• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2021 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 08:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2021 08:45

Detail zákazky Z20212836

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2021 14:27
  •    Predkladanie ponúk
    20.02.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 08:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2021 08:45

Základné údaje

Z20212836

OF-226500

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5525727

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

36675148

LUMAX, s. r. o.

Železničná 4745, Senec, 90301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové nesterilné rukavice latexové

Rukavice

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové nesterilné rukavice latexové
Funkcia
Ochranná funkcia pri vyšetrovacích, diagnostických, terapeutických, ošetrovacích a ďalších prácach v zdravotníctve
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice jednorazové vyšetrovacie nepúdrované latex veľkosť S ks 150000
Rukavice jednorazové vyšetrovacie nepúdrované latex veľkosť M ks 230000
Rukavice jednorazové vyšetrovacie nepúdrované latex veľkosť L ks 176000
Rukavice jednorazové vyšetrovacie nepúdrované latex veľkosť XL ks 60000
sila v trhu N 6
hrúbka stien dlaň mm 0,1 0,15
hrúbka stien prst: mm 0,12 0,15
minimálna dĺžka rukavice mm 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: prírodný latex
neobsahujúce škrob (nepúdrované)
nesterilné
anatomicky tvarované, obojstranné použitie –pravo-ľavé, ukončenie rukavice-rolovaný lem
zodpovedajúce smerniciam 93/42/EEC, EN 455, 89/686/EEC, CE EN 420, EN 374
spĺňa normy: EN ISO 15223-1, EN 1041, EN ISO 13485
odolné voči chemikáliám NaOH 40%, formaldehyd 37%, H2SO4
odolné voči baktériám, vírusom, hubám
nepriepustnosť AQL minimum 1,0; maximum 1,5
ľahké navliekanie
dostatočná pevnosť
dostatočná elasticita
nesmie obsahovať karcinogénne, mutagénne a toxické látky
farba biela
balené po 100ks
Exspirácia : minimálne 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ do 3 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH.
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi doklady , že tovar zodpovedá smerniciam 93/42/EEC, EN 455, 89/686/EEC, CE EN 420, EN 374 a spĺňa normy: EN ISO 15223-1, EN 1041, EN ISO 13485
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod...
Požadujeme zaslať vzorku pred dodaním z každej požadovanej veľkosti, obstarávateľ po posúdení výrobku a odskúšaní rozmerov zašle prvú čiastkovú objednávku. Obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť počty pri zachovaní jednotkovej a celkovej ceny.
Dodávateľ do 3 pracovných dní predloží vzorky ku každej ponúknutej položke. Hodnotené parametre: elasticita, pevnosť, citlivosť v prstoch. Na vyhodnotenie budú prizvaní nezávislí odborní pracovníci. Každý odborný pracovník bude ponúknuté rukavice posudzovať samostatne. V prípade, že niektorá vzorka menej vyhovuje alebo nevyhovuje, odborný pracovník napíše zdôvodnenie. Ak niektorý požadovaný parameter bude vyhodnotený ako nevyhovujúci, verejný obstarávateľ odstúpi od zmluvy.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Dodanie tovaru v pracovné dni v čase od 7 00 hod do 14 30 hod. na základe čiastkovej objednávky do troch pracovných dní od jej doručenia.
a) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy,
b) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom.
c) termín dodania tovaru oznámi, potvrdí dodávateľ objednávateľovi na základe čiastkovej objednávky najmenej 1 deň vopred na jeho emailovú adresu
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 24 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto dohody riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky
Zmluvné a platobné podmienky:
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
-Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Dodávateľ môže požadovať úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákona v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska .
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 3 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

3

1,00 balík

52 360,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.02.2021 14:27

20.02.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.02.2021 14:59 - Vstupná ponuka 52 360,00 € Cena bez DPH
19.02.2021 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka 52 359,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS