• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2021 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2021 13:59
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2021 14:55

Detail zákazky Z20212834

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2021 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2021 13:59
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2021 14:55

Základné údaje

Z20212834

OF-231201

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5525725

Objednávateľ

34014721

NOVOVITAL

Hlavné námestie 7, Nové Zámky, 94035, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

Elektrická energia, Elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do 8 odberných miest objednávateľa (ďalej ako "OM") od 01.03.2021 do 28.02.2022, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“ ďalej ako „PDS“) a musí byť v súlade
s platnou legislatívou pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 423/2013 Z. z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v platnom znení, Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 211/2010 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 317/2007 Z. z.,
ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s elektrinou v znení zákona č. 309/2009 Z. z.).
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.03.2021 do 24:00 hod. SEČ dňa 28.02.2022.
Verejný obstarávateľ obstaráva dodávku elektrickej energie.
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný plniť zmluvné podmienky a predmet plnenia aj po uplynutí platnosti zmluvy, kým objednávateľ nezabezpečí zmenu dodávateľa predmetu plnenia.
Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové predpokladané množstvo za 8 odberných miest spolu za zmluvné obdobie - 12mesiacov kWh 388150
1. OM:  Podzámska 6,EIC : 24ZZS4138394000F ISTIČ : A53, distribučná sadzba C2-X3, Cena silovej elektriny 1T profil kWh 4100
2. OM:Bezručova 21/BL, EIC :24ZZS87467600002 ISTIČ :istič A: 200,  distribučná sadzba C2-X3, Cena silovej elektriny 2T profil kWh 200500
3. OM:Turecká 3/172 - jednotná tarifa VT-C2, EIC : 24ZZS4099989000D,  distribučná sadzba C2-X3, Cena silovej elektriny 1T profil kWh 91200
4. OM:G. Bethlena, G 5367/2B - jednotná tarifa VTC2, EIC:24ZZS40000694945, istič A : 250,  distribučná sadzba C2-X3, Cena silovej elektriny 1T profil kWh 12960
5. OM:Hlavné námestie 7, EIC:24ZZS41002490007, istič A: 200, distribučná sadzba C2-X3, Cena silovej elektriny 2T profil kWh 73000
6. OM:Tyršova 8/D2, EIC :24ZZS4151102000K, istič A :25,distribučná sadzba : C2-X3, Cena silovej elektriny 1T kWh 2940
7. OM :Tyršova 8/D1, EIC:24ZZS4151101000P, istič A : 24,distribučná sadzba : C2-X3, Cena silovej elektriny 1T kWh 1650
8. OM:Tyršova 8/D3, EIC:24ZZS4151103000F,istič A :50, distribučná sadzba : C2-X3, Cena silovej elektriny 1T kWh 1800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do všetkých OM objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS a za dodržiavanie platných právnych predpisov.
3. Združená dodávka elektrickej energie.
4. Miestom plnenia sú všetky OM v objednávateľa .
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých OM objednávateľa.
6. Cena je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku elektrickej energie pre všetky OM objednávateľa, cenu za poskytnutie distribučných služieb, a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS
platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej ako „URSO“) platných v čase predloženia ponuky, spotrebnú daň a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
7. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
8. Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO.
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
9. Platba za plnenie sa uskutoční v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola pripísaná fakturovaná suma na účet dodávateľa.
10. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy,
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného PDS.
11. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči objednávateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie.
12. Tolerančné pásmo je dohodnuté v intervale 70% - 130%. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
13. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude zahrnutá v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
14. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede dodávateľovi.
15. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa predchádzajúceho bodu 13., dodávateľ nebude uplatňovať voči objednávateľovi v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
16. Porušenie povinností, ktoré sú uvedené v bodoch 2. a 5., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
17. Dodávateľ sa zaväzuje do 10 dní odo dňa účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi:
a) Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení.
b) Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu.
c) Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s PDS na vymedzenom území Západoslovenskému regiónu pre celé zmluvné obdobie.
d) Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s PDS počas plnenia zmluvy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia.
18. Zmluvná cena predmetu zákazky je výsledkom elektronickej aukcie a platí počas celej doby trvania zmluvy. Požaduje sa, aby cena ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
19. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si náhradu škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF.
20. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, a to na 12mesiacov so začiatkom lehoty plnenia zmluvy od 1.3.2021.
21. Platba za plnenie sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry doručenej dodávateľom.
22. Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať preddavky za dodávku elektrickej energie a distribučné služby na základe splátkového kalendára vyhotoveného dodávateľom, ktorý sa dodávateľ zaväzuje predložiť do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
23. Splatnosť faktúry za opakované dodávky, vyúčtovacia faktúra a dobropis (preplatok aj nedoplatok) sú splatné v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla objednávateľa. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. Celková vyúčtovacia faktúra spotreby elektrickej energie pre ročný zúčtovací cyklus bude vystavená podľa skutočného odberu elektrickej energie k dátumu 28.02.2022 so zohľadnením uhradených zálohových mesačných faktúr.
24. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za každé OM zvlášť, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.
25. Štruktúra ceny obsahuje najmä: a)- cena bez DPH, za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 12 mesiacov b) - cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb c) - náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby d) - odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom e) - spotrebná daň f) – DPH
26. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenie podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2 - Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4).
27. Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, ak a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu, b) alebo bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku,
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, d) alebo druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie.
28. Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti.
29. Dodávateľ sa zaväzuje: - zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre všetky odberné miesta odberateľa, - úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota 2. OM:Bezručova 21/BL, EIC :24ZZS87467600002 ISTIČ :istič A: 200,  distribučná sadzba C2-X3, Cena silovej elektriny 2T profil kWh 200500
Navrhnutá hodnota 2. OM:Bezručova 21/BL, EIC :24ZZS87467600002 ISTIČ :istič A: 200, distribučná sadzba C2-X3, Cena silovej elektriny 2T profil / počet fáz? kWh 200500

Na správne nacenenie žiadame uviesť na všetkých OM aj počet fáz (1/3)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hl.námestie 7, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

01.03.2021 00:00 — 28.02.2022 23:59

388 150,00 kWh

61 560,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.02.2021 14:05

22.02.2021 13:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2021 14:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 09:51 - Vstupná ponuka 61 160,35 € Cena bez DPH
22.02.2021 13:07 - Najvýhodnejšia ponuka 59 809,85 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS