• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 12:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 13:00

Detail zákazky Z20212787

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 12:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 13:00

Základné údaje

Z20212787

OF-231171

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5547391

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36706311

VSK MINERAL s.r.o.

Južná trieda 125, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

2. Kamenivo na posyp ciest

Drvený kameň, kamenivo, materiál na zimnú údržbu ciest

  • 14212300-3 - Drvený a mletý kameň
  • 44113910-7 - Materiály na zimnú údržbu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamenivo na posyp ciest frakcie 4/8
Funkcia
Nákup prírodného kameniva na posyp ciest frakcie 4/8 vrátane dopravy do miesta určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Frakcia mm 4 8
2. Predpokladané množstvo tona 225 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kamenivo musí spĺňať požiadavky STN EN a katalógových listov pre kamenivo KLK 1/2012 kapitola V. vydaných Ministerstvom dopravy, výstavby a regionál. rozvoja SR, sekcia cest. dopravy a pozemn. komunikácií zo septembra 2012.
Podiel zŕn do 1 mm môže byť max do 5% váhy.
Je neprípustné dodávať drvený riečny štrk.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Miesto plnenia - Čaňa, okres Košice - okolie.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- podrobný rozpis ocenenej položky v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
- doklad o zhode vlastností kameniva použitého ako posypový materiál s vlastnosťami požadovanými v KLK 1/2012, alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu,
- doklad - čestné vyhlásenie uchádzača, že tovar bude dodávaný z lomu, ktorý musí byť totožný s dokladom o preukázaní zhody vlastností vr. uvedenia názvu a adresy lomu potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - 2. Kamenivo na posyp ciest, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
8. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpis ocenenej položky - príloha č. 1).
9. Jednotková cena ocenenej položky musí zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu dohody t. j. vrátane dopravy do miesta plnenia, naloženia - vyloženia tovaru v mieste plnenia.
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote:
10.a) pri objednávanom množstve do 100 ton - do 2 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi,
10.b) pri objednávanom množstve od 101 - 200 ton - do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi,
10.c) pri objednávanom množstve od 201 - 500 ton - do 7 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi,
10.d) pri objednávanom množstvom nad 500 ton - do 14 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi.
10.e) v prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany. Nedodržanie týchto termínov považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody.
10.f) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný čas doručenia minimálne 1 deň vopred.
11. Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť a predložiť objednávateľovi pri každom dodaní predmetu plnenia vážny lístok, ktorý bude tvoriť prílohu dodacieho listu.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody:
14.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
14.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
14.c) nedodržanie zmluvnej jednotkovej ceny,
14.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie,
14.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
14.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
15. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Živičná 7, Čaňa, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

5 121,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.02.2021 10:11

01.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 360
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.02.2021 17:42 - Vstupná ponuka 5 121,00 € Cena bez DPH
26.02.2021 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka 5 120,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS