00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou
Elektronické stravné karty, zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky/jednotky je vo výške 3,83 eur a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zmluvy/dohody musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 3,83 | ||
Predpokladaný počet stravných jednotiek | ks | 50000 | ||
predpokladaný počet stravných kariet | ks | 1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu resp. 12 mesiacov |
Stravná karta obsahuje | meno držiteľa karty |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie |
Miesta dodania stravných kariet | Bratislava, Košice - Staré Mesto |
Názov |
Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej jednotky v eurách a výškou provízie v eurách. |
1. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: |
- vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, |
- priradenie stravných jednotiek k stravným kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám, |
- všetky súvisiace transakčné náklady, |
- týkajúca sa komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, apod.). |
2. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy/rámcovej dohody je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
3. Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
4. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve/dohode. |
5. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
6. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
7. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/ rámcovej dohody predloží: |
a) aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú stravnú kartu dodávateľa. Zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravnej karty. V zozname osobitne uvedie min.: 20 prevádzok (zazmluvnených stravovacích zariadení) v meste Bratislava, 10 prevádzok v meste Košice, 1 prevádzku v Brezne, 1 prevádzku v Komárne a 1 prevádzku v Smokovciach; |
b) rozpis výpočtu provízie |
c) online prístup do systému dodávateľa umožňujúci sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa |
8. Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa. |
9. Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do najneskôr 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody. |
10. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám najneskôr do 2 hodín po zadaní objednávky do objednávacieho systému dodávateľa. |
11. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
12. Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehôt dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody. |
13. Platnosť zmluvy/rámcovej dohody - od 01.03.2021 do 28.02.2022 alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
14. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody |
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody | stanovenie ceny za stravnú jednotku |
Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
191 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.02.2021 09:28
16.02.2021 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.02.2021 10:05 - Vstupná ponuka | 191 500,00 | € | Cena s DPH |
16.02.2021 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 187 248,70 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: