• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2021 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2021 10:50

Detail zákazky Z20212271

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2021 11:08
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2021 10:50

Základné údaje

Z20212271

OF-230881

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5508246

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31628541

SATES, a.s.

Slovenských partizánov 1423/1, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvislé dopravné značky a príslušenstvo

dopravné značky, dopravné zariadenie, príslušenstvo

  • 34992200-9 - Dopravné značky
  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zvislé dopravné značky na Fe Zn podklade, reflexná trieda RA2
Funkcia
Zabezpečenie zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení vrátane príslušenstva pre cesty II. a III. triedy z dôvodu zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest v zmysle povinností vyplývajúcich zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
C6c,  rozmer 600 mm ks 1
201, rozmer 900 mm ks 2
110-10, rozmer 900 mm ks 1
110-20, rozmer 900 mm ks 1
120, rozmer 900 mm ks 2
705,rozmer 500x500 mm ks 6
116, rozmer 900 mm ks 3
502 1,5 km  rozmer 330x600 mm ks 1
705 žltozelený podklad 500x500 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fólia triedy HIP RA2
 2. Dopravné zariadenia a príslušenstvo ZDZ
Funkcia
Súčasťou dodávky upínacích svoriek alebo upínacieho prvku budú aj matice, podložky a skrutky v potrebnom množstve. Uvedené bude zahrnuté v jednotkovej cene príslušnej položky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upínacia svorka ø 60 FeZn ks 28
Krytka na stĺpik ø 60 plastová ks 12
Fe Zn rúra, 60 mm, hr.3mm m 26
 3. Technické vlastnosti dopravného značenia s prílušenstvom
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ dopravných značiek: trvalé, prenosné, zvislé
Materiál dopravných značiek: na pozinkovanom podklade
Povrch dopravného značenia: hladký, umývateľný a odolný voči poveternostným vplyvom
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky Vyhlášky 30/2020 Z.z. Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení, STN 01 8020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách, ostatných súvisiacich platných technických noriem a predpisov, a byť v súlade so Vzorovými listami VL6.1 Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky.
Dopravné značky a dopravné zariadenia musia mať platné CE certifikáty nemennosti parametrov stavebných výrobkov.
Dopravné značky a dopravné zariadenia musia byť so zahnutým lisovaným okrajom (dvojitý ohyb).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 20% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Zároveň dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
2. Predávajúci je povinný dodať tovar v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovar nový, nepoužívaný. V prípade použitia obalových materiálov tie musia byť jednorazové, nevratné a ekologicky zlikvidovateľné.
3. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy vrátane balného, naloženia, dopravy do miest plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadňujú všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy:
a) požaduje sa predložiť doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zákona č. 133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (certifikát zhody, SK - certifikát, SK vyhlásenie o parametroch) na všetky druhy dopravných zariadení a značiek a potrebného príslušenstva pre zvislé dopravné značky,
b) požaduje sa predložiť fotodokumentáciu (katalóg) požadovaných výrobkov,
c)  ak dodávateľ nie je výrobcom, požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, že sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, od ktorého predložil doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami (certifikát zhody, SK-certifikát, SK-vyhlásenie o zhode).
5. Dodanie tovaru je požadované v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 6.30 hod do 13.00 hod. Predávajúci oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe predávajúceho telefonicky minimálne 1 deň vopred.
6. Predávajúci je povinný písomne oznámiť kupujúcemu existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho omeškanie.
7. Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorazové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné.
8. Kupujúci si vyhradzuje právo vykonávať kontrolu množstva a kvality dodávaného tovaru.
9. Kupujúci má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
10. Predávajúci ručí za predmet dodávky t. z. že tovar má v dobe preberania kupujúcim požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
11. Predávajúci sa zaručuje za kvalitu dodávaného tovaru podľa aktuálnych platných technických noriem a za úplnosť dodávky tovaru.
12. Predávajúci zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania.
13. Predávajúci pri každej dodávke odovzdá kupujúcemu spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru.
14. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia kupujúcemu a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
15. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú a je v trvaní 7 rokov na dopravné značky, zariadenia a fólie a 24 mesiacov na ostatný tovar.
16. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia kupujúcim aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Kupujúci má v takomto prípade právo požadovať od predávajúceho bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar.
17. Kupujúci sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
18. Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je predávajúci povinný kupujúcemu oznámiť odmietnutie a dôvod uznania vady v uvedenej 5-dňovej lehote. Predávajúci je povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania kupujúceho na vlastné náklady.
19. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním objednaného tovaru je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
20. Kupujúci považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodržanie kvality dodaného tovaru, nedodržanie jednotkových cien, nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky.
21. Ukončenie zmluvy môže nastať:
a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote,
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok,
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u predávajúcemu v listinnej forme,
22. Dodávateľ berie na vedomie, že maximálny počet tovaru nemusí byť odobratý.
23. Materiál bude odoberaný postupne podľa skutočnej potreby. Lehota dodania materiálu je v termíne určenom na objednávke (mailom, písomne).
24. Kupujúci si vyhradzuje právo na základe skutočnej potreby, vykonávať množstevný presun medzi jednotlivými položkami, uvedenými vo Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy, pričom celkové plnenie tejto zmluvy nesmie presiahnuť vysúťaženú sumu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku 2621, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

22.02.2021 00:00

1,00 komplet

847,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.02.2021 11:08

15.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2021 17:10 - Vstupná ponuka 840,25 € Cena bez DPH
10.02.2021 17:10 - Najvýhodnejšia ponuka 840,25 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS