• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 08:35

Detail zákazky Z20212319

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 08:35

Základné údaje

Z20212319

OF-230936

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5511546

Objednávateľ

37801279

Katolícka univerzita v Ružomberku

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ORIGINÁLNE tonery

tonery, časti fotokopírovacích strojov, zariadení

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ORIGINÁLNE - tonery, časti a príslušenstvo kopírovacích zariadení
Funkcia
Originálne tonerové náplne, časti a príslušenstvo do tlačiarní, fotokopírovacích strojov a multifunkčných zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP  CF400X - čierny, originálny toner, kapacita  2800  strán ks 1
HP CF401X - azúrový, originálny toner, kapacita 2300 strán ks 1
HP CF402X - žltý, originálny toner, kapacita 2300 strán ks 1
HP CF403X - purpurový, originálny toner, kapacita 2300 strán ks 1
Nádoba na odpadový toner HP Color Laset Jet CP 3525dn ks 1
Canon 054Bk (3024C002), originálny toner, čierny, kapacita 1 500 strán ks 2
Canon 054HC (3027C002), originálny toner, azúrový, kapacita 2300 strán ks 2
Canon 054HY (3025C002), originálny toner, žltý, kapacita 2300 strán ks 2
Canon 054HM (3026C002), originálny toner, purpurový, kapacita 2300 strán ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena položiek tovarov je maximálna, vrátane nákladov spojených s realizáciou zákazky, najmä náklady na dopravu a vyloženie tovaru, prevzatím reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a pod.
Tonery musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení, periférií tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení typu CANON, Hewlett Packard, OKI, Konica Minolta,RICOH, Xerox, Samsung, EPSON, Lexmark, Brother .... Balené v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené,doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení. Nesmú byť repasované, renovované, vyrobené z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner, atrament alebo optický valec ani vyrábané iným výrobcom.
Tonerové a atramentové náplne musia mať ochranné známky výrobcu príslušných značiek – hologramy s čitateľným identifikátorom pravosti overiteľným cez mobilnú aplikáciu (týka sa HP).
Originálne tonery spĺňajú ISO/IEC certifikované podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie dokladujme: "Vyhlásenie výrobcu zariadení , že tonery sú v súlade s normami a certifikátmi ISO 9001: 2008, ISO 14001 a ISO/IEC 19752, 19798, alebo 24711 (v závislosti od typu náplne) a ISO/IEC 11179
Dodávateľ garantuje kompatibilitu dodaných tonerov s existujúcimi zariadeniami / západná a východná norma /
V prípade, ak pri pochybnostiach objednávateľa o originalite, dodávateľ bude pri preberaní trvať na originalite toneru, bude toner vyfotografovaný alebo zaslaný k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality. Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné.
Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri prevzatí. V prípade dodávky prepravnou spoločnosťou, dodávateľ musí zabezpečiť u prepravcu nevyhnutný čas na fyzickú kontrolu obsahu zásielky čo do množstva a kvality.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tovary. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie rámcovej dohody.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa požadované technické, kapacitné a kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku 24 mesiacov.
Výmena reklamovaného tovaru do 2 pracovných dní odo dňa nahlásenia. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v pôvodnom mieste dodania tovaru na vlastné náklady.
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi finančné preddavky.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody predložiť katalógový leták s požadovanými technickými vlastnosťami tovaru v rozsahu (min. : značku, typ, počet výtlačkov) na všetky položky zmluvy/dohody vo formáte (pdf.)
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy/dohody, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky zmluvy/dohody podľa jednotlivých tipov tovarov vo formáte (pdf.).
Spolu s dodaním tovaru budú kupujúcemu odovzdané doklady: potvrdený dodací list. Faktúra a dodací list budú vystavené pre dané odberné miesto.
Odberateľ požaduje odobratie použitých tonerových náplní na výmenu a ich ekologickú likvidáciu v cene zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

19.02.2021 07:00 — 24.02.2021 14:00

1,00 súbor definovaných tovarov

793,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.02.2021 09:38

15.02.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 555
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2021 09:15 - Vstupná ponuka 793,66 € Cena bez DPH
15.02.2021 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka 793,65 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS