• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2021 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2021 08:48
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2021 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2021 09:40

Detail zákazky Z20212407

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2021 09:50
  •    Predkladanie ponúk
    19.02.2021 08:48
  •    Ukončenie zákazky
    19.02.2021 09:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.02.2021 09:40

Základné údaje

Z20212407

OF-225153

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5521871

Objednávateľ

17336171

Liečebňa pre dlhodobo chorých Štiavnička

Štiavnička 132, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny

cestoviny, múka, ryža, ryby v konzerve, paštéty

  • 15000000-8 - Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15612100-2 - Pšeničná múka
  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15872200-3 - Korenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balené a suché potraviny
Funkcia
Dodávka potravín pre závodnú jedáleň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rama  alebo ekvivalent kg 300
špagety kg 25
cestoviny do polievky  ( niťovky, abeceda ) kg 70
cestovina prílohy  ( kolienka, špirály, mušličky ) kg 220
fliačky kg 80
široké rezance kg 50
ryža kg 355
tarhoňa kg 40
detská krupica kg 60
ovsené vločky kg 25
jačmenné krúpy kg 35
múka hladká kg 470
múka polohrubá kg 390
strúhanka kg 79
hrach suchý kg 55
šošovica kg 50
fazuľa kg 35
mak kg 10
droždie sušené kg 6
zlatý klas kg 60
ocot l 52
horčica kg 22
citrovit l 22
šumienka kg 56
caro kg 65
práškový cukor kg 38
kryštálový cukor kg 850
bobkový list kg 0,4
majorán kg 0,7
rasca kg 2,5
prášok do pečiva ks 100
červená paprika  sladká mletá kg 9
čierne korenie kg 2,3
cesnak sušuný kg 5,2
škoricový cukor ks 50
vanilkový cukor ks 475
soľ kg 240
cesnaková pasta kg 24
kari korenie kg 0,4
magi tekuté l 60
syrová omáčka kg 2,1
vegeta kg 52
bujón kg 64
nové korenie kg 0,7
chren ster. kg 6
kôpor v soli ster. kg 0,3
pažítka sušená kg 0,6
petržlen sušený kg 1,5
gulášový základ kg 12
základ pre mleté mäso kg 5
omáčka hubová kg 2,5
omáčka paradajková kg 6
omáčka na špagety kg 8
sójové kocky kg 46
korenie grilovacia zmes kg 0,7
olej l 430
čaj čierny kg 19
kakao kg 13
med kg 13
marmeláda kg 65
sterilizovaná kapusta kg 68
sterilizované uhorky kg 90
sterilizovaná fazuľka kg 90
sterilizovaný hrášok kg 120
sterilizované šampiónky kg 100
sterilizované lečo kg 103
sterilizovaný šalát DIA kg 55
kompót tekvica, broskyňa, jablko kompót  min. 3,5 kg kg 504
kompót marhuľový kg 150
paradajkový pretlak kg 125
kečup kg 19
džús  0,2 l ks 410
detská výživa 0,25 kg ks 510
paštika 75 g ks 25
paštika 48 g ks 590
sardinky 0,125 g ks 300
kompót slivka kg 166
sterilizovaná repa kg 180
doboška Mila, Horalka min 50 g ks 300
čokoláda Deli, Banán v čokoláde min 35 g ks 110
perník min 60 g ks 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať od 1.4.2021
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle verejného obstarávateľa na mieste ktoré bližšie určí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi. Dopravu na miesto určenia zabezpečí úspešný uchádzač v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Periodicita zasielania čiastkových výziev - interval opakovaných plnení - na plnenie objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 1 x do týždňa.  počas trvania zmluvy.
1odávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy 3 x týždenne na základe objednávok podľa potrieb oddelenia určeného verejným obstarávateľom a následnej: e-mailovej alebo telefonickej objednávke príslušným oddelením.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od vystavenia telefonickej alebo mailovej objednávky. V opačnom prípade sa nesplnenie tejto povinnosti považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo v zákonom stanovenej výške z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Odberateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru z dôvodov nedostatku finančných prostriedkov alebo organizačných a prevádzkových zmien; predávajúci nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
Splatnosť faktúr 30 dní. Súčasne s dodávkou je požadované dodať originál a 1 kópiu dodacieho listu
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako „ nižšia cena “ ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť odberateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Pri niektorých výrobkoch verejný obstarávateľ uvádza rôznu gramáž, ktorú môže dodávateľ dodávať, avšak vždy treba vychádzať zo súhrnných uvádzaných množstiev, a teda treba aby si uchádzač prekontroloval či sa jedná o ks alebo kg a na základe toho stanovil jednotkovú cenu.
Dodávaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru,poskytnutí služby, resp. zhotovení diel.
Názov Upresnenie
Prípustná ekvivalentná ponuka ako uvádza verejný obstarávateľ musí byť minimálne v zložení ako má uvedený výrobok prípadne v lepšom zložení. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ doporučuje dodávku uvedených tovarov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s uvedením ich obchodného názvu/výrobcu /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Verejný obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej veterinárnej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. /umožňuje sa poslať emailom/ Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa úspešnému uchádzačovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektíve lepším zložením ako má uvedený výrobok. Verejnému obstarávateľovi záleží na kvalitnom tovare a preto ak úspešný uchádzač predloží ekvivalentnú ponuku, tak súčasne s predloženou ekvivalentnou ponukou predloží zloženie danej ekvivalentnej ponuky, kde bude jasne preukázateľné zloženie a porovnaný ekvivalent s požadovaným tovarom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štiavnička, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 v technickej špecifikácii

15 324,12

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.02.2021 09:50

19.02.2021 08:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.02.2021 09:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 43
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2021 11:16 - Vstupná ponuka 15 324,12 € Cena s DPH
19.02.2021 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka 15 324,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS