31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
46101381
Green Technologies Slovakia s. r. o.
Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK
Jednorazový protichemický oblek s návlekmi
Covid_19, ochranný oblek,
Tovar, Služba
1. Jednorazový protichemický oblek s návlekmi
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazový protichemický oblek s návlekmi |
1. Jednorazový protichemický oblek, kategória III, typ 4, 5, 6 určený pre personál zdravotníckeho personálu starajúceho sa o pacientov pozitívnych na vírus Covid_19 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Veľkosť XXL52/54 | ks | 13000 | ||
Veľkosť XXXL56/58 | ks | 8000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jednorazový protichemický oblek s návlekmi | - podľa zákona č. 56/2018 Z.z. Zákon o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
- | - rozsah vyhlásenia o zhode je ustanovený osobitným predpisom, prílohou č. 3 rozhodnutia Európskeho parlamentu a Rady č. 768/2008/ES zo dňa 9. júla 2008 o spoločnom rámci na uvádzanie výrobkov na trh |
- | a o zrušení rozhodnutia 93/465/EHS (Ú. v. EÚ L 218, 13. 8. 2008), alebo technickým predpisom z oblasti posudzovania zhody. |
- | - musí mať stupeň ochrany kategória III, v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EU) 2016/425 |
- | - biologická ochranu podľa európskej normy EN 14126 |
- | - EN 14605:2005 + A1:2009, EN 13034:2005+A1:2009, EN 14126:2003 |
- | - minimálne trieda typ 4B |
- | - netkaná polypropylénová antistatická tkanina alebo vyrobený z materiálu laminovaný polypropylén |
- | - ochrana pred kvapalnými aerosólmi |
- | - so švami prelepenými páskami pre lepšiu ochranu a zvýšenú odolnosť |
- | - ochrana pred pevnými chemickými časticami rozptýlenými vo vzduchu |
- | - elektrostatická ochrana podľa európskej normy prEN 1149-1 a prEN1149-5 |
- | - ochrana pred rádioaktívnymi časticami podľa európskej normy EN 1073-2, musí mať obmedzenú ochranu pred kvapalnou hmlou a ochrannými aerosólmi |
- | - ochrana povrchu tela užívateľa, ako jeho jednorazový osobný ochranný prostriedok, pri nasadzovaní do prostredia zamoreného únikom nebezpečnej látky, vírusov a baktérii |
- | - strihové riešenie ochranného obleku musí pri jeho použití umožniť zdravotníckemu personálu vykonávať pohodlne činnosti obvyklé pri výkone povolania s ochrannou maskou |
pokračovanie | s filtrom alebo s respirátorom, ochranným rúškom, ochranným štítom a ochrannými okuliarmi, |
- | - možnosť vyzliekania bez pomoci inej osoby spôsobom zachovania čistoty, respektíve nekontaminácie vnútorného prostredia obleku alebo vyzliekajúceho personálu |
- | - s vysokým návlekom na topánky |
- | - ochranný oblek musí byť vyrobený ako jeden kus, návleky môžu byť samostatne pribalené k obleku |
- | - prevedenie návlekov - protišmykové |
- | - kukla (ochrana hlavy) musí byť pevne spojená s ochranným oblekom s manžetu, ktorá musí byť schopná obopnúť všetky typy obličajov ako aj ochranných masiek a polomasiek používaných v |
pokračovanie | zdravotníckych zariadeniach tak aby bola zabezpečená potrebná tesnosť medzi tvárou a oblekom |
- | ochranný oblek uzatvorený zipsom so zatváraním smerom hore a prekrytý samolepiacou manžetou, prípadne manžetou na suchý zips alebo |
pokračovanie | ekvivalentné riešenie pri zachovaní tesnosti obleku a ochrany používateľa vrátane spôsobu vyzliekania |
- | - rukávy a nohavice obleku musia byť ukončené elastickou manžetou alebo gumičkou |
- | užívateľská dokumentácia výrobku (návod na použitie), vyhotovená v slovenskom jazyku, akceptovaný je český jazyk. |
- | farba biela alebo svetlé odtiene pre zdravotníctvo |
Orientačné rozmery veľkosti XXL | pás 144 cm obvod , trup od ramien po gumičku vzadu 53 cm, dĺžka nohavice vnútorná 85 cm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia sklad ŠZM |
Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát najneskôr do 3 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy a to pred realizovanou dodávkou. |
Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte. |
Požadujeme zaslať vzorku pred dodaním s každej požadovanej veľkosti, obstarávateľ po posúdení výrobku a odskúšaní rozmerov zašle prvú čiastkovú objednávku. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť požadované veľkosti ochranných odevov v závislosti na strihu a prevedení. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 €/deň, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
Dodanie tovaru v pracovné dni v čase od 7 00 hod do 14 30 hod. na základe čiastkovej objednávky do troch pracovných dní od jej doručenia. |
a) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, prehlásenie o zhode a atest. |
b) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po dodaní tovaru na základe čiastkovej objednávky v priestoroch objednávateľa a po podpísaní dodacieho listu a dodaní požadovanej dokumentácie objednávateľom. |
c) termín dodania tovaru oznámi, potvrdí dodávateľ objednávateľovi na základe čiastkovej objednávky najmenej 1 deň vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 24 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvne strany sa zaväzujú plniť zväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podla ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č 179/2011 Z. z. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu. |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa. Právne úkony, postúpenie pohľadávky ktoré budú vykonané bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s dohodou dlžníka sú s poukazom na ustanovenie §39 OZ neplatné. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
- Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutia služby, resp. zhotoviteľa diela. |
-Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákona v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska . |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 3 mesiacov od dňa uzatvorenia dohody, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu zákazky, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
exspirácia | minimálne 12 mesiacov |
gen. M. Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
3
1,00 balík
136 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2021 10:55
17.02.2021 09:00
17.02.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2021 11:05 - Vstupná ponuka | 136 000,00 | € | Cena bez DPH |
15.02.2021 21:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 250,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: