00891568
Stredná odborná škola technická, Nová 5245/9, Piešťany
Nová 5245/9, Piešťany, 92101, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 20 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa. V prípade, že dodávateľ danú podmienku počas účinnosti zmluvy nebude spľnať je obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 3,90 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 4650 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti a nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Knižná väzba | viazané po 20 ks |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať raz mesačne,alebo podľa potreby, osobne, poštou, faxom alebo emailom. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďaľšie prípadné náklady spojené s plnením zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určuje objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku, vrátane DPH . Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako sú uvedené v zmluve. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok najneskôr do 7 dní odo dňa prevzatia. |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok je najneskôr do 31 dní po ukončení platnosti. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo odobraných stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobrané množstvo závisí od potrieb objednávateľa.Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral uvedené množstvo stravných poukážok. Množstvo odobratých stravných poukážok závisí od aktuálnej právnej úpravy povinnosti zamestnávateľa zabezpečiť zamestnancom stravovanie, v prípade legislatívnej zmeny sa tento počet môže zmeniť. |
Nominálna hodnota stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zákona č.283/2002 Z.z. o cestovných náhradách a schváleného rozpočtu na príslušný rok. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty poukážky nemení. |
Objemy a nominálna hodnota stravných poukážok budú upresňované v jednotlivých objednávkach. |
Doba platnosti stravných poukážok je uvedená na stravnej poukážke, minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzatvorenie zmluvy oznámiť objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby /meno, tel.číslo, email/, ktorá bude dodávateľom poverená komunikáciou s objednávateľom. |
Objednávateľ vyžaduje výhradne papierovú formu stravných lístkov z dôvodu lepšieho pokrytia prevádzok v sídle objednávateľa |
Nová 5245/9, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
22.02.2021 11:24 — 31.12.2021 11:24
4 650,00 ks
18 226,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2021 11:16
18.02.2021 11:26
18.02.2021 11:41
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.02.2021 12:10 - Vstupná ponuka | 18 226,00 | € | Cena s DPH |
12.02.2021 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 224,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: