30806101
Správa účelových zariadení
Pražská 3744/7, Bratislava, 81104, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
gastrolístky, stravné poukážky, stravovacie karty
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom tlačených alebo elektronických stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Dodávanie stravných poukážok spravidla raz mesačne podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EUR | 4,00 | ||
Predpokladaný počet stravných poukážok počas trvania zmluvy | ks | 10000,00 | ||
Požadované množstvo elektronických platobných kariet(v prípade ponuky elektronických stravných poukážok) | ks | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje (v prípade ponuky tlačených stravných poukážok) | názov a logo Dodávateľa, nominálnu hodnotu, rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje (v prípade ponuky tlačených stravných poukážok) | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | dátum platnosti stravnej poukážky |
Elektronická platobná karta obsahuje (v prípade ponuky elektronických stravných poukážok) | názov, logo dodávateľa, dobu platnosti karty a číslo karty |
Názov |
A. Účelom tejto zmluvy je zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom tlačených stravných poukážok alebo elektronických stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa oprávnených poskytovať stravovacie služby. |
B. Do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje písomne oznámiť Objednávateľovi, či bude plnenie, ktoré je predmetom tejto zmluvy (ďalej len „Plnenie“) poskytované vo forme elektronických stravných poukážok, alebo tlačených stravných poukážok (kombinácia oboch foriem sa nepripúšťa), pričom zvolená forma poskytovania Plnenia musí ostať zachovaná po celú dobu trvania Zmluvy. Jednotlivé ustanovenia Zmluvy sa budú uplatňovať v závislosti od takto zvolenej formy poskytovania Plnenia. |
C. Do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa Dodávateľ zaväzuje predložiť Objednávateľovi vyčíslenie celkovej jednotkovej ceny za časť Plnenia vo vzťahu k jednej stravnej poukážke. Túto sumu určí Dodávateľ zaokrúhlenú na dve desatinné miesta. |
D. Do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa zmluvné strany zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, ich e-mailové adresy a telefónne, faxové čísla . |
E. Vzhľadom na to, že táto zmluva je Rámcovou dohodou, Dodávateľ bude poskytovať Objednávateľovi Plnenie podľa tejto zmluvy na základe písomných Čiastkových výziev, v súlade s 2.časťou OPET „Všeobecné zmluvné podmienky“ (ďalej len,,VZP“) bodom 16.1.1. |
F. Objednávateľ je oprávnený, nie však povinný, predkladať Dodávateľovi Čiastkové výzvy v periodicite a na objem Plnenia v závislosti od svojich potrieb. |
G. Čiastkové výzvy budú doručované formou elektronickej pošty. |
H. Zmluvné strany sa dohodli , že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedené v technickej špecifikácií opisného formulára je len predpokladané, skutočné odobrané množstvo stravných poukážok bude závisieť od potrieb objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení a to v počte uvedenom vo výzve na plnenie počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie 22.02.2021- 22.02.2022. |
I. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Plnenie Objednávateľovi vo forme čiastkových plnení v počte uvedenom v čiastkovej výzve na plnenie spravidla raz mesačne spôsobom objednávka- faktúra. Objednávku na dodanie stravných poukážok môže Objednávateľ zadať elektronicky e-mailom, alebo telefonicky. Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do 24 hodín od doručenia objednávky. |
J. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi Plnenie v objemoch uvedených v príslušnej Čiastkovej výzve v lehote do 1 pracovného dňa od doručenia čiastkovej výzvy dodávateľovi, a to len počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod. Doručenie bude v prípade tlačených stravných poukážoch do sídla objednávateľa v balení po 20 kusov, v prípade elektronických stravných poukážok postupom podľa bodu BB. Dodávateľ je povinný minimálne jeden pracovný deň vopred oznámiť Objednávateľovi dátum a čas dodania Plnenia. |
K.Dodávateľ vyhlasuje, že Plnenie poskytuje Objednávateľovi v súlade so svojim podnikateľským oprávnením. |
L. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Plnenia podľa tejto zmluvy je v súlade s § 152 ods.5zákona č.311/2001 Z.z. Zákoníka práce v znení neskorších predpisov. |
M. Ak sa vyhlásenie podľa bodu K. a L. ukáže byť nepravdivým, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 500 EUR a/alebo odstúpiť od tejto zmluvy v súlade s bodom 18.2 písm. I) VZP. |
N. Objednávateľ nebude poskytovať Dodávateľovi preddavok ani zálohové platby na cenu Plnenia. |
O. Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ceny za dopravu, DPH vypočítanou podľa platných právnych predpisov, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov Dodávateľa, potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky. Cena Plnenia podľa tejto zmluvy v súlade s bodom 10.4 VZP pokrýva všetky odmeny a náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu tejto zmluvy, najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi, ako aj všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa. |
P. V prípade, že Plnenie bude poskytované vo forme elektronických stravných poukážok, zmluvná cena taktiež zahŕňa všetky služby s tým spojené, najmä dodanie manuálu k elektronickému systému Dodávateľa na objednávanie stravných poukážok, zaškolenie obsluhy tohto systému a poskytnutie, aktiváciu a dodanie 45 ks kariet na platbu elektronickými stravnými poukážkami, najneskôr 3 pracovné odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Q. Do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť objednávateľovi informáciu o cene za jednotku Plnenia podľa tejto zmluvy s DPH a bez DPH a rozpis zložiek ceny za jednotku Plnenia, sadzieb DPH a výšky DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia podľa zmluvy. Ak cena za jednotku Plnenia podľa tejto zmluvy, ceny jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia podľa tejto zmluvy a /alebo výška DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia majú viac ako päť desatinných miest, dodávateľ zaokrúhli cenu za jednotku Plnenia, ceny jednotlivých z |
ceny jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia a výšku DPH jednotlivých zložiek ceny za jednotku Plnenia na päť desatinných miest. |
R. Nominálna hodnota jednej stravnej poukážkyje 4,00 EUR, v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky sa Objednávateľ zaväzuje túto zmenu Dodávateľovi oznámiť minimálne1 mesiac vopred. Zmena výšky stravovacej jednotky nemá vplyv na celkovú maximálnu cenu Plnenia. |
S. Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so splnením povinnosti podľa bodu J., objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z maximálnej ceny podľa tejto zmluvy rámcovo dohodnutej za súčet všetkých Plnení, ktoré na jej základe môže objednávateľ od dodávateľa požadovať, a to za každý aj začatý deň omeškania. |
T. Objednávateľ je v mesiacoch november a december oprávnený vyzvať Dodávateľa na dodanie stravných poukážok s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
U. V mesiacoch november a december je Objednávateľ oprávnený vrátiť Dodávateľovi aj nepoužité platné tlačené stravné poukážky, ktoré uplynutím posledného dňa príslušného kalendárneho roka stratia svoju platnosť. Dodávateľ je povinný takto vrátené tlačené stravné poukážky bezodplatne vymeniť za rovnaký počet tlačených stravných poukážok v rovnakej nominálnej hodnote s platnosťou minimálne do konca nasledujúceho roka, a to v lehote do 30 dní odo dňa obdržania vrátených tlačených stravných poukážok. |
V. Objednávateľ je oprávnený do 31 dní po ukončení ich platnosti vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky, ktoré mu je dodávateľ povinný bezodplatne vymeniť za rovnaký počet platných stravných poukážok v rovnakej nominálnej hodnote a to v lehote do 15 dní odo dňa prevzatia vrátených stravných poukážok. |
W.Ustanovenia bodov U a V sa primerane vzťahujú aj na elektronické stravné poukážky, tak aby bol zachovaný účel týchto ustanovení. |
X. Nárok dodávateľa na zaplatenie príslušnej časti Ceny za poskytnuté čiastkové Plnenie vzniká podľa bodu 6.5.4, 11.1, a 16.1.1 VZP momentom dodania a prevzatia príslušného čiastkového Plnenia Objednávateľom v súlade s bodmi Z., AA. a BB. |
Y. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi všetky dokumenty súvisiace s plnením tejto zmluvy, a to najmä dodacie listy a faktúry v slovenskom jazyku. |
Z. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu Plnenia Objednávateľom podľa bodu AA alebo BB. |
AA. V prípade , že Plnenie bude poskytované vo forme tlačených stravných poukážok, bude pri odovzdaní a prevzatí Plnenia vyhotovený dodací list, ktorý potvrdia zástupcovia Objednávateľa aj Dodávateľa, čím sa Plnenie považuje za odovzdané a prevzaté. |
BB. V prípade, že Plnenie bude poskytované vo forme elektronických stravných poukážok, odovzdanie a prevzatie predmetu plnenia prebehne formou pripísania príslušného počtu stravných poukážok na účty jednotlivých zamestnancov Objednávateľa na základe Čiastkovej výzvy. |
CC. V prípade, že Plnenie bude poskytované vo forme elektronických stravných poukážok, faktúry na cenu poskytnutého Plnenia je dodávateľ povinný doručovať Objednávateľovi v mesačných intervaloch , vždy do 5 pracovných dní odo dňa skončenia príslušného mesiaca na časť Ceny za čiastkové Plnenie odovzdané a prevzaté podľa bodu BB v predchádzajúcom kalendárnom mesiaci. |
DD. V prípade, že Plnenie bude poskytované vo forme tlačených stravných poukážok, faktúru na cenu poskytnutého Plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa odovzdania a prevzatia Plnenia podľa bodu AA. |
EE. Faktúru na cenu poskytnutého Plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa vzniku jeho nároku na zaplatenie príslušnej časti Ceny za poskytnuté čiastkové plnenie podľa bodu V. podľa bodu 11.1 VZP, t.j. odo dňa prevzatia riadne dodaného čiastkového Plnenia objednávateľom v súlade s bodom 6.5.4, 11.1, a 16.1.1 VZP. Faktúru na cenu objednávateľom prevzatého Plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi v listinnej forme. |
FF. Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky potrebné náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok. Celková cena za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná cena v EUR bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
GG. Okrem náležitostí faktúry vyžadovaných bodom 11.2 VZP je dodávateľ povinný vo faktúre uviesť svoje IČO, DIČ, IČ DPH ak mu bolo pridelené , alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, svoje obchodné meno, a názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC. V prípade, ak s technických dôvodov nebude môcť dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. |
GG1. V prípade , ak z technických dôvodov nebude môcť Dodávateľ informácie tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. Zmluvné strany sa dohodli , že Objednávateľ bude cenu za Plnenie dodané podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet Dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. |
HH. Ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené DIČ dodávateľa a/alebo IČ DPH dodávateľa, ak mu bolo pridelené, alebo údaje týmto údajom ekvivalentné v krajine sídla dodávateľa, alebo ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu dodávateľa vo formáte IBAN a kód SWIFT/BIC, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tohto bodu do záhlavia tejto zmluvy. |
II. Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru na prepracovanie alebo doplnenie do 5 pracovných dní odo dňa jej doručenia. V takomto prípade sa preruší doba splatnosti a nová lehota splatnosti pre Objednávateľa začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu. |
JJ. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0 % z hodnoty vrátených poškodených stravných poukážok. |
KK. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú zmluvu do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu Objednávateľa na číslo účtu Dodávateľa. |
LL. Dodávateľ za plnenie predmetu zmluvy nebude účtovať žiadne ďalšie sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v tejto zmluve. |
MM. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie povinností dodávateľa sa považuje omeškanie s poskytnutím čiastkového Plnenia, na ktoré bol dodávateľ objednávateľom riadne čiastkovou výzvou vyzvaný, a Plnenie poskytnuté s vadami. Objednávateľ je oprávnený v takomto prípade udeliť Dodávateľovi zmluvnú pokutu v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami. |
NN. Zmluvná pokuta účtovaná dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
OO. Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej stran |
Pražská 7, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
10 000,00 ks
40 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2021 10:18
22.02.2021 10:24
22.02.2021 10:39
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.02.2021 10:24 - Vstupná ponuka | 40 000,00 | € | Cena bez DPH |
18.02.2021 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 999,96 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: