• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 12:05

Detail zákazky Z20212326

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 10:33
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 12:05

Základné údaje

Z20212326

OF-230912

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5511556

Objednávateľ

50668277

Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky

Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Urbánkova 2853/6A, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektriny

elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektriny
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na obdobie 9 mesiacov do odberného miesta špecifikovaného odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť distribúciu elektriny do odberného miesta Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 9 mesiacov kWh 450 000
Rezervovaná kapacita na mesačnej báze kW 658
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
EIC kód OM:24ZZS8016670000Q Distribučná sadzba: C2-X3 ZSD Profil 2T
Napäťová úroveň NN
Počet fáz 3
Hlavný istič (A) 1000
Vyúčtovacie obdobie kalendárny mesiac
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu.
Ponúkaná cena je cena spolu vyjadrená v €, ktorá bude predložená za celé množstvo odberu. Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa, a to: 1.cena bez DPH za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 9 mesiacov, 2.cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do NJF.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti.
Dohodnutá cena môže byť zmenená písomným dodatkom iba v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO, DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dane.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
Odberateľ bude uhrádzať preddavky na základe platobného kalendára vypracovaného predávajúcim vo výške 70% z 1/9 stanovenej predpokladanej platby za zmluvné obdobie za dodávku elektriny  do 30 dní od vystavenia faktúry.
Dodávateľ zašle odberateľovi vyúčtovaciu faktúru za dodávku elektrickej energie mesačne do 10 dní po ukončení kalendárneho mesiaca.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú: od 00:00 hod. od 01.04.2021 do 31.12.2021 do 24:00 hod.
Názov Upresnenie
Do 5 dní od uzavretia zmluvy predloží uchádzač vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Župné nám. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2021 00:00 — 31.03.2022 23:59

1,00 Zákazka

75 195,86

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.02.2021 10:33

16.02.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 103
 46
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2021 09:54 - Vstupná ponuka 75 192,00 € Cena s DPH
16.02.2021 09:54 - Najvýhodnejšia ponuka 75 192,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS