31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
47025328
TatraMed Software s. r. o.
Líščie údolie 9, Bratislava, 84104, SVK
Pozáručná podpora a servis pre TomoCon PACS
IS PACS, supervízia, pozáručná podpora, servis
Služba
1. Pozáručná podpora a servis pre TomoCon PACS
|
|
---|---|
Funkcia |
Zaistenie služieb pozáručnej podpory, servisu, pripojenia na Telerádiologické komunikačné centrum T3C a softvérových aktualizácií systému TomoCon PACS nainštalovaného u objednávateľa. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Aktualizácie, pozáručná podpora a servis existujúceho komplexného SW systému digitálnej bezfilmovej technológie zdravotníckeho zariadenia - TomoCon PACS | áno |
Podpora bude zahŕňať udržiavanie správnej funkčnosti systému ako aj odstraňovanie porúch systému, pravidelnú kontrolu systému, aktualizácie a konzultácie. | áno |
Odstraňovanie porúch systému bude vykonávať dodávateľ na základe požiadavky vznesenej oprávnenou osobou objednávateľa a to podľa závažnosti poruchy buď diaľkovým prístupom alebo servisným zásahom v predmetnom pracovisku objednávateľa. | áno |
Pravidelná kontrola systému bude vykonávaná dodávateľom minimálne 1x ročne na pracovisku objednávateľa a každý pracovný deň diaľkovým prístupom. Predmetom pravidelnej kontroly bude najmä kontrola nastavení a funkcie systému a ďalšie preventívne zásahy za účelom predchádzania výskytu porúch systému. | áno |
Konzultácie budú znamenať možnosť správcu systému objednávateľa klásť dodávateľovi e-mailom, telefonicky alebo listom otázky, ktoré sa týkajú prevádzky a funkčnosti systém, pričom dodávateľ je povinný tieto otázky zodpovedať bez zbytočného omeškania a to všetko v pracovných dňoch od 8.00 do 16:00. Podpora je iba pre správcu systému objednávateľa, nie pre radových pracovníkov. Správca systému objednávateľa sa bude na dodávateľa obracať iba vo veciach, ktoré nie je schopný vyriešiť samostatne. | áno |
Aktualizácia systému bude zahŕňať poskytnutie každej novej verzie systému, a to vždy do jedného mesiaca po jej vydaní. Na základe požiadavky objednávateľa vykoná dodávateľ zaškolenie obsluhy systému v pracovisku objednávateľa pri každej aktualizácii. | áno |
Dodávateľ bude garantovať časovú funkčnosť systému v roku minimálne 98% (počet pracovných dní v roku je základným parametrom percentuálnej funkčnosti). Za nefunkčnosť systému sa nepovažuje čas potrebný na jeho pravidelnú prehliadku a údržbu. Za nefunkčnosť sa nepovažujú tie skutočnosti podmieňujúce funkčnosť systému/systémov, ktoré dodávateľ nemôže ovplyvniť, ako napríklad výpadky v dodávke elektrickej energie, nefunkčnosť, znížená funkčnosť alebo preukázateľná nefunkčnosť príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má priamy vplyv na funkčnosť systému, ďalej zakázané, neprimerané a nekompetentné | áno |
zásahy do systému zo strany miestnej obsluhy alebo opomenutie predpísaných relevantných činností zo strany miestnej obsluhy alebo nevykonanie odôvodnených miestnych technických a organizačných opatrení na predchádzanie nefunkčnosti systému. Dodávateľ bude vykonávať servis v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi ( Zákona 18/2018Z.z. „GDPR“ ) a normami STN a EN (STN EN ISO/IEC rady 27.001 a STN EN ISO 12052:2017) a podľa pokynov objednávateľa. | áno |
Odstraňovanie porúch systému (pod poruchou sa rozumie úplná nefunkčnosť systému) bude vykonávať dodávateľ na základe písomnej požiadavky vznesenej objednávateľom e-mailom alebo listom a pre oprávnené osoby aj telefonicky na pracovisko podpory dodávateľa dostupného 24/365. Objednávateľ je povinný overiť si prijatie písomnej požiadavky dodávateľom, ak dodávateľ nepotvrdil príjem požiadavky. | áno |
Dodávateľ sa zaväzuje poruchu, ktorá bráni používaniu systému, odstrániť v čo najkratšej možnej lehote, zahájenie odstránenia poruchy je do: - 60 minút v pracovnom čase = pracovných dňoch od 8:00 do 16:00, diaľkovým prístupom, 4 hodín na mieste (čas sa nepočíta počas dní pracovného pokoja a mimo pracovného času) podľa potreby pri ohlásení poruchy, ktorú nie je schopný správcasystému objednávateľa vyriešiť samostatne ani dodávateľ diaľkovým prístupom. V odôvodnených prípadoch môžu byť s písomným/e-mail súhlasom objednávateľa tieto lehoty primerane predĺžené. | áno |
Dodávateľ bude povinný poruchu odstrániť a to najneskôr do 8 hodín od nástupu na servis na mieste, za predpokladu funkčnej príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má bezprostredný dopad na funkčnosť systému. | áno |
Objednávateľ zaistí všestrannú súčinnosť a dostupnosť systému pre diaľkový servis porúch i v mimopracovných hodinách. Objednávateľ zaistí fyzickú súčinnosť a fyzickú dostupnosť systému pre servis porúch v sídle objednávateľa i v mimopracovných hodinách. Objednávateľ zaistí pre PACS server podsystém pre trvalé sledovanie a diaľkový prístup, napr. pre servery IBM: Integrated Management Module - IMM (virtual media key), pre HP a Dell obdobné podsystémy, plus pripojenie na internet. | áno |
Aktualizácie systémov poskytnuté dodávateľom podľa tejto zmluvy budú vždy klinicky overené a CE certifikované. | áno |
Pri servise systému prostredníctvom diaľkového prístupu bude dodávateľ povinný dodržiavať všetky objednávateľom a právnymi predpismi stanovené bezpečnostné zásady. | áno |
Ak dodávateľ spôsobí objednávateľovi hrubým porušením tejto povinnosti škodu, je povinný ju bez zbytočného omeškania napraviť. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať servis systému po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou objednávateľa a to tak, aby v čo najmenšej miere obmedzil prevádzku pracoviska. | áno |
Po ukončení servisného zásahu vypíše dodávateľ protokol, v ktorom môže špecifikovať príčinu poruchy a navrhnúť objednávateľovi technické a organizačné opatrenia na ich predchádzanie. Objednávateľ je povinný relevantné a odôvodnené opatrenia realizovať alebo realizovať obdobné opatrenia a tak predchádzať opakovaným poruchám na systéme, inak je povinný hradiť náklady na opätovné servisné zásahy. | áno |
Monitorovanie a diaľková správa systému | áno |
Podpora zahŕňa udržiavanie správnej funkčnosti systému v súlade s vyššie uvedenými bodmi | áno |
Podpora zahŕňa odstraňovanie porúch systému, pravidelnú kontrolu systému a konzultácie | áno |
Predmetom pravidelnej kontroly je najmä kontrola nastavení a funkcie systému a ďalšie preventívne zásahy za účelom predchádzania výskytu porúch systému. | áno |
Konzultácie znamenajú možnosť správcu systému objednávateľa klásť dodávateľovi e-mailom, telefonicky, listom alebo faxom otázky, ktoré sa týkajú prevádzky a funkčnosti systému. | áno |
Dodávateľ je povinný tieto otázky zodpovedať bez zbytočného omeškania v pracovných dňoch od 8.00 do 16:00 h. | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri poskytovaní služieb a záväzok dodávateľa poskytovať objednávateľovi služby za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodané služby prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Službami , ktoré sú predmetom zmluvy je pozáručný servis a opravy pre TomoCon PACS, podľa špecifikácie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať servis v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a normami STN a EN a podľa pokynov objednávateľa. |
Odstraňovanie porúch systému vykonáva dodávateľ na základe požiadavku vzneseného objednávateľom , a to podľa závažnosti poruchy buď diaľkovým prístupom alebo servisným zásahom v sídle zdravotníckeho zariadenia. |
Pod poruchou sa rozumie akékoľvek obmedzenie funkčnosti/funkcií systému. |
Odstraňovanie porúch systému podľa týchto osobitných požiadaviek vykonáva dodávateľ na základe písomnej požiadavky vznesenej objednávateľom e-mailom, faxom alebo listom. Dodávateľ je povinný potvrdiť objednávateľovi prijatie požiadavky obratom po jej doručení. Objednávateľ je povinný overiť si prijatie písomnej požiadavky dodávateľom, ak dodávateľ nepotvrdil príjem požiadavky, a dodávateľ je povinný overovanú skutočnosť potvrdiť. |
Dodávateľ sa zaväzuje poruchu, ktorá bráni používaniu systému, odstrániť v čo najkratšej možnej lehote, zahájenie odstránenia poruchy je do: |
- do 60 minút v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 diaľkovým prístupom, |
- do 180 minút v mimopracovnom čase, diaľkovým prístupom, |
- do 32 hodín na mieste podľa potreby pri ohlásení poruchy, ktorú nie je schopný správca systému objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia vyriešiť samostatne, ani dodávateľ diaľkovým prístupom. |
V odôvodnených prípadoch môžu byť s písomným/e-mail súhlasom objednávateľa tieto lehoty primerane predĺžené. |
Dodávateľ je povinný poruchu odstrániť a to najneskôr do 8 hodín od nástupu na servis za predpokladu plne funkčnej príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má bezprostredný dopad na funkčnosť systému ako aj diaľkovej konektivity na relevantné technické a monitorovacie prostriedky. |
Objednávateľ zaistí všestrannú súčinnosť a dostupnosť systému pre diaľkový servis porúch i v mimopracovných hodinách. Objednávateľ zaistí fyzickú súčinnosť a fyzickú dostupnosť systému pre servis porúch v sídle zdravotníckeho zariadenia i v mimopracovných hodinách. |
Aktualizácie systému poskytnuté dodávateľom podľa tejto zmluvy budú vždy klinicky overené a CE certifikované. |
Pri servise systému prostredníctvom diaľkového prístupu je dodávateľ povinný dodržiavať všetky objednávateľom/zdravotníckym zariadením a právnymi predpismi stanovené bezpečnostné zásady. Ak dodávateľ spôsobí objednávateľovi škodu, je povinný ju bez zbytočného omeškania napraviť. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať servis systému po predchádzajúcej dohode s kontaktnou osobou objednávateľa a to tak, aby v čo najmenšej miere obmedzil prevádzku/prevádzky pracoviska/ zdravotníckeho zariadenia. |
Po ukončení servisného zásahu vypíše dodávateľ protokol, v ktorom môže špecifikovať príčinu poruchy a navrhnúť zdravotníckemu zariadeniu/ objednávateľovi technické a organizačné opatrenia na ich predchádzanie. Objednávateľ je povinný relevantné a odôvodnené opatrenia realizovať alebo realizovať obdobné opatrenia a tak predchádzať opakovaným poruchám na systéme, inak je povinný hradiť náklady na opätovné servisné zásahy. |
Pravidelnú kontrolu systému vykonáva dodávateľ minimálne 2x ročne v sídle zdravotníckeho zariadenia (táto môže byť v rámci servisného zásahu) a každý týždeň diaľkovým prístupom, ak mu to správca systému objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia povolí. |
Podpora je iba pre správcu systému objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia, nie pre pracovníkov zdravotníckeho zariadenia („Second line support“). |
Správca systému objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia zaistí vlastnými kapacitami všetku rutinnú prevádzku systému TomoCon PACS a riešenie bežných záležitostí prevádzky najmä pre koncových používateľov („First line support“). |
Správca systému objednávateľa/zdravotníckeho zariadenia sa bude na dodávateľa obracať iba vo veciach, ktoré nie je schopný vyriešiť samostatne. |
Aktualizácia systému zahŕňa poskytnutie každej novej verzie systému, a to vždy do jedného mesiaca po jej vydaní. Na základe požiadavky objednávateľa vykoná dodávateľ zaškolenie obsluhy systému v sídle objednávateľa pri každej aktualizácii. |
Dodávateľ garantuje časovú funkčnosť systému v roku minimálne 98% (počet pracovných dní v roku je základným parametrom percentuálnej funkčnosti). |
Za nefunkčnosť systému sa nepovažuje čas potrebný na jeho pravidelnú prehliadku a údržbu. Za nefunkčnosť sa nepovažujú tie skutočnosti podmieňujúce funkčnosť systému, ktoré dodávateľ nemôže ovplyvniť, ako napríklad výpadky v dodávke elektrickej energie, nefunkčnosť, znížená funkčnosť alebo preukázateľná nefunkčnosť príslušnej IT infraštruktúry, ktorá má priamy vplyv na funkčnosť systému, |
Cena za službu je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán, ako paušálna náhrada za služby v dohodnutej výške za jeden rok (12 mesiacov). |
Paušálnu úhradu za servis v konfigurácii a služby systému v zdravotníckom zariadení podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a osobitných požiadaviek na plnenie bude dodávateľ fakturovať objednávateľovi mesačne spätne daňovými dokladmi. Súčasťou paušálu sú všetky cestovné náklady, ako aj práce, náklady na pripojenie a všetky ďalšie náklady dodávateľa súvisiace s poskytovaním servisu systému. |
Ak nedodrží dodávateľ lehoty na zahájenie odstránenia porúch systému podľa bodu 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, je objednávateľ oprávnený požadovať zmluvnú pokutu vo výške EUR 3,32 za každú začatú hodinu omeškania. Nárok na náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Za nedodržanie lehoty na zahájenie odstránenia porúch systému sa nepovažuje vyššia moc, najmä vojna, prírodné katastrofy, dopravná alebo elektronická nedostupnosť, dopravná kalamita, zrušenie alebo meškanie spojov verejnej autobusovej, železničnej alebo leteckej dopravy. Dodávateľ je povinný neodkladne informovať objednávateľa ak taký prípad, ak mu to technické prostriedky umožnia. |
Dodávateľ je povinný pri realizácii servisu podľa tejto zmluvy vykonávať podľa svojich možností a vedomostí také opatrenia a počínať si tak, aby nedochádzalo k vzniku škôd. Ak dodávateľ alebo jeho subdodávatelia svojim neodborným konaním alebo iným porušením ich povinností spôsobia škodu objednávateľovi/zdravotníckemu zariadeniu alebo iným subjektom, je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu škodu odstrániť/nahradiť. |
Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdraví svojich zamestnancov pri práci a za dodržiavanie prevádzkového poriadku a požiarnych smerníc objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný voči tretím osobám zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, ktoré sa dozvedel pri realizácii tejto zmluvy a v súvislosti s ňou a ktoré sú chránené príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä obchodné tajomstvo, osobné údaje, utajované skutočnosti) alebo ktoré objednávateľ prehlásil za dôverné. Povinnosť mlčanlivosti trvá i po skončení platnosti tejto zmluvy. Tieto povinnosti sa dodávateľ zaväzuje zaistiť aj u všetkých svojich zamestnancov, prípadne iných osôb, ktoré dodávateľ k realizácii tejto zmluvy použije. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jejzverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
02.03.2021 00:00 — 01.03.2022 23:59
1,00 súbor
14 980,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2021 08:36
22.02.2021 10:00
22.02.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.02.2021 12:38 - Vstupná ponuka | 14 977,00 | € | Cena bez DPH |
18.02.2021 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 977,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: