50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
36660710
BRENO s.r.o.
Rožňavská 1, Bratislava, 83104, SVK
Podlahové krytiny - kancelársky koberec a PVC - dodávka a pokládka
kancelársky koberec, PVC podlaha
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky koberec s kratšou dobou použitia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Metrážny koberec do kancelárskych priestorov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelársky koberec | m2 | 1000 | ||
| Šírka koberca | m | 4 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál | 100 % polypropylén |
| Podklad koberca | protišmyková úprava (gel) |
| Farba | odtiene sivej a hnedej |
|
2. PVC podlaha
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| PVC do priestorov kuchyniek |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| PVC | m2 | 200 | ||
| Šírka | m | 4 | ||
| Hrúbka | mm | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba | odtiene sivej a hnedej |
| Názov |
| Vrátane dodania na miesto plnenia. |
| Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova s výťahom). |
| Objednávateľ súčasne poveruje Dodávateľa pri plnení predmetu zmluvy na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
| Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky kobercov do kancelárskych priestorov Objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia. |
| Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkaného koberca, a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku, 3.) vzorkovník farieb ponúkaného koberca. |
| Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet. |
| Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
| Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie zmluvného plnenia zo strany Dodávateľa podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za Objednávateľa a Dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne. |
| Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla Objednávateľa. |
| Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
| Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. |
| Dodávateľ je povinný realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
| Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania. |
| Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
| Ostatné sa riadi OPET, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Župné nám. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 200,00 m2
11 154,64
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2021 10:40
16.02.2021 11:00
16.02.2021 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 15.02.2021 15:10 - Vstupná ponuka | 11 154,00 | € | Cena s DPH |
| 15.02.2021 18:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 150,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: