• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2021 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2021 14:35

Detail zákazky Z20212888

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2021 14:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2021 14:35

Základné údaje

Z20212888

OF-194452

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5529065

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

31668461

VILLA MARKET s.r.o.

Chrapčiakova 1, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier, skladané utierky ZZ

Toaletný papier, skladané utierky ZZ

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier, skladané utierky ZZ
Funkcia
Toaletný papier, skladané utierky ZZ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Jednorázová utierka Z-Z skladaná, biela, 25x22 cm kartón 500
2. Toaletný papier JUMBO 260 mm ks 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Jednorázová utierka Z-Z skladaná, biela, 100% celulóza, 2 vrstvová, 25x22 cm, gramatúra min. 2x19g, 20 bal/kartón, bal.=160 útržkov Balenie: 3200 ks v kartóne
2.1 Toaletný papier JUMBO, priemer 260 mm, biely, belosť min.88%, 100% celulóza, 2-vrstvová, gramatúra 2x17g/m2, hmotnosť 620 g, dĺžka 240 m Balenie: 6 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
Požadujeme predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Dodanie tovaru bude realizované počas 12 mesiacov od dátumu uzavretia Rámcovej zmluvy podľa aktuálnej potreby na základe objednávky 1x mesačne s mesačnou fakturáciou.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Žiadame predložiť do 3 dní od uzatvorenia zmluvy vzorku z každej položky zo zákazky.
Termín dodania tovaru zo zákazky : do 7 dní od obdržania objednávky.
V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostatných Zmluv. špecifikácií
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % Ceny Plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 510/3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

9 330,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.02.2021 09:10

23.02.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.02.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 97
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.02.2021 15:14 - Vstupná ponuka 9 330,00 € Cena s DPH
23.02.2021 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka 9 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS