• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 14:47
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2021 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2021 12:20

Detail zákazky Z20212344

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 14:47
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2021 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2021 12:20

Základné údaje

Z20212344

OF-230967

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5515241

Objednávateľ

00156850

Výskumný ústav vodného hospodárstva

Nábr. arm. gen. L. Svobodu 5, Bratislava, 81249, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné pomôcky I.

Ochranné rúška, jednorazové rukavice, Ochranné prostriedky na opaľovanie, Ochrana pred slnečným žiarením, Repelenty

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 33691000-0 - Antiparazitné výrobky, insekticídy a repelenty
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné pomôcky
Funkcia
Osobné ochranné pracovné pomôcky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
"1. Ochranný repelentný prostriedok k dlhodobej ochrane pred komármi a kliešťami - objem 150 ml - dlhodobá ochrana min. 6 hodín" ks 356
"2. Ochranný prostriedok na opaľovanie  - s ochranným faktorom SPF30-50 - objem 200 ml - vodeodolný" ks 208
"3. Ochranný dezinfekčný prostriedok na ruky - účinný, prenosný - objem 500 ml - eliminovanie až 99,9% baktérií a vírusov - obsah alkoholu 70% a viac" ks 450
"4. Ochranné jednorázové rúško - trojvrstvové - uchytenie: gumičkové elastické popruhy na uši - 1 balenie/50 ks" bal. 870
"5. Jednorázové nitrilové rukavice - nepúdrované - 1 balenie/100 ks", veľkosť S 300 bal, veľkosť M 300 bal, veľkosť L 150 bal a veľkosť XL  50 bal bal. 800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť k faktúre / alebo vo faktúre / podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky, cena bez DPH, DPH, s DPH a cena spolu
Na uvedený predmet zmluvy bude vystavená iba jedna faktúra a to po dodaní všetkých položiek zmluvy
Zmluva s dodávateľom nadobudne účinnosť deň nasledujúci po dni schválenia j čiastkovej správy resp. správy z finančnej kontroly verejného obstarávania s kladným výsledkom, o čom budeme dodávateľa písomne informovať.
Na úhradu zákazky môže objednávateľ využiť iný bankový účet ako je uvedený v zmluve, o čom budeme dodávateľa písomne informovať.
Do aktualizovaného rozpočtu a faktúry objednávateľ požaduje uviesť číslo súvisiaceho projektu, s ktorým objednávateľ bude dodávateľa písomne informovať po uzavretí zmluvy.
Požaduje sa predložiť 2 rovnopisy faktúry a dodacieho listu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr.arm.gen. L. Svobodu 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.03.2021 09:00 — 30.04.2021 14:00

1,00 celý rozsah špecifikácie

41 305,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.02.2021 14:47

17.02.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 770
 139
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2021 15:26 - Vstupná ponuka 41 294,40 € Cena s DPH
17.02.2021 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 39 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS