36653004
Technická inšpekcia, a.s.
Trnavská cesta 56, Bratislava, 82101, SVK
52081061
HS technology s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Kancelársky balík Microsoft 365
Balík Microsoft, Aplikácie Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Publisher a Access. Online služby Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint. Licencie
Tovar, Služba
1. ŠPECIFIKÁCIA PREDMETU OBSTARÁVANIA
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Služba Microsoft 365 Business Standard cez CSP program. |
2. Súčasťou balíka sú plné verzie aplikácií Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Publisher a Access. |
3. Súčasťou balíka sú online služby Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint. |
4. Jedna licencia zahŕňa úplne nainštalované aplikácie balíka Office v piatich mobilných zariadeniach, piatich tabletoch a piatich počítačoch alebo Macoch na používateľa. |
5. Služba/balík musí byť bez akejkoľvek časovej viazanosti a umožňovať flexibilné narábanie s počtom licencií, t. j. znižovanie, resp. zvyšovanie počtu licencií, vrátane úplného zrušenia služby bez dodatočných poplatkov alebo pokút, prechod na vyššiu alebo nižšiu verziu. |
6. Poskytovateľ je povinný zachovať aktuálne používaný MS tenant obstarávateľa, ktorý je synchronizovaný s AD. Nie je prípustné vytvorenie akejkoľvek alternatívy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Služba Microsoft 365 Business Standard - per user | ks | 168 |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
1. Rámcová zmluva na 12 mesiacov. |
2. Uvedené množstvo licencií na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo licencií počas trvania Rámcovej zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb obstarávateľa v čiastkových objednávkach. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky licencie. |
3. Mesačná fakturácia podľa aktuálneho stavu licencií. |
4. Nahlasovanie a realizovanie zmeny, tak počtu licencií pre všetky položky, ako aj prechod na vyššiu alebo nižšiu verziu služby Microsoft 365 prebieha zaslaním emailu na dohodnutú emailovú adresu. |
5. Dodávateľ garantuje reakciu, resp. vykonanie požiadavky do 24 hodín. O aktivácii alebo zmene licencie je ihneď po uskutočnení odosielaný potvrdzovací email obstarávateľovi. Príjem emailovej správy o požiadavke na zmenu je automaticky považovaný za jej schválenie dodávateľom. |
6. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
7. Dodávateľ predloží podrobný rozpočet jednotkových cien položiek predmetu zmluvy s DPH a bez DPH do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ uvedie jednotkové ceny položiek tak pre celé obdobie poskytovania služby ako aj jednotkovú sumu na licencovanú jednotku pri mesačnej platbe. |
8. Dodávateľ je povinný v termíne do 2 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy pre všetky položky. Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy dodávateľ predkladá na účely kontroly či ponúkaný tovar zodpovedá technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
9. Dodávateľ je oprávnený fakturovať príslušnú časť predmetu zákazky podľa aktuálneho stavu vždy v prvý deň kalendárneho mesiaca počas trvania zmluvy. |
10. Úhrada sa vykoná platobným príkazom do 30 dní po doručení odsúhlasenej faktúry. |
11. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
12. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok poskytovateľovi. |
13. Predávajúci sa zaväzuje zaplatiť pokutu v prípade oneskoreného odovzdania dodávky kupujúcemu vo výške 0,5 % z ceny dodávky za každý deň omeškania. |
14. Ak Dodávateľ Verejnému obstarávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy nepredloží alebo predloží návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom ktorákoľvek hodnota/charakteristika nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, Obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 3.000 € (bez DPH) za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
14.1. V prípade, že Dodávateľ dodá Verejnému obstarávateľovi iný tovar ako požadovaný, alebo nesplní službu tak, ako bola požadovaná, Verejný obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 3.000 € (bez DPH) za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
14.2. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania obstarania vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. Zmluvná pokuta sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl, príp. ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi Verejný obstarávateľ. |
15. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári alebo v osobitných podmienkach plnenia sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. Objednávateľ požaduje predložiť platné ISO certifikáty dodávateľa vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001, 20000-1, 27001. |
17. V momente uzavretia zmluvy musí dodávateľ mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Trnavská cesta 56 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 komplet celá zákazka
19 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2021 10:17
16.02.2021 10:00
16.02.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.02.2021 10:49 - Vstupná ponuka | 19 500,00 | € | Cena bez DPH |
11.02.2021 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 482,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: