• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2021 16:54
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2021 15:16
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2021 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2021 16:15

Detail zákazky Z20212290

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2021 16:54
  •    Predkladanie ponúk
    18.02.2021 15:16
  •    Ukončenie zákazky
    18.02.2021 16:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.02.2021 16:15

Základné údaje

Z20212290

OF-230914

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5518612

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

36315303

MAT-obaly, s.r.o.

Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odpadové vrecia do smetných košov

vrecia

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vrecia 120 litrov
Funkcia
HDPE vrecia čierne na odpad, vyrábané technológiou vyfukovania z HDPE (vysokohustotný polyetylén)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka (STN640142) mm 695 705
dĺžka (STN640142) mm 1090 1110
hrúbka (STN640142) mm 0,021 0,029
Hustota (ISO 1183 1 method C) kg/m3 945
množstvo kus 54000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba Čierna
Balenie Uložené v krabiciach na palete. Paleta velkosti 800x1200 mm
Skladovateľnosť Počas prepravy a skladovania nesmie byť produkt vystavený slnečnému žiareniu a dažďu (STN640090)
Použiteľnosť Produkt musí byť použiteľný minimálne 24 mesiacov od dátumu dodania
 2. Vrecia 130 litrov
Funkcia
HDPE vrecia čierne na odpad, vyrábané technológiou vyfukovania z HDPE (vysokohustotný polyetylén)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka (STN640142) mm 792 808
dĺžka (STN640142) mm 1090 1110
hrúbka (STN640142) mm 0,021 0,029
Hustota (ISO 1183 1 method C) kg/m3 945
množstvo kus 54000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba Čierna
Balenie Uložené v krabiciach na palete. Paleta velkosti 800x1200 mm
Skladovateľnosť Počas prepravy a skladovania nesmie byť produkt vystavený slnečnému žiareniu a dažďu (STN640090)
Použiteľnosť Produkt musí byť použiteľný minimálne 24 mesiacov od dátumu dodania
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 5dní
Rozsah dodávok predmetu zákazky akosť, miesto a termín dodania bude upresňovaný na základe jednotlivých objednávok podľa potrieb a požiadaviek kupujúceho
Táto rámcová zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej zmluvy resp. do vyčerpania sumy 10 000 Eur bez DPH v závislosti od toho , ktorá skutočnosť nastane ako prvá.
V prípade, že obstarávateľ zistí odchýlku v kvalite požadovaného tovaru alebo technicko - kvalitatívnych požiadaviek definovaných v tejto zmluve môže kupujúci odstúpiť od zmluvy.
V prípade nárastu ceny suroviny môže predávajúci od zmluvy odstúpiť
Táto rámcová zmluva môže zaniknúť: a) písomnou dohodou oboch strán rámcovej dohody, b) odstúpením od rámcovej dohody podľa § 344 – 351 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka, pričom odstúpenie od rámcovej dohody je účinné dňom jeho doručenia odstúpenia druhej strane rámcovej dohody, c) písomnou výpoveďou doručenou druhej strane rámcovej dohody, pričom výpovedná doba je 2 (dva) mesiace a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej strane rámcovej dohody.
Cena za dodanie predmetu zákazky je stanovená dohodou strán rámcovej dohody v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Cena za dodávku predmetu zákazky dohodnutá v jednotlivých objednávkach bude stanovená ako súčin množstva tovaru a jednotkovej ceny za požadovaný tovar uvedených v tejto rámcovej dohode.
V jednotkových cenách uvedených v tejto rámcovej dohody sú zahrnuté všetky náklady spojené s prepravou a uložením tovaru na dohodnuté miesto. Uvedené jednotkové ceny sú ceny maximálne počas celého trvania tejto rámcovej dohody.
Predávajúci predmet zákazky odovzdá kupujúcemu na miesto dodania uvedené v písomnej objednávke kupujúceho a zamestnanec kupujúceho svojím podpisom potvrdí dodací list.
Právo na vystavenie faktúry a zaplatenie ceny za dodanie predmetu zákazky podľa tejto rámcovej dohody vzniká predávajúcemu riadnym odovzdaním a prevzatím predmetu zákazky.
Predávajúci sa zaväzuje vystaviť faktúru v súlade s platnou legislatívou. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list potvrdený zamestnancom kupujúceho.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti podľa platných právnych predpisov, vráti ju kupujúci predávajúcemu na doplnenie alebo opravu. Do doby doručenia opravenej, zmenenej alebo doplnenej faktúry, lehota splatnosti faktúry neplynie. Nová lehota splatnosti začína plynúť od doručenia opravenej, zmenenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu.
Predávajúci zodpovedá za vady predmetu zákazky v zmysle § 422 a nasl. Obchodného zákonníka.
Pri zistení zjavných vád pri dodávke predmetu zákazky má kupujúci právo na bezplatnú výmenu chybného predmetu zákazky za bezchybný
Ostatné vady predmetu plnenia, ktoré nie sú zjavné pri preberaní, oznámi kupujúci predávajúcemu bezodkladne po ich zistení formou písomnej reklamácie. Predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu v najkratšom technicky možnom termíne, najneskôr do 10 kalendárnych dní odo dňa jej obdržania.
Predávajúci sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu v prípade oneskoreného dodania predmetu zákazky kupujúcemu vo výške 0,05 % z ceny dodávky za každý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná do 30 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy kupujúceho na zaplatenie zmluvnej pokuty predávajúcemu.
V prípade, že sa kupujúci dostane do omeškania s úhradou ceny za dodaný predmet zákazky, má predávajúci právo požadovať úroky z omeškania podľa platných právnych predpisov.
Pokiaľ porušením povinností predávajúceho, vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov či z tejto rámcovej dohody vznikne kupujúcemu alebo tretím osobám v dôsledku použitia či užívania tovaru akákoľvek škoda, zodpovedá za ňu predávajúci, a to bez ohľadu na zavinenie. Ustanovenie predchádzajúcej vety platí aj potom, ako dôjde k odstúpeniu od tejto rámcovej dohody.
Pokiaľ v tejto rámcovej dohode nebolo dohodnuté inak, vzájomné vzťahy strán rámcovej dohody sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení a súvisiacimi právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Strany rámcovej dohody berú na vedomie, že podľa ustanovenia § 5a ods. 1 zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov ide v prípade tejto rámcovej dohody o povinne zverejňovanú zmluvu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ondreja Štefanka 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

108 000,00 ks

12 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.02.2021 16:54

18.02.2021 15:16

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.02.2021 15:31

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 138
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.02.2021 10:30 - Vstupná ponuka 11 988,00 € Cena s DPH
18.02.2021 11:41 - Najvýhodnejšia ponuka 11 986,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS