• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2021 10:50

Detail zákazky Z20212710

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2021 10:50

Základné údaje

Z20212710

OF-231081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5525667

Objednávateľ

00351741

Centrum sociálnych služieb - DEMY

Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové rukavice

ochranné pomôcky, rukavice, latexové, vyšetrovacie, púdrované, nesterilné

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukavice jednorázové latexové, púdrované
Funkcia
Ochrana rúk pri práci, prevencia a hygiena.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice jednorázové, latexové, púdrované, veľkosť "M" (balenie 100 ks) balenie 300
Rukavice jednorázové, latexové, púdrované, veľkosť "L" (balenie 100 ks) balenie 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál latex
Spĺňajúce normy EN 455, EN 420, EN 374-1,EN 374-2, 93/42 EHS, 89/686 EHS
Farba nezáleží
Skladovateľnosť 2 roky
Tvar rukavice plne anatomicky tvarovaná forma s rolovanými okrajmi
Zloženie vyrobené z prírodného kaučuku, púdrované
Kvalita AQL (Acceptable Quality Level) akceptovateľná úroveň kvality 1,5, sila pretrhnutia N6
Použiteľnosť vhodné na ochranu rúk proti mikroorganizmom, vode, zašpineniu a pri práci               s potravinami
Povrchová úprava povrch rukavíc je hladký
Hrúbka stabilná hrúbka rukavíc 0,15 mm od prstov až po zápästie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene sú zahrnuté všetky náklady, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Kupujúci požaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 13,00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude nový, doposiaľ nepoužitý.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Kupujúci požaduje predložiť rozpis sadzby DPH, jednotkovú cenu s DPH a bez DPH. Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. Jednotkové ceny uvedené v rozpise sú platné počas celého obdobia platnosti zmluvy. V prípade zmeny platnej legislatívy (napr. zvýšenie DPH) je zmena opodstatnená.
Predávajúci sa zaväzuje, že faktúra bude obsahovať odvolanie na číslo kúpnej zmluvy z EKS.
Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Jedná sa o predpokladané množstvo počas trvania zmluvy, ktoré sa môže meniť podľa potrieb obstarávateľa.
Dodávka a fakturácia tovaru sa budú uskutočňovať priebežne, na základe objednávok podľa potrieb objednávateľa, vystavených počas platnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar v prípade, ak dodaný tovar nebude v súlade s objednávkovým, resp. opisným formulárom.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe čiastkovej objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
Lehota splatnosti faktúry je 21 dní odo dňa jej doručenia.
Predpokladá sa, že objednávky budú zasielané v štvrťročných intervaloch s predpokladaným objednaným množstvom 100 balíkov. Prvá objednávka sa uskutoční po uzatvorení zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú v trvaní do 31.12.2021 od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a/alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
V prípade nedodržania podmienok zmluvy sa uplatnia nasledovné sankcie: a) za omeškanie dodávateľa s dodaním tovaru vo výške 0,05% z kúpnej ceny objednaného tovaru za každý deň omeškania. Zaplatením zmluvnej sankcie nezaniká nárok objednávateľa na prípadnú náhradu škody. b) za omeškanie objednávateľa so zaplatením kúpnej ceny úrok z omeškania vo výške 0,05 % z nezaplatenej ceny za každý deň omeškania.
Požaduje sa do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť ES vyhlásenia o zhode. Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom jazyku musí byť doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie toho ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biskupická 2046/46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.03.2021 08:00 — 31.12.2021 13:00

400,00 bal.

2 760,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.02.2021 09:04

22.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 223
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2021 13:40 - Vstupná ponuka 2 760,00 € Cena s DPH
22.02.2021 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 2 758,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS