• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2021 12:20

Detail zákazky Z20212443

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2021 12:20

Základné údaje

Z20212443

OF-230958

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5525657

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

35900008

HYCA s.r.o.

Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákladné motorové vozidlo - valník s hydraulickou rukou do 7,5 t - 2 ks

úžitkové motorové vozidlo, valník, hydraulická ruka

  • 34130000-7 - Motorové vozidlá na prepravu tovaru
  • 42400000-0 - Zdvižné a manipulačné zariadenia a ich časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákladné motorové vozidlo - valník do 7,5 t (2 ks)
Funkcia
Nové úžitkové motorové vozidlo do 7,5 t valník na nakladanie a prepravu materiálov pri výkone činností na údržbe ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nákladné motorové vozidlo valník do 7,5 t ks 2
Výkon motora kW 125 140
Počet valcov ks 4
Počet ventilov ks 16
Rázvor kolies mm 4500
Pevný valník - vnútorná dĺžka ložnej plochy mm 5000
Celková max. hmotnosť kg 7500
Úžitková hmotnosť bez vodiča kg 2000
Počet miest na sedenie ks 3
Výška bočníc valníkovej nadstavby mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre:
Typ motora vznetový
Prevodovka manuálna
Rok výroby min. r. 2021
Environmentálne vplyvy prevádzky vozidla podľa zákona č. 158/2011 Z. z. - § 45 zákona o verejnom obstáravaní:
Splnenie emisnej normy min. EURO 6
Minimálne požadované prvky prevedenia a výbava vozidla:
Prevedenie pevný valník
Farba vozidla oranžová RAL 2011
Bezpečnostné prvky:
airbag vodiča áno
airbag spolujazdca áno
posilňovač riadenia áno
ABS - antiblokovací brzdový systém áno
Výbava vozidla:
denné led svietenie áno
klimatizácia áno
tempomat áno
autorádio s CD, MP3 a bluetooth
možnosť bezdrôtového telefonovania cez bluetooth áno
multifunkčný volant s možnosťou ovládania rádia a telefónu na volante áno
rezervné koleso oceľové plnohodnotné áno
spätné zrkadlá - elektrický ovládané áno
elektrický ovládané okná áno
ťažné zariadenie s  platným zápisom v TP áno
podlaha valníkovej nadstavby s protišmykovou úpravou áno
kotviace oká po obvode min. 10 ks
lapače nečistôt na oboch nápravách áno
prídavné signalizačné zariadenie
homologizovaná svetelná rampa obojstranná (oranžové svetlá), typ: LZP-LF alebo ekvivalent áno
dĺžka 800 - 1000 mm
výška svetelnej rampy bez podstavca 130-200 mm
svetelný zdroj vysokosvietivé LED diody
farba svetla oranžová
napájanie 12 V
váha svetelnej rampy nepresahujúca konštrukčnú nosnosťou strechy
Podsvietený nápis z oboch strán áno - logo firmy (vyhotovenie loga verejný obstarávateľ uvedie po uzavretí zmluvy)
povinná výbava vozidla autolekárnička, výstražný trojuholník, bezpečnostný reflexný odev (napr. reflexná vesta)
Súčasť dodávky:
1. Návod na obsluhu a údržbu
2. Certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode
3. Osvedčenie o evidencii
4. Servisná kniha
Záručné a servisné podmienky:
1. Záručná doba na vozidlo zákonná záručná doba 24 mesiacov
2. Záručná doba proti prehrdzaveniu záručná dobra proti prehrdzaveniu konštrukčných dielov karosérie min. 5 rokov
 2. Hydraulická ruka (2ks)
Funkcia
Hydraulický žeriav - prídavné zariadenie k položke č. 1
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hydraulický žeriav ks 2
Zdvih sily v tonách v 2 metroch t 2
Zdvihový moment kNm 40
Hydraulický výsuv s horizontálnym dosahom m 4,5
Hmotnosť vrátane hydr.podpier a nádrže oleja kg 650
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
splnenie požiadaviek STN EN12999:2011
ovládanie hydraulické (piestové čerpadlo)
chladenie chladič oleja 60/24 V
farba oranžová RAL 2011
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 230 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, Čas/lehota plnenia zmluvy.
3. K vozidlu sa požaduje dodať: 2 kľúče, z toho minimálne 1 kľúč s diaľkovým ovládaním, technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinná výbava vozidla v zmysle §16 rek. vyhlášky 464/2009 Z.z.
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené nákladné motorové vozidlá s maximálnym počtom najazdených kilometrov 500 km.
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne:
a) Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Prešovského samosprávneho kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy,
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. Záručnú dobu na prehrdzavenie karosérie dodávateľ poskytuje minimálne na obdobie 5 rokov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom,
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania,
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať,
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená,
f) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať,
g) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
h) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia,
i) záručný servis je možné vykonať v servisných prevádzkach dodávateľa podľa bodu 5, písm. a) Osobitných požiadaviek na plnenie alebo v prípade požiadania objednávateľa operatívne na mieste ním určenom,
j) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
6. Dodávateľ zašle do 5 dní po výzve objednávateľa od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom a východziu správu o odbornej skúške zdvíhacieho zariadenia.
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, autorizovaný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
7. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy vozidla. Školenie v počte min. 2 osôb ku každému vozidlu je zahrnuté v cene zákazky.
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 6 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
9. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
10. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
11. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode, osvedčenie o evidencii, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
12. Objednávateľ požaduje zabezpečenie zápisu svetelnej rampy do technického preukazu vozidla zo strany dodávateľa.
13. Objednávateľ požaduje dodanie úžitkových motorových vozidiel v prevedení už s namontovanou funkčnou hydraulickou rukou zapísanou v technickom preukaze.
14. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
15. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
16. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa:  Prešov
17. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za každé kompletné vozidlo samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle bodu 16 Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku.
18. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
19. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi
20. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora.
21. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 20 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešov, Prešovský, Slovenská republika

05.03.2021 07:00 — 18.10.2021 15:00

2,00 ks

157 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.02.2021 09:26

22.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 140
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2021 12:08 - Vstupná ponuka 156 000,00 € Cena s DPH
19.02.2021 16:04 - Najvýhodnejšia ponuka 155 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS