• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2021 12:20

Detail zákazky Z20212620

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 10:45
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2021 12:20

Základné údaje

Z20212620

OF-231063

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5518652

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

11906022

Marián Šupa

Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poľnohospodárske stroje malá technika

Benzínová motorová kosačka, nesený mulčovač, motorový drvič záhradného odpadu

  • 16000000-5 - Poľnohospodárske stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Benzínová motorová kosačka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Benzínová motorová kosačka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požadované technické vlastnosti:
Benzínová motorová kosačka s pojazdom so zadným a bočným vyhadzovaním trávy a mulčovaním.
Pracovný záber: od 53 do 56 cm
Motor: benzínový štvortaktný s výkonom nad 3,2 kW
Variatorová prevodovka: s plynulou reguláciou pojazdu
Zberný kôš: minimálne 70 l s indikátorom plnosti koša
Oceľový skelet. Centrálne nastavenie výšky kosenia.
 2. Nesený mulčovač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nesený mulčovač ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požadované technické vlastnosti:
Nesený mulčovač pre prednú agregáciu vhodný na pripojenie k prednému vývodovému hriadeľu malotraktora Kubota B2350 HDCB.
Šírka pracovného záberu mulčovača minimálne 120 cm
Celková šírka: maximálne 140 cm
Počet nožov: 80 ks
 3. Motorový drvič záhradného odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Motorový drvič záhradného odpadu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Motorový drvič záhradného odpadu.
Štvortaktný motor: s objemom nad 220 m3
Automatické vťahovanie vetiev: pomalobežným šnekovým systémom s dvojchodou špirálou
Maximálny priemer konárov: 60 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, typu ponúkaného tovaru, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod  podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov (NFP)  z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a z vlastných zdrojov v rámci programu Interreg V-A Slovenská republika – Maďarsko  z Fondu malých projektov (FMP) zastrešených Európskym zoskupením územnej spolupráce  (EZÚS) Via Carpatia.
Z uvedeného dôvodu podlieha zákazka kontrole súladu so zákonom o verejnom obstarávaní a uzavretá zmluva nadobudne účinnosť až po schválení zákazky zo strany poskytovateľa, t.j. po doručení správy z kontroly VO prijímateľovi.
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ
Ak poskytovateľ neschváli predmetnú zákazku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO.
Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj s identifikáciou projektu, kód projektu: FMP – E/1901/4.1/028, príp. ITMS kódu projektu, ktorý bude dodávateľovi oznámený po uzavretí zmluvy.
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že objednávateľ zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať dodávateľa o ich odstránenie. Objednávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť. Dodávateľ poskytuje záruku za dodaný tovar počas záručnej doby, ktorá je 24 mesiacov prípadne kratšia v závislosti od druhu objednávaného tovaru, ak je výrobcom stanovená iná doba exspirácie.
Objednávateľ preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru dodávateľom má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-VUA, Experimentálne pracovisko Milhostov, 075 01 Trebišov, Milhostov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

26.02.2021 09:00 — 26.05.2021 15:00

3,00 ks

4 010,55

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.02.2021 10:45

18.02.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.02.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 42
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2021 13:35 - Vstupná ponuka 4 010,00 € Cena bez DPH
16.02.2021 13:39 - Najvýhodnejšia ponuka 4 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS