17335655
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Komárne
Mederčská 39, Komárno, 94501, SVK
52612708
SUPPLIER.INTERNATIONAL s.r.o.
Popradská 82, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK
Ochranný overal (kombinéza) CAT III typ 5/6
Ochranné pomôcky pre zdravotný personál
Tovar
1. Ochranný overal (kombinéza) veľkosť L
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov, konfekčná veľkosť L | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyrobený z netkanej polypropylénovej textíli , certifikácia EN ISO 13982-1 Type 5 , certifikácia EN 13034 Type 6 , certifikácia EN 14126, kapucňa s pružnou hlavicou (na gumičku), zapínanie na zips s prelepením, pružné švy (alebo gumička) na zápästí a členkoch, elastický pás, balenie | áno , áno , áno , áno , áno, áno, áno , áno , samostatné |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy) v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami a v stanovenej lehote. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru, ak omeškanie je dlhšie ako 10 pracovných dní Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. Súčasťou dodávky tovarov musí byť dvojmo dodací list a faktúra v tlačenej forme. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena(ďalej tiež ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Mederčská 39 (areál nemocnice), Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
25.02.2021 11:00 — 02.03.2021 14:00
50,00 ks
500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2021 09:07
22.02.2021 10:00
23.02.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.02.2021 10:17 - Vstupná ponuka | 480,00 | € | Cena s DPH |
22.02.2021 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 360,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: