35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
36706311
VSK MINERAL s.r.o.
Južná trieda 125, Košice, 04001, SVK
8. Kamenivo na posyp ciest
Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest
Tovar, Služba
1. Kamenivo na posyp ciest frakcie 4/8
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup prírodného kameniva na posyp ciest frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Frakcia | mm | 4 | 8 | |
2. Predpokladané množstvo | tona | 1500 | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN a katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2012 kapitola V. vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionál. rozvoja SR, sekcia cest. dopravy a pozemn. komunikácií zo septembra 2012. | |
Podiel zŕn do 1 mm môže byť max do 5% váhy. | |
Je neprípustné dodávať drvený riečny štrk. |
2. Kamenivo na posyp ciest frakcie 8/16
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup prírodného kameniva na posyp ciest frakcie 8/16 vrátane dopravy do miesta určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Frakcia | mm | 8 | 16 | |
2. Predpokladané množstvo | tona | 750 | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN a katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2012 kapitola V. vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionál. rozvoja SR, sekcia cest. dopravy a pozemn. komunikácií zo septembra 2012. | |
Podiel zŕn do 1 mm môže byť max do 5% váhy. | |
Je neprípustné dodávať drvený riečny štrk. |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody. |
2. Miesto plnenia - Dobšiná, okres Rožňava. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom. |
- doklad o zhode vlastností kameniva použitého ako posypový materiál s vlastnosťami požadovanými v KLK 1/2012, alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
- doklad - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s dokladom o preukázaní zhody vlastností vr. uvedenia názvu a adresy lomu potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 8. Kamenivo na posyp ciest, doklady", |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
6. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania. |
8. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpis ocenenej položky - príloha č. 1). |
9. Jednotková cena ocenenej položky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu dohody t. j. vrátane dopravy do miesta plnenia, naloženia - vyloženia tovaru v mieste plnenia. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote: |
10.a) pri objednávanom množstve do 100 ton - do 2 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
10.b) pri objednávanom množstve od 101 - 200 ton - do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
10.c) pri objednávanom množstve od 201 - 500 ton - do 7 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
10.d) pri objednávanom množstvom nad 500 ton - do 14 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. |
10.e) v prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie týchto termínov považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody. |
10.f) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný čas doručenia minimálne 1 deň vopred. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť a predložiť objednávateľovi pri každom dodaní predmetu plnenia vážny lístok, ktorý bude tvoriť prílohu dodacieho listu. |
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody: |
14.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
14.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
14.c) nedodržanie zmluvnej jednotkovej ceny, |
14.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie, |
14.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
14.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody. |
15. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Niže mesta 1178, Dobšiná, Rožňava, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
46 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2021 09:50
24.02.2021 12:00
24.02.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.02.2021 15:39 - Vstupná ponuka | 46 950,00 | € | Cena bez DPH |
23.02.2021 15:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: