• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2021 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2021 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2021 15:55

Detail zákazky Z20212732

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2021 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2021 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2021 15:55

Základné údaje

Z20212732

OF-230141

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5521971

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

50960369

DITEC Commerce s.r.o.

Plynárenská 7/C, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vypracovanie plánu a realizácia výmeny existujúcich mandátnych certifikátov

kvalifikovaný elektronický podpis, MQC, kvalifikovaný mandátny certifikát

  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 72265000-0 - Konfigurovanie softvéru
  • 79132100-9 - Overovanie elektronického podpisu
  • 72700000-7 - Služby pre počítačové siete
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická špecifikácia
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodanie plánu a realizácia plne asistovanej výmeny kvalifikovaných mandátnych certifikátov (MQC) na 850 koncových komunikačných bodoch existujúcej používateľskej základne, pričom musí byť zabezpečená nepretržitá dispozícia a použiteľnosti existujúcich platných MQC až do termínu ich výmeny za nový MQC, spracovanie plánu a harmonogramu činností a predloženie na schválenie obstarávateľovi.
Zabezpečiť navrhnutie konkrétnych 850 koncových komunikačných bodov, ktoré vyhovujú kritériám, je predpoklad, že ich je možné technicky pripojiť a že používatelia majú termín obnovy MQC.
Konfigurácia centrálneho informačného systému, aby navrhnuté centrálne, špecializované, krajské a okresné útvary dokázali použiť nové MQC vo všetkých funkcionalitách systému pri úkonoch ako doposiaľ.
Dodanie postupu výmeny a predloženie zoznamu min. 850 používateľov objednávateľovi ako podkladu pre aktualizáciu údajov v príslušných registroch, preto aby bolo možné vytvoriť predpoklady pre vydanie nových MQC.
Pri výmene MQC zaistenie nepretržitej autentizácie používateľa a jeho autorizácie k príslušným častiam funkcionality centrálneho informačného systému, kde používa MQC.
Realizácia plánu postupu plne asistovanej výmeny MQC musí umožňovať zaistiť aj rozšírenie existujúcej používateľskej základne o používateľov dislokovaných na teritóriu všetkých krajov SR.
Požaduje sa dodávka 850 ks nových nosičov MQC typu QSCD kompatibilných so zariadením Atos Shell Pack.
Pre 850 koncových komunikačných bodov, zapojenie komunikačnej infraštruktúry MQC pre prepojenie technických prostriedkov používateľa do existujúcej centrálnej infraštruktúry v dátovom centre.
V zhode s relevantnými platnými právnymi predpismi najmä v oblasti ochrany osobných údajov a informačnej bezpečnosti: Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov,
Zákon č. 305/2013 Z. z.. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení neskorších predpisov a
Zákon č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu (zákon o dôveryhodných službách) a Vyhlášky č.78/2020 o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy v aktuálnom znení.
Zapojenie a inštalácia hardvérových a softvérových prostriedkov autentizácie a autorizácie prístupu používateľa ku centrálnemu informačnému systému pre 850 koncových komunikačných bodov v zhode s relevantnými platnými právnymi predpismi najmä v oblasti ochrany osobných údajov a informačnej bezpečnosti.
Poprojektová podporu do 31.12.2021 v rozsahu: prác pri riešení zapojenia komunikačnej infraštruktúry koncových bodov, prác pri zapojení hardvérových a softvérových prostriedkov autentizácie, ktoré sa vyskytli po odovzdaní projektu max. v rozsahu 20 človeko hodín.
Vyhotovenie príručky - manuálu pre používateľov, ktorý objasňuje používania vlastností MQC pripojeného do centrálneho informačného systému.
 2. Definícia niektorých pojmov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
MQC - mandátny certifikát pre kvalifikovaný elektronický podpis, zákon č. 272/2016 Z. z., QSCD - zariadenie na vyhotovenie kvalifikovaného elektronického podpisu certifikované v zmysle nariadenia eIDAS.
Pripojenie koncového komunikačného bodu bude považované za dokončené po preverení správnosti inštalácie hardvérových a softvérových prostriedkov autentizácie a autorizácie prístupu používateľa ku centrálnemu informačnému systému, a to odskúšaním MQC dokladované podpisom akceptačného protokolu zástupcom objednávateľa a zástupcom dodávateľa.
Pripojenie používateľa bude považované za dokončené po preverení správnosti komunikácie používateľa s centrálnym informačným systémom, a to podpísaním dokumentu v produkčnom prostredí centrálneho informačného systému. Pripojenie používateľa bude považované za dokončené aj v prípade preukázateľného neposkytnutia súčinnosti používateľa v procese prihlásenia sa a podpísania dokumentu v produkčnom prostredí, a to overením funkcionality úspešným spustením aplikácie podpisovača MQC na koncovom komunikačnom bode.
Za preukázanie funkčnosti požadovaných konfigurácií softvéru centrálneho informačného systému je považované praktické použitie služieb centrálneho informačného systému a to potvrdením zápisu a čítania zo štatistiky jeho prevádzky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Odovzdanie plánu plne asistovanej výmeny MQC na 850 koncových komunikačných bodoch existujúcej používateľskej základne so zabezpečením nepretržitej dispozície a použiteľnosti do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Odovzdanie zoznamu navrhnutých koncových komunikačných bodov do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy po konzultácii s obstarávateľom.
Odovzdanie predloženie zoznamu koncových používateľov do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy po konzultácii s obstarávateľom.
Realizácia plánu plne asistovanej výmeny MQC na 850 koncových komunikačných bodoch existujúcej používateľskej základne so zabezpečením nepretržitej dispozície a použiteľnosti do 31.8.2021.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávka bude považovaná za dokončenú po inštalácii a konfigurácii všetkých komponentov v produkčnom prostredí.
Tieto osobitné podmienky (ďalej len "OP") sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Obstarávateľa doručiť kópie všetkých požadovaných dokumentov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predložiť originály alebo overené kópie. Všetky dokumenty musia byť vydané výrobcami hardware, alebo software, ku ktorým je dokument vyžadovaný, resp. uznanými autoritami.
Od uchádzača sa požaduje preukázanie schopnosti zrealizovať dodávku, inštaláciu a konfiguráciu pre dotknuté technológie Qsign, čo uchádzač preukáže predložením potvrdení vydaných originálnymi výrobcami technológie. Úspešný uchádzač predloží Obstarávateľovi potvrdenie vystavené výrobcom technológie Qsign. Súčasťou dodávky musí byť zabezpečenie podpory formátov podpisov: ETSI TS 102 778-3, ETSI TS 101 903, XAdES_ZEP v1.0 a ASiC.
V technickej špecifikácií alebo v OP môže byť inak súvislý text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada.
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, disponovať všetkými potrebnými prostriedkami na vykonanie služieb, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky, už v momente predloženia ponuky.
Odovzdanie dokladov podľa osobitných požiadaviek na plnenie do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, omeškanie s plnením, plnenie v rozpore s požiadavkami, nedodanie požadovaných dokumentov, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade Obstarávateľ od zmluvy odstúpi.
Požaduje sa uzavretie zmluvy na 36 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

25.02.2021 09:00 — 15.03.2021 09:00

850,00 ks

165 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.02.2021 13:40

19.02.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.02.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 688
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.02.2021 10:37 - Vstupná ponuka 145 092,00 € Cena s DPH
19.02.2021 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka 145 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS