00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
04387601
EKONA COR s.r.o.
Hranická 225, Hranice IV-Drahotuše, 75361, CZE
Monitory vitálnych funkcií vrátane centrálnych monitorovacích jednotiek a súvisiacich služieb pre kriticky chorých pacientov na COVID 19
monitor vitálnych funkcií, monitorovanie pacientov, centrálna jednotka
Tovar, Služba
1. MONITORY vitálnych funkcií vrátane príslušenstva
|
|
---|---|
Funkcia |
MODULÁRNE MONITORY VITÁLNYCH FUNKCIÍ v počte 20 ks určené pre potreby lôžkových oddelení nemocnice na bezpečné kontinuálne monitorovanie vitálnych funkcií kriticky chorých pacientov na COVID 19 na lôžku s prepojením na centrálne monitorovanie vrátane súvisiacich služieb – dopravy na miesto určenia, inštalácie, funkčnej skúšky, odovzdania kompletnej dokumentácie, uvedenia zariadení do trvalej prevádzky, odborného zaškolenia u autorizovaného záručného servisu. |
Predmet zákazky musí byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch SR a EÚ. |
Požaduje sa záručná doba na predmet zákazky ako celok v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ zabezpečí počas záručnej doby autorizovaný záručný servis minimálne v rozsahu: |
- bezplatný záručný servis a bezplatná údržba vrátane výmeny náhradných dielov potrebných k oprave predmetu zmluvy, |
- nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska, |
- vykonanie technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu |
- všetky aktualizácie sw počas záruky bezplatne |
- vykonanie poslednej preventívnej prehliadky mesiac pred uplynutím záručnej lehoty vrátane bezplatného odstránenia všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
MONITOR VITÁLNYCH FUNKCIÍ vrátane príslušenstva pre uchytenie monitorov a súvisiacich služieb | ks | 20 | ||
- veľkosť TFT farebnej obrazovky | cm | 30 | ||
- prevádzka na el. sieť vrátane batérie s výdržou | min | 180 | ||
- zobrazenie kriviek na obrazovke s možnosťou voľby ľubovoľnej konfigurácie kriviek a numerických polí a farebne ich odlíšiť | krivka | 6 | ||
- grafické a numerické trendy všetkých monitorovaných parametrov | hod | 168 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
MODULÁRNY MONITOR VITÁLNYCH FUNKCIÍ | |
-modul ku monitoru na meranie fyziologických funkcií pacienta | EKG, respirácia, SpO2, Teplota 2x, neinvazívny TK |
-modul na meranie | 2x invazívny TK |
užívateľom nastaviteľné hranice alarmov | manuálne a automaticky |
EKG so zobrazením 3 a 5 zvodov | možnosť výberu zvodov I, II, III, aVR, aVL, a VF |
zobrazenie EKG krivky | áno |
meranie srdcovej frekvencie HR, kontrola pacemakera, sledovanie ischémie myokardu | áno |
schopnosť analýzy segmentu, meranie ST elevácie a ST depresie a možnosťou zobraziť ST trendy | áno |
rozsah merania respirácie | 4-120 dychov za min. |
Sp02: meranie pulzovej frekvencie HR, zobrazenie pletyzmografickej krivky | áno |
rozsah merania SpO2 | 1-100% |
meranie neinvazívneho tlaku krvi | manuálny a automatický režim |
IBP tlaky: možnosť merania tlakov: arteriálny tlak,centrálny venózny tlak, tlak v pľúcnici, ICP | systolocký, diastolický a stredný |
rozsah merania | -40 až 320 mmHg |
možnosť merania teploty z rôznych miest, podľa použitého senzora | áno |
možnosť budúceho rozšírenia o meranie CO2 entropie alebo BIS, srdcového výdaja, dychové plyny, plné arytmie-16 typov, plný pohľad na krivky, skóre včasného varovania, | áno |
možnosť budúceho rozšírenia o meranie vdychovaného a vydychovaného CO2 | so zobrazením Fi a EtCO2, počtu výdychov a kapnografickej krivky na obrazovke monitora |
možnosť pripojenia do siete s centrálnym monitorom | áno |
Software | v slovenskom resp. českom jazyku |
Kompletné príslušenstvo pre dospelého pacienta pre každý monitor: | EKG káble, saturačný senzor, manžeta na meranie neinvazívneho tlaku( minimálne veľkosť L,XL) , káble na meranie invazívnych tlakov, príslušenstvo pre meranie teploty, senzor na meranie kapno s káblom |
2. CENTRÁLNA MONITOROVACIA STANICA vrátane príslušenstva
|
|
---|---|
Funkcia |
CENTRÁLNA MONITOROVACIA STANICA vrátane príslušenstva pre uchytenie monitorov na bezpečné kontinuálne monitorovanie vitálnych funkcií kriticky chorých pacientov na COVID 19 na lôžku s prepojením na centrálne monitorovanie vrátane súvisiacich služieb – dopravy na miesto určenia, inštalácie, funkčnej skúšky, odovzdania kompletnej dokumentácie, uvedenia zariadení do trvalej prevádzky, odborného zaškolenia u autorizovaného záručného servisu. |
Predmet zákazky musí byť v súlade s príslušnými požiadavkami stanovenými v právnych predpisoch SR a EÚ. |
Požaduje sa záručná doba na predmet zákazky ako celok v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ zabezpečí počas záručnej doby autorizovaný záručný servis minimálne v rozsahu: |
bezplatný záručný servis a bezplatná údržba vrátane výmeny náhradných dielov potrebných k oprave predmetu zmluvy, |
nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska, |
- nástup servisného technika na opravu predmetu zmluvy maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy do servisného strediska, |
- všetky aktualizácie sw počas záruky bezplatne |
- vykonanie poslednej preventívnej prehliadky mesiac pred uplynutím záručnej lehoty vrátane bezplatného odstránenia všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CENTRÁLNA MONITOROVACIA STANICA vrátane príslušenstva pre uchytenie monitorov | ks | 2 | ||
- veľkosť uhlopriečky centrálneho monitora | palcový | 19 | ||
-rozlíšenie monitora | pixle | 1280 x 1024 | ||
-dáta pacientskej histórie | dáta | 100 000 | ||
-história kriviek každého pacienta | hod | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Centrálny monitor | farebný LCD displej, 2 obrazovky |
Každá centrálna monitorovacia stanica bude mať 2 monitory | samostatne |
Synchronizácia dát s individuálnymi monitormi po obnovení prerušeného spojenia | áno |
Pripojenie s individuálnymi monitormi | štruktúrovanou kabelážou(káble dodá a natiahne dodávateľ) sieťou LAN |
Výstup | na pripojenie laserovej tlačiarne, ktorá je súčasťou dodávky |
Umožnenie výberu tlače požadovaných hodnôt | áno |
Pripojenie monitorovacích jednotiek | min. 32 súčasne |
Súčasné zobrazenie monitorovacích jednotiek | min. 32 súčasne |
Modifikovateľnosť zobrazenia lôžok | áno |
Možnosť výberu sledovaných parametrov | individuálne po monitoroch |
Umožní zobrazenie všetkých meraných parametrov lôžkových monitorov | áno |
Manažment alarmov každého monitora | áno |
Export všetkých pacientskych dát po sieti a na USB | áno |
Ovládanie monitora | v slovenskom alebo českom jazyku |
Výpočty dávkovania liekov a titračná tabuľka | áno |
Všetky dostupné aktualizácie softvéru | musia byť zahrnuté v cene nákupu |
Možnosť pripojenia | myši alebo klávesnice |
Názov |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY: |
1. Požadujeme dodanie nového, nepožívaného, nerepasovaného predmetu zákazky s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami predmetu zákazky uvedenými v OF. |
Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektoré technické požiadavky na predmet zákazky identifikujú konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky na ekvivalentný výrobok v prípade, že takýto ekvivalent spĺňa požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečeniu účelu, na ktoré je zariadenie určené a má porovnateľné resp. vyššie parametre ako tie, ktoré sa požadujú. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne produkt, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od rámcovej dohody. |
2. Požadujeme dodanie predmetu zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
3. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do doby vyčerpania zmluvného finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
4. Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej čiastkovej výzvy, t. j. čiastkovej objednávky od objednávateľa. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet dohody bude zabezpečovať v množstvách špecifikovaných v jednotlivých čiastkových objednávkach podľa skutočných potrieb objednávateľa. |
6. Predmetom prvej čiastkovej objednávky bude zabezpečenie dodávky 10 ks modulárnych monitorov vitálnych funkcií pre urgentné zabezpečenie oddelení s pacientmi s diagnózou COVID-19, lehota dodania tovaru na základe prvej čiastkovej objednávky je 15 dní. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že : |
- predmet dohody dodá na dohodnuté miesto plnenia zodpovednej osobe objednávateľa, |
- cenu za predmet zákazky objednávateľ uhradí po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu dohody do trvalej prevádzky, na základe faktúry spolu s dodacím listom a inštalačným protokolom, |
- faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo rámcovej dohody, číslo objednávky, jednotkovú cenu v EUR bez DPH, jednotkovú cenu v EUR s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH., podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky |
8. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
9. Kúpna cena za jednotlivé čiastkové objednávky bude uhradená po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu čiastkovej objednávky do trvalej prevádzky so splatnosťou faktúry 60 dní od jej doručenia objednávateľovi, dodávateľ vystaví a doručí faktúru elektronicky do 4 dní od kompletného dodania predmetu čiastkovej objednávky na e-mailovú adresu, ktorú mu po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľ. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy, V prípade ak faktúra obsahuje nedostatky, objednávateľ má právo faktúru vráti dodávateľovi na opravu. |
10.1. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
10.2. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
10.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
11. V zmysle bodu 6.1.8 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska je dodávateľ povinný písomne predložiť objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre dodávateľa časť plnenia podľa zmluvy a bez udelenia súhlasu objednávateľa takého subdodávateľa nepoužiť na poskytnutie žiadnej časti plnenia. |
12. V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, inštalačný protokol, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru. |
13. V prípade omeškania dodávateľa s plnením predmetu zmluvy, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výše 0,1% z ceny s DPH nedodaného predmetu zmluvy, najmenej však vo výške 30 Eur za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvnou pokutou uvedenou vyššie nezaniká nárok objednávateľa na plnenia a služby podľa zmluvy. Objednávateľ má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti dodávateľom v plnej výške. |
14. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky. |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY |
Dodávateľ bez vyzvania predloží objednávateľovi najneskôr do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody: |
1. Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia zariadení, predpokladaného množstva na 12 mesiacov, jednotkovej ceny v EUR bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v EUR s DPH, celkovej ceny v EUR bez DPH a celkovej ceny v EUR s DPH za predpokladané množstvo predmetu zákazky. |
Ceny musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane súvisiacich služieb. |
Položkovitý aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej dohody. |
2. Podrobný technický opis ponúkaných zariadení vrátane súvisiacich služieb s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia, výrobcu a údajov deklarujúcich technicko-medicínske a funkčné parametre ponúkaných zariadení vrátane prospektového materiálu v slovenskom alebo českom jazyku v takom rozsahu, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných minimálnych technicko-medicínskych a funkčných parametrov predmetu zákazky uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
3. Údaje o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo) zodpovednej za plnenie zmluvy. |
4. V prípade, že časť plnenia podľa rámcovej dohody bude pre dodávateľa realizovať subdodávateľ, dodávateľ predloží objednávateľovi údaje o všetkých známych subdodávateľoch (v rozsahu min. obchodné meno alebo názov, sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt subdodávateľa, IČO), údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, predmet subdodávky a podiel plnenia rámcovej dohody zabezpečovaný subdodávateľom. |
Objednávateľ dodávateľom predložené doklady skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky na základe čiastkových objednávok, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa na predmet zákazky, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nerepasovaného predmetu zákazky a minimálne v špecifikácii uvedenej vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a v Osobitných požiadavkách na plnenie v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie od rámcovej dohody a udelenie negatívnej referencie. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | - grafické a numerické trendy všetkých monitorovaných parametrov | hod | 168 | ||
Navrhnutá hodnota | - grafické a numerické trendy všetkých monitorovaných parametrov | hod | 150 |
18 hodinový rozdiel pri tak vysokom počte hodín zaznamenávania nie je z klinického hľadiska až tak podstatný a zbytočne obmedzuje konkurenčné prostredie.
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | rozsah merania | -40 až 320 mmHg |
Navrhnutá hodnota | rozsah merania | -40-290mmHg |
Diskriminačný parameter. Hodnota tlaku 320mmHg, je nezmyselná.
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Kompletné príslušenstvo pre dospelého pacienta pre každý monitor: | EKG káble, saturačný senzor, manžeta na meranie neinvazívneho tlaku( minimálne veľkosť L,XL) , káble na meranie invazívnych tlakov, príslušenstvo pre meranie teploty, senzor na meranie kapno s káblom |
Navrhnutá hodnota | Kompletné príslušenstvo pre dospelého pacienta pre každý monitor: | Všetko požadované príslušenstvo okrem „senzor na meranie kapno s káblom“. |
Na inom mieste OF je CO2 požadované ako opcia
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
66 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.02.2021 12:57
17.02.2021 10:00
17.02.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.02.2021 15:11 - Vstupná ponuka | 66 000,00 | € | Cena bez DPH |
16.02.2021 12:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: