• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2021 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 11:20

Detail zákazky Z20212186

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.02.2021 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    12.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.02.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.02.2021 11:20

Základné údaje

Z20212186

OF-230770

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5504500

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

51447878

HygArt s.r.o.

Nábrežná 861/15, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plastový riad na jedno použitie

menu box, miska-termo okrúhla, viečko plast pre misky termo, lyžica- jednoralzový plast, vidlička - jednorázový plast, nôž - jednorázový plast

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. plastový riad na jedno použitie
Funkcia
Na dlhšie uchovávanie jedla v teplom stave
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Menu box 241x207x69mm, 2 dielny, penový polystyrén, -balenie 125 ks bal 120
Menu box 241x207x69mm nedelený penový polystyrén , - balenie 125 ks bal 60
Miska-termo okrúhla 450ml, penový polystyrén, - balenie 25 ks bal 864
Miska-termo okrúhla 340ml, penový polystyrén, - balenie 25 ks bal 240
Viečko plast pre misky termo 340-680 ml, - balenie 50 ks bal 552
Lyžica 17cm, jednorazový plast, - balenie 100 ks bal 120
Vidlička 17cm, jednorazový plast, - balenie 100 ks bal 120
Nôž 17cm, jednorazový plast, - balenie 100 ks bal 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie a dopravu vrátane vyloženia na mieste plnenia.
Doba trvania Rámcovej dohody je do 31.12.2021
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodopvednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy "podrobný aktualizovaný rozpočet" jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH zaokrúhlená na dve desatinné miesta .
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.
Faktúra aj dodací list budú obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovými cenami.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Množstvá odberu tovaru nie sú záväzné podľa zmluvy, platí množstvo podľa elektronicky predloženej objednávky, t. j. množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané. Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa na základe čiastkových objednávok po dobu trvania rámcovej dohody (telefonicky, e-mailom). V prípade ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie.
Objednávateľ požaduje dodanie zákazky v pracovných dňoch od 8,00 hod. do 14,00 hod. najneskôr do 2 pracovných dní od objednania.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídlo objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickými vlastnosťami, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M.R.Štefánika 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

11

1,00 predmet zákazky

5 160,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.02.2021 09:14

12.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 81
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2021 10:05 - Vstupná ponuka 5 159,99 € Cena s DPH
10.02.2021 11:55 - Najvýhodnejšia ponuka 4 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS