• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2021 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2021 12:15

Detail zákazky Z20212165

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.02.2021 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2021 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2021 12:15

Základné údaje

Z20212165

OF-227497

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5525651

Objednávateľ

00002801

Slovenská inovačná a energetická agentúra

Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK

Dodávateľ

31402445

Slovakia Online s.r.o.

Riazanská 57, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Denný monitoring médií

monitoring médií, mediálny archív, monitoring tlače, poskytovanie a využívanie informácií

  • 64216000-3 - Elektronické správy a informačné služby
  • 72310000-1 - Spracovanie údajov
  • 72319000-4 - Poskytovanie údajov
  • 72320000-4 - Databázové služby
  • 72330000-2 - Služby na štandardizáciu a klasifikáciu obsahu a dát
  • 79811000-2 - Služby v oblasti digitálnej tlače

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Denný monitoring médií - poskytovanie informácií z monitorovania verejných informačných zdrojov.
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie denného monitoringu médií, prístup do online databázy mediálnych výstupov, monitoring blogov a dodanie scanov novinových článkov vo formáte .jpg.
1. denný off-line monitoring zo slovenských tlačených, elektronických a internetových zdrojov triedený podľa kľúčových slov;
2. online monitoring – databáza mediálnych výstupov - vyhľadávanie kľúčových slov, príspevky v plnom znení (fulltext), prístup 24 hodín denne, cca 100 článkov mesačne;
3. monitoring dostupných internetových blogov;
4. vytváranie súboru elektronických informácií na základe monitorovania:
- celoplošnej a regionálnej periodickej tlače,
- spravodajských a publicistických relácií televízneho a rozhlasového vysielania,
- internetových spravodajských serverov a spravodajských agentúr;
5. scany novinových článkov vo formáte .jpg (cca 15 ks mesačne).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
denný off-line monitoring zo slovenských tlačených, elektronických a internetových zdrojov triedený podľa kľúčových slov mesiac 24
online monitoring – databáza mediálnych výstupov - vyhľadávanie kľúčových slov, príspevky v plnom znení (fulltext), prístup 24 hodín denne, cca 100 článkov mesačne mesiac 24
monitoring blogov mesiac 24
vytváranie súboru elektronických informácií na základe monitorovania mesiac 24
scany novinových článkov vo formáte .jpg (cca 15 ks mesačne) mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kľúčové slová najviac 65 ks 1-5 slovných výrazov, vrátane tvarov, ktoré vznikajú pri ich ohýbaní;
zoznam kľúčových slov verejný obstarávateľ (objednávateľ) ich poskytne úspešnému uchádzačovi (dodávateľovi) po uzatvorení zmluvy,
- verejný obstarávateľ (objednávateľ) si vyhradzuje právo neobmedzene meniť zoznam kľúčových slov počas trvania zmluvy;
link na monitoring automatický, ktorý nie je potrebné denne meniť;
archív monitoringu priamo prístupný prostredníctvom jednoduchého výberu dátumu;
počet prístupov zamestnanci verejného obstarávateľa (objednávateľa), max. 30;
vyhľadávanie ľubovoľný textový výraz nad kompletným obsahom poskytovaného monitoringu;
forma a štruktúra údajov prehľad všetkých správ a článkov k zadaným kľúčovým slovám a plné znenie týchto správ a článkov;
formát v prípade ak nie je dohodnuté inak, úspešný uchádzač (dodávateľ) bude svoje plnenia poskytovať vo formáte WORD;
online monitoring – databáza mediálnych výstupov databáza mediálnych výstupov, online monitoring – 7/24, cca 100 článkov mesačne;
monitoring blogov monitoring blogov;
jpg scany jpg scany, cca 15 ks mesačne.
Minimálny rozsah monitorovaných zdrojov:
I. slovenská tlač: denníky vrátane ich pravidelných príloh a magazínov - všetky hlavné, napr.: Hospodárske noviny, Nový čas, Plus jeden deň, Pravda, SME,Denník N, Új Szó, Plus 7 dní, Profit, Slovenka, Trend, Vásárnap, Život, Týždeň, Šarm, ASB, Eurostav, Inžinierske stavby; Obchod,priemysel,
- Hospodárstvo; Revue priemyslu, Roľnícke noviny, Správa budov, Stavebné materiály, Stratégie, Dom a byt, Doma v záhrade, Interiér/Exteriér, Línia, Môj dom, Môj dom špeciál, Nový čas bývanie,
- Pekné bývanie, Stavebníctvo a bývanie, Štýl bývania, Tvorivé ekoBývanie, Urob si sám, Záhrada & bývanie, Banskobystrické ECHO, Banskobystrické noviny, Bardejovský KORZÁR, Bratislavské noviny,
- Hornonitrianske noviny, Humenský KORZÁR – týždenník ,KORZÁR - košický denník, Košické ECHO, Košice dnes, Kysucké noviny, Liptovské noviny, Ľubovniansky KORZÁR – týždenník,
- Michalovský KORZÁR -týždenník, Nitrianske ECHO, Nitrianske noviny - Nové Zámky, Komárno, Nitrianske noviny – Noviny Juhozápadu, Nitrianske noviny – Týždeň na Pohroní, Noviny stredného Považia,
- Noviny Žiarskej kotliny, Novohradské noviny, Oravské noviny, Popradský KORZÁR - týždenník, Prešovské ECHO, Prešovský denník, KORZÁR, Rožňavský KORZÁR - týždenník, Spišskonovoveský KORZÁR - týždenník,
- Topoľčianske noviny, Trenčianske SCHO, Trenčianske noviny, Trnavské ECHO,Trnavské noviny, Turčianske noviny, Týždenník pre Záhorie, Zvolensko-Podpolianske noviny, Žilinské ECHO, Žilinské noviny.
II.spravodajské a publicistické relácie televízneho a rozhlasového vysielania - všetky hlavné, napr: STV1 – Správy RTVS 16:00 a 19:00, Reportéri, O päť minút dvanásť, Občan za dverami, FOKUS, STV2 – Správy a komentáre, Správy z regiónov JOJ – Noviny o 17-tej, Veľké noviny TV JOJ,
- Markíza – Prvé televízne noviny, Televízne noviny, Lampáreň, TA3 – Hlavné správy, Správy TA3, Téma dňa, V politike, Analýzy a trendy, Labyrint,
- Rádio Slovensko – Rádiožurnál, Vec verejná, Sobotné dialógy, Rádio Expres – Infoexpres, Braňo Závodský naživo.
III. internetové spravodajské servery a spravodajské agentúry - všetky hlavné, napr: 24hod.sk, aktuality.sk, aktualne.sk, blog.sme.sk, cas.sk, dennik.sk, eprofit.sk, etrend.sk, euractiv.sk, hlavnespravy.sk, hnonline.sk, jetotak.sk,medialne.sk, omediach.com, noviny.sk, pravda.sk,
- pluska.sk, sme.sk, spravodajstvo24.sk, ta3.com, teraz.sk, topky.sk, tvnoviny.sk, tyzden.sk, ujso.com, webnoviny.sk, asb.sk, blog.etrend.sk, csr.etrend.sk, dnes24.sk, dnes.sk, energia.sk,
- energiaweb.sk, energie-portal.sk, enviroportal.sk, europskenoviny.sk, hnporadna.hnonline.sk, changenet.sk, komentare.hnonline.sk, korzar.sk, mojdom.zoznam.sk, odpady-portal.sk, tlacovespravy.sme.sk.
IV. spravodajské agentúry: SITA, TASR.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi plnenie podľa tejto zmluvy vo forme opakovaných čiastkových plnení v súlade s odsekom 6. týchto Osobitných požiadaviek na plnenie.
2. Dodávateľ poskytuje technické zabezpečenie odovzdávania výsledkov monitoringu objednávateľovi a zabezpečuje zálohovanie elektronickej podoby výsledkov monitoringu na svojom, objednávateľovi vzdialene prístupnom zariadení, napr. dodávateľovom serveri.
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť monitoring médií vo vyššie uvedenom rozsahu denne  v elektronickej podobe elektronickou cestou vždy do 7:30 hod. Ak dňu aktualizácie monitoringu elektronických médií predchádzajú dni pracovného pokoja, dodávateľ sa zaväzuje aktualizovať monitoring elektronických médií aj za všetky predchádzajúce po sebe nasledujúce dni pracovného pokoja vrátane posledného predchádzajúceho pracovného dňa alebo soboty. Objednávateľ si vyhradzuje právo pridávať a odoberať kľúčové slová za podmienky dodržania uvedeného maximálneho počtu.
4. V prípade poruchy pri elektronickom prenose dát môže objednávateľ požiadať dodávateľa o opakované doručenie dát.
5. Objednávateľ sa zaručuje využívať poskytovaný monitoring len pre svoju vnútornú potrebu, neposkytovať výsledky monitoringu tretím osobám. Objednávateľ rešpektuje, že obsah a štruktúra monitoringu sú chránené autorskými právami. Dodávateľ vyhlasuje, že monitoring je dennou správou podľa § 5, písm. f) zákona č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon.
6.  Plnenie sa poskytuje postupne. Za ucelenú časť plnenia sa považuje monitoring médií podľa špecifikácií uvedených v tejto zmluve, dodaný v priebehu jedného kalendárneho mesiaca. Objednávateľ zaplatí dodávateľovi za poskytovanú pravidelnú službu mesačnú odmenu.
7. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť aj rozpis poskytovaných služieb s uvedením dátumu ich poskytnutia, pričom k potvrdeniu poskytnutia služby sa nevyžaduje podpísanie preberacieho protokolu,
8. Dodávateľ bude fakturovať mesačne, pričom je oprávnený vystaviť faktúru za plnenie dodávané v predchádzajúcom kalendárnom mesiaci najneskôr 15. dňa v mesiaci nasledujúcom po mesiaci, kedy bolo plnenie dodávané.
9. V lehote do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť podrobný rozpočet v tabuľkovom procesore (napr. vo formáte MS Excel), pričom ceny v ňom uvedené musia byť zaokrúhlené matematicky na dve desatinné miesta. V podrobnom rozpočte bude uvedené:
a) názov predmetu zákazky,
b) technické vlastnosti z opisného formulára,
c) cena za 1 mernú jednotku "MJ" (1 MJ je 1 kalendárny mesiac),
d)  počet MJ (24 mesiacov),
e) cena za počet MJ v EUR bez DPH,
f) výška DPH v EUR (za počet MJ),
g) cena za počet MJ v EUR s DPH.
10. V prípade, ak Dodávateľ zašle podrobný rozpočet podľa odseku 9., ktorý bude obsahovať vady, nezrovnalosti alebo bude v rozpore s predmetným VO a zmluvou, Objednávateľ Dodávateľa na túto skutočnosť upozorní prostredníctvom e-mailu. Dodávateľ je povinný opraviť podrobný rozpočet, a to do troch pracovných dní odo dňa, kedy mu Objednávateľ takýto e-mail odoslal, tak, aby bol v súlade s VO a zmluvou.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že postup uvedený v odseku 10. môže Objednávateľ opakovať bez obmedzenia, pokiaľ nebude znenie podrobného rozpočtu podľa odseku 9 v súlade s VO a zmluvou.
12. V lehote do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi svoje čestné prehlásenie, v ktorom potvrdí skutočnosť, že má s relevantnými vydavateľmi, vysielateľmi a pod. uzavreté dohody, ktoré mu umožňujú poskytovať monitoring médií.
13. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a rozpisu poskytnutých služieb. Lehota splatnosti faktúry za dodaný predmet zmluvy je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
14. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
15. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná.
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
17. Zákazka môže byť financovaná zo zdrojov EÚ. V prípade, ak bude zákazka financovaná z prostriedkov EÚ (resp. refundovaná z prostriedkov EÚ), dodávateľ bude povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s poskytovanou službou a bude tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.
18. Dodávateľ berie na vedomie, že predmet zákazky (alebo jeho časť) môže byť uhradený bezhotovostným platobným stykom z rôznych účtov Objednávateľa zriadených pre jednotlivé Národné projekty, ktoré môžu byť odlišné od účtu uvedenom v záhlaví tejto Zmluvy. Objednávateľ po uzavretí Zmluvy oznámi Dodávateľovi čísla účtov jednotlivých príslušných Národných projektov, ktorých sa týka predmet zákazky a z ktorých môžu byť hradené záväzky Objednávateľa.
19. Dodávateľ berie na vedomie, že ním poskytnuté osobné údaje budú objednávateľom spracovávané výlučne v rozsahu nevyhnutnom na plnenie zmluvy a v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane osobných údajov fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.
20. V zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov vznikne po zriadení fakturačného systému povinnosť prijímať a vydávať zaručené elektronické faktúry.
21. Porušenie povinností uvedených v bodoch 2., 3., 6., 9., 12., 17. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy podľa § 349 Obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2021 00:00 — 01.03.2023 23:59

24,00 mesiac

10 070,40

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.02.2021 11:23

22.02.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 621
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.02.2021 15:16 - Vstupná ponuka 8 937,60 € Cena s DPH
22.02.2021 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 7 632,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS