• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2021 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2021 11:25

Detail zákazky Z20212252

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.02.2021 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    15.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.02.2021 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.02.2021 11:25

Základné údaje

Z20212252

OF-230584

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5508220

Objednávateľ

30794323

Pôdohospodárska platobná agentúra

Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby

Čistiace prostriedky, leštiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, umývacie prostriedky, mopy, handry

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39832100-4 - Čistiaci prášok na riad
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831210-1 - Saponáty na umývanie riadu
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby
Funkcia
Čistiace a dezinfekčné výrobky na upratovanie vhodné do administratívnych priestorov.
Podľa účelového určenia vhodné na všetky príslušné plochy a povrchy bez rizika poškodenia a potreby následného oplachu.
Prostriedky určené na ručnú aplikáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Fixinela tekutý čistiaci kyslý prostriedok - modrý alebo ekvivalent ks 100
2. Handra bavlnená 50x60 cm ks 95
3. Jar na umývanie riadu, 450 ml, koncentrovaný, účinne odmasťujúci alebo ekvivalent ks 350
4. Kartáč - kefa na koberec bal 10
5. Kartáč na podlahu s ručkou bal 9
6. Leštidlo na nábytok 500 ml ks 20
7. Lopatka + metla na dlhej rúčke ks 21
8. Lopatka kovová široká ks 20
9. Mop plochý, podlahový s mikrovláknom 14x44 s teleskopickou tyčou 68x120 cm ks 28
10. Mydlo tekuté / 500ml s dávkovačom - dezinfekčné, antibakteriálne, antivírusové ks 501
11. Mydlo tuhé na umývanie rúk ks 102
12. Návlek na mop z vysoko absorčného mikrovlákna 14x44cm (k položke č.9) ks 51
13. Prostriedok na umývanie okien s alkoholom, vysoká čistiaca účinnosť, 500 ml - Okena alebo ekvivalent ks 49
14. Papierové utierky ZZ 5000/bal., jednorázové - vysoká pevnosť a savosť bal 10
15. Pronto na čistenie dreveného nábytku od prachu, nečistôt 400ml alebo ekvivalent ks 20
16. Rukavice latex M / balenie = 1 pár bal 50
17. Rukavice vinyl M, L, XL nepúdrové (balenie po 100 ks) bal 500
18. Sáčky na vložky, hygienické z HDPE (mikrotén) do zásobníkov - položka č.38, (balenie po 25 ks) bal 2000
19. Savo - tekutý dezinfekčný protiplesňový prípravok alebo ekvivalent 1l ks 50
20. Servítky biele 33x33 ( balenie po 100ks) bal 300
21. Špongia na riad (balenie po 10 ks) bal 200
22. Tekutý dezinfekčný a čistiaci prípravok na WC 750 ml ks 200
23. Tepovací prostriedok na ručné tepovanie 500 ml ks 200
24. Toaletný papier TENTO alebo ekvivalent, 2-vrstvový, 30m, biely, mäkký ks 2000
25. Top drotky nerez na umývanie riadu (balenie po 2 ks) bal 20
26. Univerzálny čistiaci prostriedok na podlahy a povrchy 5 l ks 200
27. Univerzálny čistiaci prostriedok na umývadlá 500 ml ks 200
28. Utierka Classic špongiová 15x8 cm (balenie po 3ks) ks 200
29. Utierka microclean 30x30cm na čistenie plôch bez saponátov ks 200
30. Utierka na sklo/zrkadlo 30x40 cm (balenie po 2 ks) bal 100
31. Utierky na riad 100% bavlna (balenie po 3ks) bal 100
32. Vedro plastové 15 l pevné ks 50
33.Vrecia do odpadkových košov PE 39x50 cm rolka 300
34. Vrecia do skartovačky č. Art. Nr 1442995000 (balenie po 100 ks) bal 7
35. Vrecia na odpad 120 l rolka 300
36. WC kefa ks 100
37. WC Kefa na čistenie toalety so stojanom ks 100
38. Zásobník PE sáčkov na hygienické vložky ks 30
39. Zmeták, dlhá rúčka (drevené telo) ks 30
40. Zvon gumový ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesta plnenia sú lokalizované na území Slovenskej republiky v mestách Bratislava, Dolný Kubín, Dunajská Streda, Košice, Levice, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Prešov, Rimavská Sobota, Trenčín, Trnava, Žilina, Zvolen.
Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi presnú adresu miest dodania, ďalej mená, priezviská a funkcie kontaktných osôb, ktoré poveruje preberaním a kontrolou objednávaného tovaru a potvrdzovaním dodacích listov.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný položkový rozpočet s jednotkovými cenami do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Ceny sú záväzné po dobu trvania účinnosti tejto zmluvy. S aktuálnym rozpočtom je Dodávateľ povinný predložiť údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov, ktoré sú uvedené v Technických vlastnostiach jednotlivých položiek.
Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení.
Plnenie tejto zmluvy je možné len na základe čiastkových písomných objednávok, podpísaných oprávnenou osobou Objednávateľa. Dodávateľ spracuje objednávku v deň doručenia, ak bola Objednávateľom zaslaná do 17:00 hod.
Dodávateľ dodá výlučne tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj na území Slovenskej republiky, resp. Európskej únie a bude vyhovovať platným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady rozvoz tovaru v celej SR na základe objednávok podľa zoznamu dodacích adries. Dodávateľ  je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, s návodom na použitie a s uvedením zloženia výrobku v slovenskom, resp. českom jazyku.
Rovnocenný ekvivalent Objednávateľ pripúšťa len vtedy, ak sa preukáže, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa.
Ak Dodávateľ nepreukáže, že ekvivalentný tovar spĺňa požadované špecifikácie, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Plnenie tejto zmluvy je možné len na základe objednávok podpísaných oprávnenou osobou kupujúceho, ktoré objednávateľ zašle na e-mailovú adresu dodávateľa. Objednávku predávajúci spracuje v deň doručenia objednávky, ak bola kupujúcim zaslaná do 17:00 hod.
Lehota plnenia je do 2 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Písomnú objednávku zašle Dodávateľovi poverený zamestnanec na adresu sídla Dodávateľa, uvedenú v úvodných ustanoveniach tejto zmluvy.
Cena tovaru je dohodnutá vrátane obalov, balenia, dopravy do sídla kupujúceho a na jednotlivé regionálne pracoviská kupujúceho na celom území SR, poistenia a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
Objednávateľ je povinný skontrolovať dodaný tovar podľa dodacieho listu. Ak údaje o tovare nesúhlasia alebo je porušený, či inak poškodený prepravný obal, odmietne kupujúci tovar prevziať. Ak má dodaný tovar vady, Objednávateľ má právo požadovať od Dodávateľa dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru alebo vystavenie dobropisu na reklamovaný tovar.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ je v rámci záručnej doby povinný odstrániť všetky vady tovaru na vlastné náklady alebo dodať náhradný tovar v termíne do 3 pracovných dní, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v podstatnom porušení zmluvy Dodávateľom. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvy sa bude považovať porušenie zmluvných povinností, týkajúce sa dohodnutých dodacích lehôt, zodpovednosti za vady a záruky na akosť.
Jednotlivé uvedené množstvá sú predpokladanými množstvami. Objednávateľ si vyhradzuje právo po dohode s Dodávateľom v prípade potreby zmeniť množstvo tovaru za menšie, respektíve väčšie pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien do výšky plnenia tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

17 999,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.02.2021 09:09

15.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 524
 113
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2021 17:08 - Vstupná ponuka 17 999,04 € Cena s DPH
11.02.2021 17:09 - Najvýhodnejšia ponuka 17 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS