• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2021 09:43
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 10:35

Detail zákazky Z20212321

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2021 09:43
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 10:35

Základné údaje

Z20212321

OF-230214

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5511548

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

47450355

Saegeling Medizintechnik, s. r. o.

Galvaniho 7/D, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fototerapeutická lampa

Fototerapeutická lampa

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33155000-1 - Prístroje na fyzikálnu terapiu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fototerapeutická lampa
Funkcia
Fototerapeutická lampa je liečebná lampa na hyperbilirubinémiu novorodencov, s mobilným stojanom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fototerapeutická lampa na nastaviteľnom mobilnom  stojane ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Svetelný zdroj výkonné LED moduly impulzne riadené
Možnosť použitia s výškovo nastaviteľným mobilným stojanom
Ovládanie dotykový display
Nastavenie teplotných režimov áno
Digitálne počítadlo prevádzkových hodín áno
Svetelné spektrum 450 - 470 nm
Účinnosť a životnosť min. 60 000 prevádzkových hodín
Svetelný výkon prístroja viac než 50µW/cm2/nm pri vzdialenosti 50 cm od prístroja
Osvecovaná plocha min. cca 600 x 300 mm
Časovač od 10 min do 24 hodín, alebo nepretržite
Zabudovaný monitor teploty pacienta sonda teploty tela - presnosť ± 0,1 °C
Alarm pri prekročení teploty pacienta 38,5 °C
Nastaviteľná výška mobilný stojan 125-175 cm
Príkon max. 150W
Hmotnosť bez stojanu 7kg
Lampa vhodná pre liečbu pacienta v inkubátore / nevyhrievanom lôžku
LED technológia presné vymedzenie šírenia svetla / osvietenej plochy
Pracovná vzdialenosť 40 - 80 cm od pacienta
Pri patologických vyšetreniach možnosť prepnutia na biele observačné svetlo 4300 K, bez nutnosti vypnutia prístroja
Hodnota spektrálnej ožiarenosti pre oblasť vlnových dĺžok 425 – 475 nm minimálne 2,9 mW/cm2–merané vo vzdialenosti 50 cm od zdroja žiarenia
Hodnota spektrálnej ožiarenosti pre oblasť vlnových dĺžok 400 – 550 nm minimálne 3 mW/cm2 – merané vo vzdialenosti 50 cm od zdroja žiarenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia min. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny. Miesto plnenia v Bratislave.
Prístroj musí byť dodaný nový - nepoužívaný. Súčasťou dodávky musí byť: faktúra, dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b.) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CEcertifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod.).
c.) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
d.) doklad (originál alebo overenú kópiu v slovenskom, resp. v českom jazyku) vydaný nezávislým štátnym orgánom z oblasti metrológie o pravdivosti a dosiahnuteľnosti technických parametrov prístroja - napr. protokol o meraní, príp. iný obdobný dokument
e.) certifikát servisného technika, preukazujúci odbornú spôsobilosť na zariadenia (oprava a servis), ktoré su predmetom tejto zmluvy.
Doklady a dokumenty predloží v elektronickej podobe ak scan požadovaných dokladov a dokumentov. V prípade nejasností alebo rozporov si objednávateľ vyhradzuje právo vyžadovať od dodávateľa predloženie určených dokladov a dokumentov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
V kúpnej cene sú zahrnuté aj všetky náklady spojené s vykonaním pravidelných servisných revízií a kontrol po celú dobu záruky, nevyhnutných pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky zariadenia po celú dobu záruky.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Dodacia lehota do 28 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Záručný servis od nahlásenia poruchy do 24 hodín v pracovných dňoch.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať 3 dní vopred osobu uvedenú v elektronickej objednávke, ktorá zabezpečí proces preberania.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 5, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

26.02.2021 09:44 — 26.04.2021 09:44

1,00 ks

2 424,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.02.2021 09:46

16.02.2021 09:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2021 09:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 553
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.02.2021 11:55 - Vstupná ponuka 2 422,00 € Cena bez DPH
16.02.2021 08:04 - Najvýhodnejšia ponuka 2 421,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS