• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 10:00

Detail zákazky Z20212266

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 10:00

Základné údaje

Z20212266

OF-230786

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5511526

Objednávateľ

186155

Technické služby mesta Humenné

Sninská 27/1018, Humenné, 06601, SVK

Dodávateľ

44626975

SPB Security s.r.o.

Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Strážna služba v strediskách organizácie

strážna služba, bezpečnosť, stráženie, SBS, súkromná bezpečnostná služba, ochrana objektu, fyzická ochrana objektov, hliadkové služby,

  • 79713000-5 - Strážne služby
  • 79710000-4 - Bezpečnostné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Strážna služba v strediskách organizácie
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytovanie strážnej služby v areáli   administratívneho strediska v ktorých sa nachádzajú garáže pre pracovné mechanizmy , vrátnica, administratívna budova, separačná hala a ďalšie súvisiace objekty.
Výkon strážnej služby spočíva hlavne v zabezpečení ochrany majetku objednávateľa a to splnením týchto hlavných bodov :
1) zabránenie odcudzeniu majetku ,jeho strate , zneužitiu, poškodeniu, zničeniu alebo zabráneniu vandalizmu na uvedenom majetku
2) zabránenie neoprávnenému vstupu osôb alebo neoprávnenému vjazdu dopravných prostriedkov
3) pochôdzková činnosť so zameraním na ochranu majetku a prevenciu
4) kontrolovať neporušenosť oplotenia, funkčnosť osvetlenia, prípadné nedostatky zapísať do Knihy výkonu strážnej služby - v časti - Závady,
5) vykonávať fyzicky kontrolu objektu v časovom limite minimálne raz za 60 minút, o vykonaných kontrolách viesť časovo-chronologický záznam v Knihe výkonu strážnej služby,
6) vykonávať stráženie objektu v určenom pracovnom čase a dodržiavať pracovnú disciplínu v zmysle Zákonníka práce, Smernice pre výkon strážnej služby, Zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, pravidlá slušného správania sa a vystupovania na verejnosti,
7) viesť písomný záznam o priebehu služby,
8) v prípade mimoriadnej udalosti súvisiacej s výkonom strážnej služby, odborne spôsobilá osoba musí bezodkladne informovať svojho nadriadeného a vedúceho pracovníka  strediska a spíše záznam o udalosti, v ktorom uvedie jej priebeh, časové údaje a osobné údaje zúčastnených osôb,
9) v prípade, že dôjde k zadržaniu osoby podozrivej z krádeže alebo poškodenia stráženého majetku, odborne spôsobilá osoba je povinná bezodkladne informovať políciu a vedúceho pracovníka  strediska
10) Plnenie úloh požiarnej ochrany
Výkon strážnej služby musí byť zabezpečený len odborne spôsobilými osobami, ktoré spĺňajú podmienky stanovené zákonom č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Stráženie a ochrana sa vykonáva nepretržitou službou 24 hodín denne počas dní pracovného voľna a pokoja. Počas pracovných dní bude dodávateľ poskytovať službu na dvore administratívneho strediska  od 15:00 hod. do 6:00 nasledujúceho dňa. Táto strážna služba sa bude denne vykonávať  odborne spôsobilým pracovníkom
Strážna služba bude vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v stráženom objekte.
Objednávateľ požaduje, aby odborne spôsobilé osoby používali pri poskytovaní strážnej služby jednotné uniformy s jasne označeným názvom dodávateľa (SBS) a s uvedením mena odborne spôsobilej osoby na viditeľnom mieste na prednej hornej časti rovnošaty a ďalej používali vecné bezpečnostné prostriedky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celkové obdobie vykonávania strážnej služby rok 1
Predpokladaný počet hodín za celkové obdobie výkonu strážnej služby hodina 6530
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ musí mať oprávnenie - licenciu na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti).
V prípade zmeny odborne spôsobilých osôb je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi tieto zmeny písomne, najneskôr v deň vykonania zmeny.
Dodávateľ je povinný vystaviť každý mesiac faktúru za služby poskytnuté v predchádzajúcom mesiaci. K faktúre bude priložený Protokol o poskytnutí služieb za predchádzajúci mesiac v súlade s bodom 6.7.6. Obchodných podmienok elektronického trhoviska 2. časť - Všeobecné zmluvné podmienky účinných od 18.4.2016.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Mesačná výška úhrady bude podľa skutočne odpracovaných hodín za príslušný mesiac
Pred uplynutím dohodnutej doby trvania zmluvy je možné ukončiť zmluvný vzťah založený touto zmluvou aj odstúpením od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy druhou zmluvnou stranou.
Názov Upresnenie
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi úradne overenú kópiu Licencie na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný pred začatím poskytovania služby najneskôr do 23.2.2021 predložiť objednávateľovi zoznam odborne spôsobilých osôb - zamestnancov vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti a doby platnosti uvedených preukazov. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade škody spôsobenej objednávateľovi alebo tretím osobám zavinenej dodávateľom pri plnení predmetu zmluvy, uplatní objednávateľ u dodávateľa náhradu škody.
Dodávateľ a odborne spôsobilé osoby sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné právne predpisy týkajúce sa požiarnej ochrany a BOZP. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ nesmie ponechať strážené objekty voľne prístupné bez dozoru. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný 28 . 2. 2021 za prítomnosti povereného zamestnanca zo strany objednávateľa vykonať obhliadku areálu kde bude podľa zmluvy vykonávať strážnu činnosť a písomne preberie všetky kľúče, ktoré budú pre vykonávanie jeho funkcie potrebné. ( k 23. 2. 2021 je povinný všetky prevzaté veci odovzdať poverenému zamestnancovi zo strany objednávateľa)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sninská 27, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

01.03.2021 00:00 — 28.02.2022 23:59

1,00 hodinova sadzba

7,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.02.2021 10:23

16.02.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 51
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2021 10:51 - Vstupná ponuka 7,33 € Cena s DPH
16.02.2021 07:19 - Najvýhodnejšia ponuka 6,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS