• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2021 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2021 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2021 12:25

Detail zákazky Z20212431

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2021 11:10
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2021 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2021 12:25

Základné údaje

Z20212431

OF-229950

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5515279

Objednávateľ

35998652

Slovenské banské múzeum

Kammerhofská 2, Banská Štiavnica, 96901, SVK

Dodávateľ

47454547

MONASTER, s.r.o.

Osuského 2476/1A , Bratislava-Petržalka, 85103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup nových regálov a zásuvkových jednotiek

kovový regál, zásuvková jednotka

  • 39151100-6 - Regály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup nových regálov a zásuvkových jednotiek
Funkcia
Predmetom zákazky je kúpa a  dodávka 105 kusov regálov a 8 kusov zásuvkových jednotiek, ktoré budú používané v depozitárnych priestoroch objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Celokovový regál  skrutkovaný, farbený,  biely,  so šiestimi kovovými bielymi  policami. Rozmery:  45 cm x 120 cm x 210 cm, minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 900 kg. ks 22
2. Celokovový  regál skrutkovaný, farbený,  biely  so štyrmi  kovovými bielymi policami. Rozmery: 50 cm x 100 cm x 150 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 600 kg. ks 2
3.  Celokovový regál skrutkovaný, farbený, biely  so štyrmi  kovovými bielymi  policami. Rozmery:  50 cm x 100 cm x 180 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 600 kg. ks 8
4.  Celokovový  regál skrutkovaný, farbený, biely  so štyrmi  kovovými bielymi  policami. Rozmery:  50 cm x 150 cm x 180 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 600 kg. ks 20
5.  Celokovový regál skrutkovaný, farbený, biely  so štyrmi  kovovými bielymi  policami. Rozmery:  50 cm x 100 cm x 200 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 600 kg. ks 1
6.  Celokovový regál skrutkovaný, farbený, biely  so šiestimi kovovými bielymi  policami. Rozmery:  50 cm x 100 cm x 300 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 900 kg. ks 2
7.  Celokovový  regál skrutkovaný, farbený, biely  so štyrmi kovovými bielymi  policami. Rozmery:   60 cm x 100 cm x 200 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 600 kg. ks 10
8.  Celokovový  regál skrutkovaný, farbený, biely  so štyrmi kovovými bielymi  policami. Rozmery:   60 cm x 130 cm x 200 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 600 kg. ks 5
9. Celokovový  regál skrutkovaný, farbený, biely  so štyrmi kovovými bielymi  policami. Rozmery:   60 cm x 150 cm x 200 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 600 kg. ks 1
10. Celokovový  regál skrutkovaný, farbený, biely  so šiestimi kovovými bielymi  policami. Rozmery:   60 cm x 130 cm x 300 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 900 kg. ks 16
11. Celokovový  regál skrutkovaný, farbený, biely  so siedmimi  kovovými bielymi  policami. Rozmery:   60 cm x 130 cm x 300 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 1050 kg. ks 16
12. Celokovový  regál skrutkovaný, farbený, biely  so štyrmi kovovými bielymi  policami. Rozmery:   75 cm x 130 cm x 180 cm,  minimálna nosnosť regálovej bunky (police) - 150 kg, minimálna nosnosť regálového stĺpca - 600 kg. ks 2
13.  Kovová zásuvková jednotka, 9 políc, rozmer 1300 cm x 715 cm x 1100 cm, sokel 31507003h. ks 3
14.  Kovová zásuvková jednotka, 16 políc, rozmer 1300 cm x 715 cm x 1400 cm, sokel 61807019. ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvná cena v sebe zahŕňa náklady súvisiace s dodaním tovaru - dopravu vrátane doručenia a vyloženia na mieste určenom Objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s Objednávateľom. Dodávateľ je povinný najmä konzultovať a odsúhlasiť celý proces dodávky  pred dodaním tovaru.
Dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy doručí e-mailom Objednávateľovi funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru z dôvodu overenia splnenia technických parametrov a vlastností tovarov.
Dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy doručí e-mailom rozpis zmluvnej ceny  - položkovitý rozpočet v rovnakom členení ako sú uvedené položky  v opisnom formulári.  V rozpise  zmluvnej ceny musí byť  uvedená cena bez DPH  aj s DPH, pričom položky  musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
Objednávateľ  požaduje dodanie tovaru najneskôr do 14 dní od doručenia objednávky  Dodávateľovi.
Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od 8:00 do 14:00 h  na miesto určené Objednávateľom v jeho sídle. O čase a dátume dodania tovaru bude Dodávateľ Objednávateľa informovať minimálne dva pracovné dni vopred.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov, bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v zmluve, je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie  a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, v požadovanom množstve a akosti vrátanie balenia, dopravy a  vyloženia na konkrétne miesto uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa a Objednávateľa.
Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH v €. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve a v položkovitom rozpočte.
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších  predpisov a to najmä: označenie Objednávateľa a Dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu Dodávateľa.
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi na adresu jeho sídla.
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky túto neprevziať, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi, či žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar na náklady Dodávateľa.
V prípade reklamácie je Dodávateľ povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.  Náklady na dopravu  súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy.
Odkladacia podmienka: Dodávka tovarov podľa tejto zmluvy je podmienená schválením zmluvy. V prípade, ak nebude zmluva schválená  u zriaďovateľa,  Objednávateľ  si vyhradzuje  právo od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kammerhofská 2, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.03.2021 00:00 — 31.03.2021 14:00

113,00 kusy

46 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.02.2021 11:10

17.02.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 38
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2021 09:50 - Vstupná ponuka 46 500,00 € Cena s DPH
17.02.2021 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka 44 959,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS