37801279
Katolícka univerzita v Ružomberku
Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
ORIGINÁLNE tonery
tonery, časti fotokopírovacích strojov, zariadení
Tovar, Služba
1. ORIGINÁLNE - tonery, časti a príslušenstvo kopírovacích zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne tonerové náplne, časti a príslušenstvo do tlačiarní, fotokopírovacích strojov a multifunkčných zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP CF400X - čierny, originálny toner, kapacita 2800 strán | ks | 1 | ||
HP CF401X - azúrový, originálny toner, kapacita 2300 strán | ks | 1 | ||
HP CF402X - žltý, originálny toner, kapacita 2300 strán | ks | 1 | ||
HP CF403X - purpurový, originálny toner, kapacita 2300 strán | ks | 1 | ||
Nádoba na odpadový toner HP Color Laset Jet CP 3525dn | ks | 1 | ||
Canon 054Bk (3024C002), originálny toner, čierny, kapacita 1 500 strán | ks | 2 | ||
Canon 054HC (3027C002), originálny toner, azúrový, kapacita 2300 strán | ks | 2 | ||
Canon 054HY (3025C002), originálny toner, žltý, kapacita 2300 strán | ks | 2 | ||
Canon 054HM (3026C002), originálny toner, purpurový, kapacita 2300 strán | ks | 2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Cena položiek tovarov je maximálna, vrátane nákladov spojených s realizáciou zákazky, najmä náklady na dopravu a vyloženie tovaru, prevzatím reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a pod. |
Tonery musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu CANON, Hewlett Packard, OKI, Konica Minolta,RICOH, Xerox, Samsung, EPSON, Lexmark, Brother .... Balené v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené,doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení. Nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec ani vyrábané iným výrobcom. |
Tonerové a atramentové náplne musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek – hologramy s čitateľným identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu (týka sa HP). |
Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikované podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie dokladujme: "Vyhlásenie výrobcu zariadení , že tonery sú v súlade s normami a certifikátmi ISO 9001: 2008, ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 11179 |
Dodávateľ garantuje kompatibilitu dodaných tonerov s existujúcimi zariadeniami / západná a východná norma / |
V prípade, ak pri pochybnostiach objednávateľa o originalite, dodávateľ bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri prevzatí. V prípade dodávky prepravnou spoločnosťou, dodávateľ musí zabezpečiť u prepravcu nevyhnutný čas na fyzickú kontrolu obsahu zásielky čo do množstva a kvality. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar. |
Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie rámcovej dohody. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa požadované technické, kapacitné a kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku 24 mesiacov. |
Výmena reklamovaného tovaru do 2 pracovných dní odo dňa nahlásenia. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v pôvodnom mieste dodania tovaru na vlastné náklady. |
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi finančné preddavky. |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody predložiť katalógový leták s požadovanými technickými vlastnosťami tovaru v rozsahu (min. : značku, typ, počet výtlačkov) na všetky položky zmluvy/dohody vo formáte (pdf.) |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky zmluvy/dohody podľa jednotlivých tipov tovarov vo formáte (pdf.). |
Spolu s dodaním tovaru budú kupujúcemu odovzdané doklady: potvrdený dodací list. Faktúra a dodací list budú vystavené pre dané odberné miesto. |
Odberateľ požaduje odobratie použitých tonerových náplní na výmenu a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
19.02.2021 07:00 — 24.02.2021 14:00
1,00 súbor definovaných tovarov
793,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2021 09:38
15.02.2021 12:00
16.02.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.02.2021 09:15 - Vstupná ponuka | 793,66 | € | Cena bez DPH |
15.02.2021 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 793,65 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: