• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2021 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2021 13:45

Detail zákazky Z20212391

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.02.2021 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2021 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2021 13:45

Základné údaje

Z20212391

OF-231001

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5518676

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

41648242

Marek Špeťko - IMEX

Bulharská 1256/24, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drogéria - spotrebný materiál

tácky, nádoby, rukavice,

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Holiaci strojcek ASTRA - kovový ks 50
2. Slamky 25cm bal 30
3. Mop kapsový MASTER 40 cm biely - 170 gr. ks 100
4. Nerezový dvojitý háčik ks 30
5. Kovový držiak na utierky ks 10
6. Rozdvojka elektrická trojitá biela ks 20
7. Košík nákupný 2 držadlo ks 10
8. Vrecká rýchlouzatváracie15x22/100 bal 80
9. Vrecká rychlouzatváriacie18x25/100 bal 80
10. Vrecká rychlouzatváriacie 300x400/100 bal 80
11. Pedálový viacúčelový kôš 120 litrov ks 20
12. Pedálový viacúčelový kôš 87 litrov ks 10
13. Drôtenka - Špirálová nerezová, 40g/ks ks 100
14. Vedro plastové 5 l rôzne farby ks 30
15. Vrecia na odpad 60 L čierne, 50 mic, LDPE bal. 700
16. Termoska na kávu / čaj 1,5 L nerezová ks 30
17. LOPATKA + METLIČKA ks 50
18. Prostriedok na umývanie riadu JAR 900 ml ks 500
19. Savo Original 1 L ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Holiaci strojcek ASTRA - kovový
2. Slamky, 25cm , mix farieb pr. 8mm, bal 500ks
3. Mop kapsový MASTER 40 cm biely - 170 gr. Má husto pretkávanú priadzu 11 radov.
4. Nerezový dvojitý háčik, s lesklým povrchom materiál kov. viď príloha
5. Rozmery: 246x133x73mm
6. Rozdvojka elektrická trojitá biela
7. Košík má dve držadlá. Rozmery:  30 x 44 x 23 Materiál: plast farba modrá / nosnosť 30kg
8. praktické priehľadné rýchlouzatváracie vrecká s vyrazeným otvorom, ktorý slúži na ich zavesenie • rozmery: 15 x 22 cm • 100 ks v balení Hrúbka: 27 mic. Materiál: LDPE
9. praktické priehľadné rýchlouzatváracie vrecká s vyrazeným otvorom, ktorý slúži na ich zavesenie • rozmery: 18 x 25 cm • 100 ks v balení Hrúbka: 27 mic.Materiál: LDPE
10.  praktické priehľadné rýchlouzatváracie vrecká s vyrazeným otvorom, ktorý slúži na ich zavesenie • rozmery: 300 x 400 cm • 100 ks v balení Hrúbka: 27 mic. Materiál: LDPE
11. Pedálový viacúčelový kôš 120 litrov Plastové odpadkové koše s farebnými vekami vhodné do potravinárskych priestorov.Koše sú vybavené dvoma kolieskami a držadlom na zadnej strane.Hygienické otváranie veka nášľapným systémom na prednej
12. Pedálový viacúčelový kôš 87 litrov kôš je vyrobený z odolného plastu z pružného ale pevného materiáluje ideálny pre triedenie akéhokoľvek materiáluzdvíhanie veka je riešené pomocou pedálu, ktorý je pákovým mechanizmom spojený s vekom
12. celý pákový mechanizmus je plastový bez ďalších kovových materiálov kôš je bezúdržbový, nehrdzavejúci, hladké plochy zaisťujú jednoduché čistenie
14. Plastové vedro s objemom 5 L - rôzne farby plastová rukoväť
15. 50 mic., 600x700/ 25 kusov / rol. balenie 10 roliek
16. Termoska s objemom 1,5 l s dvojitým nerezovým obalom. výška : min. 22 cm priemer : min. 14 cm materiál : nerez vid. príloha
17. 2-dielna sada, ktorá obsahuje plastovú lopatku s gumou + malú plastovú metličku s rúčkou. Dĺžka rúčky na metličke je 12 cm. Šírka lopatky je 22 cm. Farba rôzna. metlička – syntetické vlákno
19. Kvapalný prípravok- zriedený roztok chlórnanu sodného stabilizovaného v zriedenom roztoku hydroxidu sodného Chlornan sodný < 5% ( 7681-52-9 ) ( 231-668-3 ) ( C; R 34, R 31 ) Hydroxid sodný < 1% ( 1310-73-2 ) ( 215-185-5) ( C; R 35 )
19.  Vzhľad: Číry roztok s charakteristickým zápachom Skupenstvo (pri ºC): Kvapalné Farba: Svetložltlá Zápach (vôňa): Charakteristický „chlórový“ zápach
20. 50 mic., 600x700/ 25 kusov v rolke balenie 10 roliek
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke )
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok.
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená.
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová , Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

8 924,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.02.2021 12:24

18.02.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.02.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 513
 60
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2021 13:49 - Vstupná ponuka 8 923,99 € Cena bez DPH
18.02.2021 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka 8 919,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS