• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2021 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2021 16:09

Detail zákazky Z20212823

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2021 13:34
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2021 16:09

Základné údaje

Z20212823

OF-135511

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5533239

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačné prádlo

Operačné prádlo

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 39518200-8 - Operatérske plachty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Operačné prádlo
Funkcia
Operačné prádlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Košeľa operačná ks 600
2. Nohavice operačné ks 600
3. Plášť operačný ks 300
4. Maska operačná ks 100
5. Čiapka operačná ks 100
6. Plachta operačná 240 x 150 cm ks 600
7. Rúško operačné 50 x 50 cm ks 300
8. Rúško operačné 50 x 50 cm (v strede otvor 10 cm) ks 100
9. Rúško operačné 65 x 45 cm (v strede otvor 10 cm) ks 100
10. Rúško operačné 90 x 60 cm ks 200
11. Rúško operačné 100 x 80 cm ks 200
12. Rúško operačné 120 x 90 cm ks 200
13. Rúško operačné 100 x 100 cm ks 100
14. Rúško operačné 120 x 84 cm ks 100
15. Rúško operačné 180 x 115 cm ks 100
16. Rúško operačné 80 x 55 cm ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba výber minimálne z farieb : modrá medical, zelená, žltá, ružová, fialová, tmavo modrá, prípadne výber aj z iných farieb
Materiál : 100 % bavlna, min. 160g/m2, odolný voči vyváraniu pri 95°C a sušení v bubnovej sušičke
Košeľa operačná farebná do "V", krátky rukáv, bez zapínania, 2 bočné vrecká, 1 náprsné vrecko
Nohavice operačné klasický strih, v páse viazanie na šnúrku
Plášť operačný klasický strih, zadné zapínanie na viazačky
Maska operačná jednoduchá maska, uväzovanie na šnúrky
Čiapka operačná jednoduchá čiapka, uväzovanie na šnúrky
Spôsob označenia prádla : šité farebnými niťami z dôvodu rozlíšenia jednotlivých oddelení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Žiadame predložiť do 48 hodín od uzatvorenia zmluvy vzorku 1 ks košeľa, nohavice, plášť, vrátane certifikátu ISO 14001.
Žiadame predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 1 dňa od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia v hlavnom sklade objednávateľa.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Ekvivalent nie je prípustný, trváme na danej špecifikácii.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Dodanie tovaru bude realizované podľa aktuálnej potreby na základe objednávky.
Termín dodania: do 14 pracovných dní od obdržania objednávky.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostatných Zmluv. špecifikácií
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % Ceny Plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 510/3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

22 800,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.02.2021 13:34

22.02.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 160
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2021 13:48 - Vstupná ponuka 22 800,00 € Cena s DPH
22.02.2021 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka 22 798,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS