• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2021 12:50

Detail zákazky Z20212633

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2021 12:50

Základné údaje

Z20212633

OF-231013

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5518672

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka originálnych tonerov do tlačiarní

Dodávka originálnych tonerov do tlačiarní

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka originálnych tonerov do tlačiarní
Funkcia
Dodávka originálnych tonerov doporučených výrobcami tlačiarní
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Originálny toner MLT-R116 , vyťaženosť 9000 strán ks 1
2. Originálny toner  Dell PF028, vyťaženosť 5000 strán ks 1
3. Originálny toner Dell NF555 , vyťaženosť 4000 strán ks 1
4. Originálny toner  Dell MF790 , výťažnosť 4000 strán ks 1
5. Originálny toner Dell RF012, výťažnosť 4000 strán ks 1
6. Originálny toner HP W1106A, výťažnosť 1000 strán ks 4
7. Originálny toner PGI-525 Bk,  výťažnosť 450 strán ks 3
8. Originálny toner CLI-526GY , výťažnosť 450 strán ks 3
9. Originálny toner  Q2612AD , výťažnosť 2x2000 strán ks 1
10. Originálny toner Q2612AD, výťažnosť 2x 2000 strán ks 5
11. Originálny toner Q7553A, výťažnosť 3000 strán ks 5
12. Originálny toner MLT-D103L, výťažnosť 2500 strán ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Originálne náplne musia mať 3D holografické ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie tlačiarne (pre možné overenie  originality mobilnou aplikáciou pri prevzatí tovaru)alebo písomné potvrdenie zástupcu výrobcu v rámci Európy o ich originalite. Ochranné známky na každej náplni/potvrdenie pre všetky náplne.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Úhrada za plnenie bude uskutočnená po dodaní na základe doručených faktúr. Početnosť faktúr bude realizovaná podľa pokynov objednávateľa.
Ak dodávateľ dokladuje splnenie originality písomným potvrdením zástupcu výrobcu v rámci Európy, takéto potvrdenie musí byť predložené pri dodávke tovaru v pôvodnom jazyku a zároveň preložené do slovenského jazyka, okrem dokladu predloženého v českom jazyku.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nedodržanie predmetu zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy Kupujúci požaduje predložiť rozpočet - položiek predmetu zmluvy

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Dodávka originálnych tonerov do tlačiarní

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnym tonerovým kazetám. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta, čím sa podporí rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2021 10:00 — 02.03.2021 14:00

1,00 celý predmet zákazky

2 538,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.02.2021 11:55

18.02.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.02.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.02.2021 09:36 - Vstupná ponuka 2 535,00 € Cena s DPH
18.02.2021 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 2 535,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS