17336163
Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš
Palúčanská 25, Liptovský Mikuláš, 03123, SVK
36449814
INTES Poprad, s.r.o.
Námestie sv. Egídia 95, Poprad, 05801, SVK
Pozáručný servis na multidetektorový počítačový tomograf Optima CT 660
Údržba lekárskych zariadení
Služba
1. SERVIS PRÍSTROJA Optima CT 660
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručný servis na multidetektorový počítačový tomograf typ Optima CT 660 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávka všetkých potrebných náhradných dielov (vrátane RTG lampy a detektora) a náhradných dielov, ktoré zabezpečujú plnú neobmedzenú využiteľnosť prístroja a jeho technických parametrov | v cene služby |
Technická, systémová a prevádzková oprava porúch a vád prístroja, ktorá zabezpečí plnú neobmedzenú využiteľnosť prístroja a jeho technických parametrov, vrátane poskytnutia servisnej podpory na diaľku (telefonickej a elektronickej podpory) | v cene služby |
Preventívne kontroly všetkých výrobcom predpísaných zložiek prístroja a jeho príslušenstva | v cene služby |
Kalibrácia a nastavenie prístroja podľa pokynov výrobcu a v súlade s platnými právnymi predpismi - minimálne dvakrát ročne | v cene služby |
Kontrola funkčnosti s preskúšaním prevádzkových parametrov v rozsahu potrebnom k prevádzke | v cene služby |
Vedenie záznamov prevedených servisných prác | v cene služby |
Vykonanie technických zmien, ktoré bude poskytovateľ považovať za nevyhnutné z prevádzkových a bezpečnostných dôvodov | v cene služby |
Vykonanie technických zmien v prípade, že budú výrobcom predpísané | v cene služby |
Počas trvania platnosti tejto zmluvy pravidelné prevedenie softvérovej modifikácie a aktualizácia počítačového systému prístroja na zodpovedajúci štandard prístroja v danej dobe v súlade s odporúčaniami výrobcu | v cene služby |
Názov |
V súlade s touto zmluvou, v rozsahu, v kvalite, spôsobom a za podmienok uvedených v tejto zmluve sa poskytovateľ zaväzuje poskytovať pozáručný servis na prístroj multidetektorový počítačový tomograf s akvizíciou 64 vrstiev na jednu plnú rotáciu, typ Optima CT 660 |
Pozáručný servis bude pozostávať najmä, nie však výlučne z nasledovných činností: |
a) dodávka všetkých potrebných náhradných dielov (vrátane RTG lampy a detektora) a náhradných dielov, ktorá zabezpečí plnú neobmedzenú využiteľnosť prístroja a jeho technických parametrov, |
b) technická, systémová a prevádzková oprava porúch a vád prístroja, ktorá zabezpečí plnú neobmedzenú využiteľnosť prístroja a jeho technických parametrov, vrátane poskytnutia servisnej podpory na diaľku (telefonickej a elektronickej podpory), |
c) podávanie informácií o stave bezpečnosti servisovaného prístroja a o prípadných potrebných opravách a nastavovacích zásahoch, a to vždy po vykonaní preventívnej prehliadky |
d) iné servisné a odborné služby potrebné na dosiahnutie stavu plnej neobmedzenej využiteľnosti prístroja a jeho technických parametrov (ďalej v texte aj ako „servisné služby“ alebo ako „predmet plnenia“). |
Na základe a za podmienok uvedených v tejto zmluve sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť cenu podľa tejto zmluvy, predmet plnenia prevziať a poskytovať poskytovateľovi súčinnosť pri výkone servisných služieb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje začať poskytovať servisné služby podľa tejto zmluvy dňom účinnosti tejto zmluvy. |
Miestom plnenia je pracovisko CT objednávateľa - rádiodiagnostické oddelenie (ďalej len „miesto plnenia“). |
Servisné služby dohodnuté touto zmluvou budú vykonávané autorizovanými, riadne vyškolenými a kvalifikovanými pracovníkmi poskytovateľa. Komunikačným jazykom pre servisné služby bude slovenský jazyk alebo český jazyk. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať servisné služby v súlade s platnými právnymi predpismi, technickými normami a pokynmi výrobcu. Servisné služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou, v súlade s najnovšími znalosťami, ktoré pre prístroj výrobca poskytuje |
Za predpokladu, že to vlastnosti prístroja umožňujú, môže poskytovateľ pre objednávateľa poskytovať servisné služby aj na diaľku prostredníctvom vzdialeného pripojenia do dátovej siete, t.j. opravy a odbornú údržbu za účelom špecifikovaným v tejto zmluvy. |
Poskytovateľ dodá všetky náhradné diely, ktoré je potrebné použiť pri opravách, a to vrátane všetkých súčastí so stanovenou životnosťou ako sú napr. RTG žiariče, detektor a všetky dodané IT časti systému a pod. |
Porucha sa nahlasuje zodpovednej osobne poskytovateľa. Poskytovateľ sa zaväzuje zaistiť plnú prevádzkyschopnosť pokazeného prístroja v termíne do troch pracovných dní od dňa, v ktorom bola porucha prístroja nahlásená, a to dokončením opravy. V prípade potreby objednávaných náhradných dielov sa poskytovateľ zaväzuje zaistiť plnú prevádzkyschopnosť prístroja do piatich pracovných dní odo dňa nahlásenia poruchy, a to dokončením opravy. |
Opravy podľa zmluvy budú vykonávané po predchádzajúcej dohode s pracoviskom objednávateľa, a to v pracovných dňoch v dobe od 08.00 – 17.00 hodiny, prioritne na pracovisku objednávateľa. Uskutočnenie opravy v dňoch pracovného pokoja a počas sviatkov podľa požiadavky objednávateľa bude realizované na základe dohody zmluvných strán. |
Objednávateľ je povinný umožniť poskytovateľovi prístup na svoje pracovisko za účelom opravy prístroja a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť v súlade s požiadavkami na riadny výkon opravy. Objednávateľ oznámi zamestnancom poskytovateľa všetky informácie potrebné k plneniu tejto zmluvy a k uskutočneniu konkrétneho servisného zásahu. |
Objednávateľ zabezpečuje, aby bol prístroj vyňatý z prevádzky, resp. aby bol k dispozícii na vykonanie servisných opráv. Objednávateľ zabezpečí, aby bez súhlasu poskytovateľa nebol uskutočnený žiaden zásah tretej osoby do prístroja. |
Poskytovateľ garantuje dodávku náhradných dielov k prístroju minimálne po dobu 10 rokov od ukončenia výroby prístroja. Poskytovateľ sa zaväzuje vymenené/nahradené náhradné diely na svoje náklady odviezť za účelom vykonania ich diagnostiky a zabezpečiť likvidáciu v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
Poskytovateľ je povinný uskutočňovať pre objednávateľa pravidelné bezpečnostné technické kontroly prístroja spojené s overením jeho funkčnosti a bezpečnosti pre zdravie užívateľov a tretích osôb pri poskytovaní zdravotnej starostlivosti, ako i ďalšie úkony smerujúce k zachovaniu bezpečnosti charakteristických vlastností a jeho plnej funkčnosti. V priebehu pravidelných bezpečnostných technických kontrol budú bezplatne vymenené náhradné diely špecifikované v servisnej dokumentácii. Súčasťou odbornej údržby je aj uskutočnenie elektrickej kontroly a revízie vrátane vystavenia písomného protokolu. |
Zistené závady a poruchy na prístroji budú odstránené v rámci odbornej údržby. Pokiaľ nebude možné odstrániť tieto poruchy počas výkonu odbornej údržby, poskytovateľ je povinný ich odstrániť v lehote podľa tejto zmluvy, kedy sa za čas hlásenia poruchy považuje čas pravidelnej bezpečnostnej technickej kontroly. O výsledku prehliadky vydá poskytovateľ písomný protokol, ktorý bude v listinnej podobe doručený objednávateľovi. |
Poskytovateľ uskutoční na prístroji výrobcom predpísaný počet pravidelných bezpečnostných technických kontrol dvakrát ročne vrátane vystavenia protokolov, ktoré budú v písomnej podobe doručený objednávateľovi. |
Poskytovateľ sa zaväzuje uskutočniť odbornú údržbu prístroja v takom termíne, aby prístroj trvale a bez prerušenia vyhovoval legislatívnym požiadavkám pre jeho bezpečnú prevádzku. Objednávateľ zašle návrhy na termíny uskutočnenia odbornej údržby najneskôr 30 dní pred uplynutím termínu platnosti predchádzajúcej odbornej údržby na kontaktnú emailovú adresu poskytovateľa |
Termín odbornej údržby bude stanovený na základe dohody medzi objednávateľom a poskytovateľom. |
Odborná údržba bude uskutočnená po predchádzajúcej dohode s pracoviskom objednávateľa, a to v pracovných dňoch v čase od 08.00 do 17.00 hodiny. |
Poskytovateľ po dobu platnosti tejto zmluvy vykoná pravidelné nutné prevedenie softvérovej modifikácie a aktualizáciu počítačového systému prístroja na zodpovedajúci štandard prístroja v danej dobe v súlade s odporúčaniami výrobcu. |
Cena za servisné služby v rozsahu plnenia tejto zmluvy bola zmluvnými stranami dohodnutá v ročnej paušálnej výške |
Daň z pridanej hodnoty bude účtovaná poskytovateľovi vo výške určenej príslušným zákonom platným a účinným v čase vyúčtovania. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa potrebné na riadne vykonanie servisných služieb vrátane nákladov spojených s prácou servisného technika, nákladov súvisiacich s vykonaním servisných služieb, nákladov spojených s dopravou servisného technika na miesto plnenia, nákladov na všetky úkony súvisiace s plnením podľa tejto zmluvy, nákladov na všetky náhradné diely, nákladov na dodávku všetkých náhradných dielov a nákladov na merania a revízie. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať poskytovateľovi cenu za predmet plnenia v rovnomerných mesačných splátkach na základe faktúr vystavených poskytovateľom. Splatnosť každej vystavenej faktúry je 60 dní odo dňa doručenia príslušnej faktúry objednávateľovi a splátky budú uhradené bezhotovostným prevodom na účet poskytovateľa. |
Poskytovateľ zodpovedá za to, že bude vykonávať servisné služby podľa podmienok dojednaných v tejto zmluve a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a technickými normami a za to, že servisné služby budú poskytnuté bez vád. |
Objednávateľ je povinný vady servisných služieb bez zbytočného odkladu po ich zistení písomne oznámiť poskytovateľovi, pričom vadu opíše a uvedie požadovaný spôsob jej odstránenia, a to odstránenie vady opravou alebo požadovanie odstránenia vady nahradením novou časťou prístroja. |
Poskytovateľ je povinný oznámené vady odstrániť v lehote stanovenej v tejto zmluve. Poskytovateľ nezodpovedá za vady prístroja, ktoré boli predmetom servisného úkonu, ktoré majú pôvod v nevhodnom užívaní prístroja alebo konaní objednávateľa, ktoré je v rozpore s obvyklým užívaním prístroja alebo je v rozpore s pokynmi uvedenými v užívateľskej príručke či pri prevádzkovaní prístroja v podmienkach mimo rozsah povolených prevádzkových parametrov. |
Poskytovateľ poskytuje objednávateľovi záruku na poskytnuté servisné služby (opravy, odborná údržba) a na použité nové náhradné diely počas doby trvania tejto zmluvy. |
Poskytovateľ je povinný pri plnení predmetu plnenia podľa tejto zmluvy poskytnúť súčinnosť objednávateľovi a strpieť úkony zmluvného poisťovateľa objednávateľa za účelom likvidácie škodovej udalosti, vrátane dočasného prevzatia a úschovy poškodených častí prístroja poisťovateľom po dobu nevyhnutnú na účely posúdenia výšky škody. |
Táto zmluva môže byť doplnená a zmenená len na základe písomného dodatku podpísaného oboma zmluvnými stranami v súlade. Túto zmluvu je možné zrušiť iba písomnou formou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že akékoľvek oznámenia, správy, dokumenty, písomnosti a pod. (ďalej aj len ako „oznámenia“) týkajúce sa tejto zmluvy, si zmluvné strany budú doručovať - pokiaľ nie je v tejto zmluve uvedené inak, niektorým z nasledovných spôsobov: osobne, doporučeným listom s doručenkou, kuriérom, alebo emailom na adresy zmluvných strán. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že všetky informácie a písomné dokumenty, ktoré budú na základe tejto zmluvy vypracované, bude považovať za dôverné, a to bez časového obmedzenia aj po ukončení platnosti tejto zmluvy; informácie a podklady poskytnuté objednávateľom alebo tretími osobami pre plnenie predmetu tejto zmluvy nepoužije na iný účel ako je plnenie tejto zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi oprávnenie výrobcu prístroja alebo ním oprávnenej osoby na vykonávanie servisných činností súvisiacich so zabezpečením prevádzky prístroja. |
Palúčanská 25, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
25.02.2021 00:00 — 24.02.2023 23:59
2,00 pozáručný servis na obdobie 1 roka
88 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2021 14:32
22.02.2021 11:00
22.02.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2021 07:36 - Vstupná ponuka | 88 000,00 | € | Cena bez DPH |
19.02.2021 07:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 88 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: