• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2021 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2021 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2021 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2021 15:05

Detail zákazky Z20212417

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2021 13:44
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2021 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2021 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2021 15:05

Základné údaje

Z20212417

OF-230976

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5515303

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

LCD monitory kancelárske

výpočtová technika, LCD, monitor

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LCD monitor kancelársky 24 "
Funkcia
Pracovné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 40
Uhlopriečka displeja " 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozlíšenie minimálne Full HD 1920 x 1080 px alebo 1920 x 1200 px
Pomer strán 16:9 alebo 16:10
Typ pripojenia DisplayPort a VGA
Display IPS
Napájanie eurokoncovka 230 V (nie cez adaptér)
Nastaviteľná výška áno
Pivot áno
Tovar nový áno
 2. LCD monitor kancelársky 19 "
Funkcia
Pracovné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 10
Uhlopriečka displeja " 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozlíšenie minimálne 1280 x 1024 px
Pomer strán 5:4
Odozva max. 6ms
Typ pripojenia DisplayPort a VGA
Display IPS
Napájanie eurokoncovka 230 V (nie cez adaptér)
Pivot áno
Nastaviteľná výška áno
Tovar nový áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých, nevybalených zariadení. Zariadenia musia byť originálne, nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenia musia byť dodané v neotvorených baleniach, ktoré sú prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcami príslušných zariadení.
3. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality do 7 kalendárnych dní od doručenia reklamácie.
4.Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
5. Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent. Ekvivalentom sa na účely predmetnej zákazky chápe zariadenie, ktoré spĺňa všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú minimálne požadované v technickej špecifikácii predmetu zákazky alebo lepšie.
6. Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
7. Záručná doba min. 24 mesiacov.
8. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka . Písomný súhlas dlžníka (objednávateľa) s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa (MZSR) objednávateľovi. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
9. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
10. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
10.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
10.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
10.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
10.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke.
10.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
10.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
10.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
11. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho.
12. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.02.2021 07:00 — 26.03.2021 12:00

50,00 ks

6 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.02.2021 13:44

17.02.2021 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2021 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 44
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2021 09:34 - Vstupná ponuka 6 600,00 € Cena bez DPH
17.02.2021 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 6 599,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS