00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Skriňa kovová 2-dverová
skriňa
Tovar, Služba
1. Skriňa kovová šatníková pre zamestnancov - 2 dverová
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "skriňa kovová 2-dverová" v počte 40 ks, uvedený v technickej špecifikácií v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa vrátane balenia, manipulácie, dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
skriňa kovová 2-dverová | ks | 40 | ||
šírka | mm | 600 | 800 | |
hĺbka | mm | 500 | 505 | |
výška | mm | 1800 | 1805 | |
vnútorné vybavenie polica v hornej časti | ks | 1 | ||
tyč na zavesenie | ks | 1 | ||
s háčikmi na zavesenie oblečnia | ks | 2 | ||
samolepiace zrkadlo, menovka, háčik | ks | 1 | ||
police v druhej časti skrine | ks | 5 | ||
skriňa uzamykateľná-kľúč | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
skriňa | oceľový plech valcovaný za studena so zámkom |
povrchová úprava skríň | práškovaná farba s vysokou chemickou odolnosťou |
farba bokov skrine | sivá RAL 7035 |
farba dvierok - predná časť | modrá |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Ak predkladaný "ekvivalent" nebude spĺňať minimálne podmienky uvedené v technickej špecifikácií tejto zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať navrhované ekvivalentné riešenie/variant. |
Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady do 2 pracovných dní a následne zašle oznámenie elektronickou formou kontaktnej osobe dodávateľa a v prípade: |
ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 5 týždňov od prijatia elektronicky zaslanej výzvy objednávateľom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar uvedený v tejto zmluve v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácií a dodať nový, zatiaľ nepoužitý tovar.Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar bez vád, nový, zatiaľ nepoužívaný. V prípade, že dodávateľ dodá iný tovar resp. tovar s vadami, objednávateľom poverené osoby tovar neprevezmú a objednávateľ nezaplatí cenu za neprevzatý tovar. |
Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky skryté vady na tovare. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Reklamáciu je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru. |
Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
16.0 Zmluvné strany sa dohodli,že pohľadávku,ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi,dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na § 525 ods.2.zákona č.40/1964 Zb.Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje,že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku,najmä nie však výlučne pohľadávku |
nezaloží ako majetok neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
16.1 V prípade porušenia bodu 16.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi |
Dodávku tovaru realizovať v termíne odo dňa podpisu tejto zmluvy.Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci,nasledujúceho po dni dodania tovaru |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.03.2021 09:36 — 06.04.2021 09:37
40,00 ks
4 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2021 09:42
24.02.2021 08:00
24.02.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.02.2021 09:45 - Vstupná ponuka | 4 399,90 | € | Cena bez DPH |
18.02.2021 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 399,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: