Z20212392
OF-230654
zazmluvnená
00158569
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. 1. mája 1264, Púchov
Ul. 1. mája 1264, Púchov, 02001, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Televízory
televízor
Tovar, Služba
1. Televízory
|
|
---|---|
Funkcia |
zobrazovacie zariadenia, sledovanie TV vysielaní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Televízor smart Panasonic TX-55HX580E alebo ekvivalent | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
uhlopriečka | 55" |
uhlopriečka | 139 cm minimálne |
typ obrazovky- technológia zobrazenia | LED |
rozlíšenie | 3840x2160 |
Smart TV | áno |
Technológia Dolby Vision, HD Triple Tuner,Essential Apps, nástroj Media Player, prehrávanie multimédii z USB/HDD, podpora Mirror cast | áno |
WI-Fi | áno |
zobrazenie frekvencie obrazovky (HZ) | 50 |
typ rozlíšenia | 4K Ultra HD, procesor 4K HDR Studio Colour |
tvar obrazovky | rovná |
technológia displeja | LED |
pomer strán | 16:9 |
kompozitný video vstup | áno |
PVR | áno |
HDR | áno |
uchytenie VESA štandard | na stenu |
TWIN Tuner (DVB-T, DVB-C, DVB-T2(H.265), DVB-S | áno |
HbbTV | áno |
vstupy: | |
komponentný | áno |
počet HDMI portov | 4 |
HDMI 2.0 | 4 |
HDMI ARC | áno |
počet USB | 2 |
USB 2.0 | 2 |
CI slot | áno |
Ethernet/LAN propojenie | áno |
PC vstup (VGA) | áno |
výstupy: slúchadlový, optický | áno |
energetická trieda | A+ |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia určeného objednávateľom v mieste sídla objednávateľa. Termín plnenia: do 10.3.2021 ! |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého , nepoškodeného tovaru spolu s dodacím listom, ktorý bude súčasťou faktúry. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8.00 do 14.00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 2 dni vopred |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie. |
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru. |
Akéhokoľvek poškodenie tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH), |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku. V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. Dodávateľ má právo fakturovať po poskytnutí riadneho a včasného plnenia, pričom povinnou náležitosťou faktúry bude dodací list. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre. |
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry. |
Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, - nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, - odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, - odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, - dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.) |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.mája 1264, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
22.02.2021 08:13 — 10.03.2021 08:14
10,00 ks
4 490,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.02.2021 08:16
18.02.2021 08:12
18.02.2021 08:27
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.02.2021 08:54 - Vstupná ponuka | 4 489,99 | € | Cena s DPH |
15.02.2021 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 489,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: