• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2021 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2021 11:05

Detail zákazky Z20212274

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2021 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    17.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.02.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.02.2021 11:05

Základné údaje

Z20212274

OF-230883

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5515251

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

53112172

IMONICE INVEST, s.r.o.

Werferova 6, Košice - mestská časť Juh, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné pomôcky

respirátor FFP2 bez výdychového ventilu

  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné ochranné pracovné pomôcky
Funkcia
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov používané pri výkone pracovnej činnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zamestnanca pri práci
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Respirátor FFP2 bez  výdychového ventilu ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Respirátor filtračná polomaska FFP2 bez výdychového ventilu.    Certifikácia CE (CE je označenie potvrdzujúce zhodu s právnymi požiadavkami pre bezpečný výrobok v krajinách EU, bez ktorého sa v týchto krajinách nemôže predávať), ďalej spĺňa certifikáciu EN 149:2001+A1:2009.    Ochrana proti pevným časticiam a kvapalným aerosolom, táto trieda filtruje víry a baktérie.    Ergonomický tvar pre lepšiu priľnavosť k tvári zložený z troch častí, ktoré poskytujú väčšiu filtračnú plochu a uľahčujú komunikáciu. Integrovaný nosový pásik pre dosiahnutie optimálneho utesnenia okolo nosu. áno
Nižšia úroveň počiatočného tlaku pre ľahšie dýchanie. Upínanie za uši pomocou pohodlných zatavených pružných gumičiek. Filtračná polomaska poskytuje nositeľovi efektívnu ochranu pred kvapôčkovou vírusovou nákazou. Individuálne balenie. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou predmetu zmluvy vrátane dodania predmetu zmluvy na miesto dodania určeného objednávateľom. Predmet zmluvy požadujeme dodať celý naraz. Pri dodávke a preberaní predmetu zmluvy sa vyžaduje zástupca dodávateľa. Dodanie predmetu zmluvy žiadame oznámiť 24 hodín pred jeho realizáciou oprávnenému zástupcovi objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy v prípade, ak dodaný predmet zmluvy alebo ponúkaný ekvivalent nebude v súlade s opisom predmetu zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. Za ekvivalent bude považovaný ponúkaný predmet zmluvy s minimálne rovnakými alebo lepšími parametrami požadovanými v technickej alebo funkčnej špecifikácii predmetu zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Záručná doba musí byť minimálne 2 roky odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom.
Pri uplatňovaní reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Objednávateľ požaduje v prípade potreby možnosť výmeny tovarov v sídle Objednávateľa z dôvodu nevyhovujúcej veľkosti na náklady dodávateľa.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom. Splatnosť faktúry je do 30 dní.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, nevystavovaný, v originál neporušenom balení.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č. 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

26.02.2021 12:00 — 26.02.2021 14:00

1,00 celý predmet zákazky

2 730,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.02.2021 08:35

17.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 40
 16
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.02.2021 09:21 - Vstupná ponuka 2 730,00 € Cena s DPH
12.02.2021 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 260,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS