• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2021 11:30

Detail zákazky Z20212602

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2021 11:30

Základné údaje

Z20212602

OF-231068

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5518638

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

17638348

JV INTERSAD, spol. s r.o.

Na pažiti 6/D, Svätý Jur, 90021, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (BRO)

zhodnotenie, biologicky rozložiteľný odpadu, kompostovanie,

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 77120000-7 - Kompostovanie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu
Funkcia
Zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (nakladanie s odpadmi) v súlade so zákonom č.79/2015 Z.z. odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako aj v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z. Predmetom obstarávania je odber, zhodnotenie biologicky rozložiteľného odpadu (BRO) zo záhrad a verejných priestranstiev na území hl. mesta SR Bratislavy, ktorý je dopravovaný špeciálnymi vozidlami príp. vo veľkokapacitných kontajneroch verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo BRO t 1900
vzdialenosť od ulice Ivánska cesta , BA km 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
názov odpadu biologicky rozložiteľný odpad (BRO)
katalógové číslo odpadu 20 02 01
kategória odpadu O
pod pojmom BRO sa rozumie lístie, pokosená tráva, konáre stromov a kríkov, rastlinný materiál z úprav záhrad a verejnej zelene. Tento BRO nesmie obsahovať prímesi nebezpečných látok a iných druhov bioodpadov
preberanie dovezeného biologicky rozložiteľného odpadu minimálne v čase po- pi od 7:00 hod do 16:00 hod, sobota od 7:00 do 12:00 hod, počas sviatkov od 7:00 hod do 16:00 hod.
prednostné vybavovanie požaduje sa prednostné vybavovanie vozidiel obstarávateľa pri príjme odpadu, ak je čakacia doma dlhšia ako 30 min.
nakladanie s odpadom požaduje sa nakladanie s odpadom R 03 Recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré nie sú používané ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú od 1.3.2021 do 30.6.2021 alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr.
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ týmto vyhlasuje, že je oprávnený na poskytnutie všetkých služieb v prospech Objednávateľa  uvedených v tejto zmluvy, pričom disponuje takými kapacitami a odbornými znalosťami, ktoré sú k poskytnutiu služieb potrebné. Na poskytnutie služieb je odborne spôsobilý a nie sú mu známe žiadne prekážky, pre ktoré by mohol poskytnutie služieb odmietnuť alebo tieto nemohol poskytnúť.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy súvisiace so zhodnotením organického odpadu v zmysle Zákona o odpadoch č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi cenu za odber a zhodnotenie 1 tony biologicky rozložiteľného odpadu v EUR bez DPH a s DPH.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť  súhlas udelený  pre činnosť R3 Recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov) vyplývajúcich z § 97 Zákona o odpadoch. Platnosť povolení je potrebná po celú dobu realizácie služby.
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť doklad o prevádzkovaní kompostárne , alebo zmluvu s iným prevádzkovateľom kompostárne o zabezpečení odberu odpadu.Tzn. platný súhlas na prevádzkovanie kompostárne podľa § 97 ods. 1 písm. c) Zákona o odpadoch účinného po celú dobu trvania zmluvy , prípadne zmluvu alebo zmluvu o budúcej zmluve s prevádzkovateľom kompostárne a zároveň predloží všetky požadované doklady tretej osoby.
Objednávateľ  sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy súvisiace s nakladaním ako aj zložením a čistotou organického odpadu.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať odpad od Objednávateľa  po tom ako sa Objednávateľ s odpadom dostaví  na miesto odberu, následne ho protokolárne odvážiť v prítomnosti Objednávateľa a o tomto vystaviť Objednávateľovi písomný doklad – tzv. váženku (alebo vážny list), ktorá slúži ako potvrdenie o prevzatí odpadu.
Na váženke je povinný Dodávateľ čitateľne uviesť okrem dátumu a času prevzatia odpadu aj meno osoby vybavujúcej prevzatie a váženie konkrétnej dodávky odpadu za Dodávateľa, evidenčné číslo vozidla, ktorým bol odpad privezený, váhu a druh odpadu a akékoľvek výhrady, ktoré bude mať vo vzťahu k zloženiu či stavu odpadu. Na neskôr vznesené výhrady voči zloženiu či stavu odpadu sa neprihliada.
V prípade, že bude BRO obsahovať prímesi nebezpečných a iných druhov odpadov Objednávateľ na mieste takýto odpad vytriedi. Ak by bol BRO aj po vytriedení nevhodný na spracovanie, Dodávateľ má právo tento odpad neprevziať. V prípade neprevzatého odpadu musí toto Dodávateľ písomne zdôvodniť a priložiť fotodokumentáciu. Náklady spojené so spätným naložením neprevzatého odpadu na vozidlo prípadne do zbernej nádoby Objednávateľa znáša Dodávateľ, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Odvoz neprevzatého odpadu zabezpečí Objednávateľ na vlastné náklady.
Vyhotovený vážny list podpíše poverená osoba Dodávateľa a tento bude podkladom pre fakturáciu odmeny za poskytnutú službu. Rovnako slúži ako doklad pre evidenciu odpadu pôvodcom. Neoddeliteľnou prílohou každej faktúry bude fotokópia súpisu vážnych listov.
Dodávateľ vystaví faktúru Objednávateľovi na základe vystavených a potvrdených vážnych listov a to 1x mesačne (sumárne k poslednému dňu v mesiaci).  Neoddeliteľnou prílohou každej faktúry bude fotokópia súpisu vážnych listov potvrdená poverenou osobou Objednávateľa. V prípade, že súpis vážnych listov nie je prílohou faktúry, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru Dodávateľovi vrátiť. Objednávateľ sa v takomto prípade nedostáva do omeškania so zaplatením ceny, a to až do času doručenia riadne vystavenej faktúry so všetkými prílohami v súlade s touto zmluvou.
Zmluvné strany sa dohodli na 30 dňovej splatnosti faktúr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivánska cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

4

1 900,00 t

76 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.02.2021 09:01

18.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 101
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2021 14:02 - Vstupná ponuka 75 999,00 € Cena bez DPH
18.02.2021 08:02 - Najvýhodnejšia ponuka 75 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS