• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 12:50

Detail zákazky Z20212265

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.02.2021 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    16.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.02.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.02.2021 12:50

Základné údaje

Z20212265

OF-230709

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5511544

Objednávateľ

00326470

Mesto Poprad

Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK

Dodávateľ

31681051

MEVA-SK s.r.o. Rožňava

Krátka 574, Brzotín, časť Bak, 04951, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie nádob na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad z domácností

kontajnery, odpad, biologicky rozložiteľný, domácnosti, nádoby

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie nádob na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad z domácností
Funkcia
Nádoby slúžiace na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad z domácností, ktorým sa rozumie odpad v zmysle definície podľa §2 ods. 7 zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nádoba na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad z domácností ks 270
Objem m3 1,1
Hmotnosť kg 65 70
Nosnosť kg 750
Šírka mm 1000 1500
Hĺbka mm 1000 1500
Výška mm 1320 1500
Vhadzovací otvor výška mm 900 1050
Vhadzovací otvor - rozmer mm 400x400 400x600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh kontajnerov: Kontajnery určené pre zber odpadu: Biologicky rozložiteľný kuchynský odpad z domácností, katalógové číslo podľa katalógu odpadov 20 01 08
Materiál Kontajnery musia byť vytvorené z vysoko kvalitných materiálov so špičkovým gelcoatovým povrchom laminátu. Sklolaminát/pozinkovaný kov. Povrch musí zachovávať farebnú stálosť a umožniť ľahké čistenie
Materiál povrchu kontajnerov vrátane nástrekov od sprejov. Všetky kovové časti kontajnerov musia byť pozinkované.
Materiál Povrch kontajnerov musí byť odolný proti UV žiareniu a vplyvom počasia. Zároveň jeho používaním nesmie dôjsť k znižovaniu kvality životného prostredia.
Farba Hnedá
Prevedenie Kontajnery musia byť vhodné do exteriéru v tvare tzv. zvonov s horným vhadzovaním a dolným vyprázdňovaním (vyklápacie dvierka) hnedej farby. Musia byť označené na daný druh odpadu (BRO)
Prevedenie v zmysle §14 ods. 11 vyhlášky MŽP č. 371/2015 Z.z.
Prevedenie Konštrukciu kontajnerov musia tvoriť dva plášte (vonkajší a vnútorný). Medzi plášťami kontajnerov musí byť medzera, ktorá bude slúžiť na odvetranie, prístup vzduchu a zníženie zápachu.
Prevedenie Dná kontajnerov musia mať otvory pre cirkuláciu vzduchu, prekryté mriežkou pre oddelenie tuhého odpadu od prípadnej tekutej zložky odpadu, dná musia byť zabezpečené vybavením (vaničkou)
Prevedenie na zachytenie tekutej zložky odpadu.  Súčasťou kontajnerov musí byť vyprázdňovací mechanizmus.
Prevedenie Vrchná časť kontajnerov musí byť vybavená kovovými okami, ktoré slúžia na vysypávanie kontajnerov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Kontajnery musia byť dodané v užívania schopnom/zmontovanom stave.
2. Cena za predmet zákazky musí byť určená vrátane všetkých nákladov spojených s dodaním tovaru, vrátane dopravy na miesto plnenia
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať nový, nepoužívaný tovar.
4. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
6.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
7. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
8. Požaduje sa predložiť čestné prehlásenie dodávateľa, že výrobok je bezpečný v zmysle Nariadenia vlády SR č. 404/2007 o všeobecnej bezpečnosti výrobkov.
9. Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi . Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ požaduje doručenia faktúry s dodaním predmetu plnenia.
10. Lehota dodania je najneskôr  do konca apríla 2021.
11. Objednávateľ nadobudne vlastnícky vzťah k predmetu  zákazky dňom úhrady faktúry za predmet plnenia.
12. V lehote do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží Dodávateľ elektronicky kontaktné údaje oprávnenej osobe.
13.Dodávateľ je povinný presný termín a čas odovzdania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi elektronicky, telefonicky alebo poštou, minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil  prítomnosť zodpovedných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Dodávateľ umožní Objednávateľovi pred odovzdaním predmetu plnenia vykonanie vizuálnej kontroly, či predmet zákazky spĺňa požiadavky v zmysle Objednávkového formulára.
14. Dodávateľ ručí za to, že predmet zmluvy bude mať v dobe prevzatia Objednávateľom dohodnuté vlastnosti, bude zodpovedať technickým predpisom a normám, a že nebude mať vady, ktoré by bránili jeho riadnemu užívaniu.
15. V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si Objednávateľ. vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar.
16. V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadavkách na plnenie  v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
17. Ukončenie zmluvy môže nastať: a) riadnym splnením predmetu zákazky, b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode, c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a odstúpením od zmluvy z dôvodov  a podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, d) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov - ukončenie zmluvy podľa odseku d) nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nastávajúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie Jána Pavla II. 2802, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

19.02.2021 12:00 — 30.04.2021 16:00

270,00 ks

198 288,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.02.2021 09:28

16.02.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.02.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 284
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.02.2021 13:23 - Vstupná ponuka 197 640,00 € Cena s DPH
15.02.2021 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka 197 640,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS