00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
17638348
JV INTERSAD, spol. s r.o.
Na pažiti 6/D, Svätý Jur, 90021, SVK
Zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (BRO)
zhodnotenie, biologicky rozložiteľný odpadu, kompostovanie,
Služba
1. Zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (nakladanie s odpadmi) v súlade so zákonom č.79/2015 Z.z. odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako aj v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z. Predmetom obstarávania je odber, zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (BRO) zo záhrad a verejných priestranstiev na území hl. mesta SR Bratislavy, ktorý je dopravovaný špeciálnymi vozidlami príp. vo veľkokapacitných kontajneroch verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo BRO | t | 1900 | ||
vzdialenosť od ulice Ivánska cesta , BA | km | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
názov odpadu | biologicky rozložiteľný odpad (BRO) |
katalógové číslo odpadu | 20 02 01 |
kategória odpadu | O |
pod pojmom BRO sa rozumie | lístie, pokosená tráva, konáre stromov a kríkov, rastlinný materiál z úprav záhrad a verejnej zelene. Tento BRO nesmie obsahovať prímesi nebezpečných látok a iných druhov bioodpadov |
preberanie dovezeného biologicky rozložiteľného odpadu | minimálne v čase po- pi od 7:00 hod do 16:00 hod, sobota od 7:00 do 12:00 hod, počas sviatkov od 7:00 hod do 16:00 hod. |
prednostné vybavovanie | požaduje sa prednostné vybavovanie vozidiel obstarávateľa pri príjme odpadu, ak je čakacia doma dlhšia ako 30 min. |
nakladanie s odpadom | požaduje sa nakladanie s odpadom R 03 Recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré nie sú používané ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú od 1.3.2021 do 30.6.2021 alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Dodávateľ týmto vyhlasuje, že je oprávnený na poskytnutie všetkých služieb v prospech Objednávateľa uvedených v tejto zmluvy, pričom disponuje takými kapacitami a odbornými znalosťami, ktoré sú k poskytnutiu služieb potrebné. Na poskytnutie služieb je odborne spôsobilý a nie sú mu známe žiadne prekážky, pre ktoré by mohol poskytnutie služieb odmietnuť alebo tieto nemohol poskytnúť. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy súvisiace so zhodnotením organického odpadu v zmysle Zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi cenu za odber a zhodnotenie 1 tony biologicky rozložiteľného odpadu v EUR bez DPH a s DPH. |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť súhlas udelený pre činnosť R3 Recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) vyplývajúcich z § 97 Zákona o odpadoch. Platnosť povolení je potrebná po celú dobu realizácie služby. |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť doklad o prevádzkovaní kompostárne , alebo zmluvu s iným prevádzkovateľom kompostárne o zabezpečení odberu odpadu.Tzn. platný súhlas na prevádzkovanie kompostárne podľa § 97 ods. 1 písm. c) Zákona o odpadoch účinného po celú dobu trvania zmluvy , prípadne zmluvu alebo zmluvu o budúcej zmluve s prevádzkovateľom kompostárne a zároveň predloží všetky požadované doklady tretej osoby. |
Objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy súvisiace s nakladaním ako aj zložením a čistotou organického odpadu. |
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať odpad od Objednávateľa po tom ako sa Objednávateľ s odpadom dostaví na miesto odberu, následne ho protokolárne odvážiť v prítomnosti Objednávateľa a o tomto vystaviť Objednávateľovi písomný doklad – tzv. váženku (alebo vážny list), ktorá slúži ako potvrdenie o prevzatí odpadu. |
Na váženke je povinný Dodávateľ čitateľne uviesť okrem dátumu a času prevzatia odpadu aj meno osoby vybavujúcej prevzatie a váženie konkrétnej dodávky odpadu za Dodávateľa, evidenčné číslo vozidla, ktorým bol odpad privezený, váhu a druh odpadu a akékoľvek výhrady, ktoré bude mať vo vzťahu k zloženiu či stavu odpadu. Na neskôr vznesené výhrady voči zloženiu či stavu odpadu sa neprihliada. |
V prípade, že bude BRO obsahovať prímesi nebezpečných a iných druhov odpadov Objednávateľ na mieste takýto odpad vytriedi. Ak by bol BRO aj po vytriedení nevhodný na spracovanie, Dodávateľ má právo tento odpad neprevziať. V prípade neprevzatého odpadu musí toto Dodávateľ písomne zdôvodniť a priložiť fotodokumentáciu. Náklady spojené so spätným naložením neprevzatého odpadu na vozidlo prípadne do zbernej nádoby Objednávateľa znáša Dodávateľ, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Odvoz neprevzatého odpadu zabezpečí Objednávateľ na vlastné náklady. |
Vyhotovený vážny list podpíše poverená osoba Dodávateľa a tento bude podkladom pre fakturáciu odmeny za poskytnutú službu. Rovnako slúži ako doklad pre evidenciu odpadu pôvodcom. Neoddeliteľnou prílohou každej faktúry bude fotokópia súpisu vážnych listov. |
Dodávateľ vystaví faktúru Objednávateľovi na základe vystavených a potvrdených vážnych listov a to 1x mesačne (sumárne k poslednému dňu v mesiaci). Neoddeliteľnou prílohou každej faktúry bude fotokópia súpisu vážnych listov potvrdená poverenou osobou Objednávateľa. V prípade, že súpis vážnych listov nie je prílohou faktúry, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru Dodávateľovi vrátiť. Objednávateľ sa v takomto prípade nedostáva do omeškania so zaplatením ceny, a to až do času doručenia riadne vystavenej faktúry so všetkými prílohami v súlade s touto zmluvou. |
Zmluvné strany sa dohodli na 30 dňovej splatnosti faktúr. |
Ivánska cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
4
1 900,00 t
76 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.02.2021 09:01
18.02.2021 10:00
18.02.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2021 14:02 - Vstupná ponuka | 75 999,00 | € | Cena bez DPH |
18.02.2021 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 75 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: