• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 12:05

Detail zákazky Z20212328

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 12:05

Základné údaje

Z20212328

OF-230902

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5511562

Objednávateľ

50668277

Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky

Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK

Dodávateľ

36660710

BRENO s.r.o.

Rožňavská 1, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahové krytiny - kancelársky koberec a PVC - dodávka a pokládka

kancelársky koberec, PVC podlaha

  • 39531000-3 - Koberce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39530000-6 - Koberce, rohože a predložky
  • 39531400-7 - Kobercovina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky koberec s kratšou dobou použitia
Funkcia
Metrážny koberec do kancelárskych priestorov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky koberec m2 1000
Šírka koberca m 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál 100 % polypropylén
Podklad koberca protišmyková úprava (gel)
Farba odtiene sivej a hnedej
 2. PVC podlaha
Funkcia
PVC do priestorov kuchyniek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PVC m2 200
Šírka m 4
Hrúbka mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba odtiene sivej a hnedej
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dodania na miesto plnenia.
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova s výťahom).
Objednávateľ súčasne poveruje Dodávateľa pri plnení predmetu zmluvy na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky kobercov do kancelárskych priestorov Objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia.
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkaného koberca, a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku, 3.) vzorkovník farieb ponúkaného koberca.
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet.
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie zmluvného plnenia zo strany Dodávateľa podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za Objednávateľa a Dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne.
Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla Objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky.
Dodávateľ je povinný realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania.
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie.
Ostatné sa riadi OPET, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Župné nám. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1 200,00 m2

11 154,64

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.02.2021 10:40

16.02.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2021 15:10 - Vstupná ponuka 11 154,00 € Cena s DPH
15.02.2021 18:32 - Najvýhodnejšia ponuka 11 150,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS