00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
36553859
ALEX kovový a školský nábytok s.r.o.
Hadovská 870, Komárno, 94501, SVK
Študentská stolička 21
stolička
Tovar, Služba
|
1. Študentská stolička
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| kovová oválna konštrukcia s rozmerom 50x25 mm, vyrobena z oválnej trubky rozmerov 38x20 mm, plášť Soliwood, opierka a sedák z preglejky, plastové papučky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Študentská stolička GEO Ergo Soliwood alebo ekvivalent | ks | 21 | ||
| Šírka: | cm | 40 | 42 | |
| Výška: | cm | 64 | 87 | |
| Hĺbka: | cm | 35 | 40 | |
| Výška sedu: | cm | 37 | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kov | RAL7046 |
| Drevo | WENGE |
| Poťah | S-DA003 |
| Materiál konštrukcie: | kov |
| Materiál sedacej časti: | Soliwood |
| Stohovateľné | áno |
| Dodanie v demontovanom stave s vynesením do kancelárie | áno |
| Ako ekvivalent sa bude považovať | Stoličky s rovnakým rozmerom, konštrukciou, nosnosťou a funkciou ako stolička GEO Ergo Soliwood |
| Miesto dodania | Bratislava |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
| Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
| Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov |
| Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy |
| Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú |
| V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
30.04.2021 12:08
1,00 kpl
1 814,40
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2021 08:14
23.02.2021 09:08
23.02.2021 09:23
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.02.2021 09:02 - Vstupná ponuka | 1 813,92 | € | Cena s DPH |
| 18.02.2021 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 813,92 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: