• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 08:35

Detail zákazky Z20212346

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 08:35

Základné údaje

Z20212346

OF-230444

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5511578

Objednávateľ

00596299

Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých

Kátovská 21, Holíč, 90851, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektriny

elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektriny
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na obdobie 12 mesiacov do odberných miest špecifikovaných odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť distribúciu elektriny do odberného miesta Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov pre 2 OM kWh 159 900
EIC kód OM:24ZZS2122154000L kWh 154 400
EIC kód OM:24ZZS2155594000T: VT kWh 3 200
EIC kód OM:24ZZS2155594000T:NT kWh 2 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód OM:24ZZS2122154000L Distribučná sadzba:C2-X3, hodnota ističa 3x200A, 1T
EIC kód OM:24ZZS2155594000T Distribučná sadzba:C2-X3, hodnota ističa 3x25A, 2T
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu.
Ponúkaná cena je cena spolu vyjadrená v €, ktorá bude predložená za celé množstvo odberu. Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa, a to: 1.cena bez DPH za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 12 mesiacov, 2.cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do NJF, spotrebnú daň, DPH
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti.
Dohodnutá cena môže byť zmenená písomným dodatkom iba v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO, DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
Odberateľ bude uhrádzať preddavky na základe platobného kalendára vypracovaného predávajúcim v rovnomernej výške 1/12 stanovenej predpokladanej ročnej platby za dodávku elektriny počas príslušného roka do 30 dní od vystavenia faktúry pri odbernom mieste 24ZZS2155594000T, a pri odbernom mieste  24ZZS212254000L bude uhrádzať každý mesiac vyúčtovaciu faktúru za predchádzajúci mesiac  so splatnosťou 15 dní od doručenia faktúry.
Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení fakturačného obdobia /kalendárny rok/, vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektrickej energie do 8 pracovných dní januára nasledujúceho roka.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú: od 01.03.2021 do 28. 02. 2022 do 24:00 hod.
Názov Upresnenie
Do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží uchádzač vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Holíč, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

01.03.2021 00:00 — 28.02.2022 23:59

159 900,00 kWh

32 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.02.2021 13:10

15.02.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 104
 7
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2021 05:06 - Vstupná ponuka 31 920,00 € Cena s DPH
15.02.2021 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka 25 914,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS