• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2021 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2021 11:15

Detail zákazky Z20212666

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2021 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2021 11:15

Základné údaje

Z20212666

OF-230852

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5521925

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

50635441

THE ELIT TRADER CAPITAL s.r.o.

Karpatské námestie 7770/10A, Bratislava - mestská časť Rača, 93106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Overal ochranný

overal ochranný

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Overal ochranný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
overal ochranný veľkosť XL ks 5000
overal ochranný veľkosť XXL ks 4000
návlek vysoký na obuv so spevneným okrajom gumičkou, kompatibilný s celotelovým overalom (v balení jednotlivo spolu s overalom) ks 9000
minimálna životnosť výrobku mesiacov 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazový ochranný odev (kombinéza s kapucňou) poskytujúci ochranu CE kategórie III áno
typ 5/6, ochranu voči biologickým rizikám áno
zvýšená ochrana proti veľmi jemným časticiam a postriekaním nebezpečnými kvapalnými chemikáliami áno
odev nezaťažujúci tepelne organizmus áno
zabezpečujúci dýchanie pokožky a prenos vlhkosti smerom do vonkajšieho prostredia áno
zips s prilepiteľnou záklopkou pre zvýšenú ochranu áno
odev musí obsahovať piktogramové značenie spĺňajúcich požiadaviek kvality, certifikácie a ošetrovania áno
materiál: netkaná antistatická tkanina áno
Výrobok v zhode s:
EN ISO 13982-1:2004 (typ 5:) áno
EN ISO 13034:2005 (typ 6:) áno
EN 14126:2003 (typ 5-B, 6-B) áno
EN 1149-5:2008 áno
EN 1073-2:2002, alebo ekvivalentnou normou áno
V balení vrátane s vysokým návlekom na nohy:
návlek vysoký na obuv so spevneným okrajom gumičkou áno
kompatibilita s celotelovým overalom áno
materiál: netkaná textília (Tyvek)/PE/PVC áno
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. Upozornenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: súčasťou dodávky musia byť dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru.
Úhrada faktúry sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom s dobou splatnosti 60 dní.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy 5 ks bezplatných skúšobných vzoriek , ktoré musia spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

22.02.2021 07:30 — 05.03.2021 15:30

9 000,00 ks podľa špecifikácie

67 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.02.2021 15:38

19.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 69
 18
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2021 15:42 - Vstupná ponuka 67 499,00 € Cena bez DPH
15.02.2021 21:01 - Najvýhodnejšia ponuka 50 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS