 215,00 € Cena bez DPH
22.02.2021 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 1 215,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS