• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 15:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 15:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2021 16:35

Detail zákazky Z20212143

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 15:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 15:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2021 16:35

Základné údaje

Z20212143

OF-230656

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5500983

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36365556

LABO - SK, s.r.o.

Slávičie údolie 102/A, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia a prístroje na PCR testovanie

diagnostika, COVID 19, PCR testovanie

  • 33124000-5 - Diagnostické a rádiodiagnostické prístroje a spotrebný materiál
  • 42513100-6 - Mraziace zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hlbokomraziaci box
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hlbokomraziaci box ks 1
Objem l 695
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hlbokomraziaci box UFV 700 alebo ekvivalent
Teplotný rozsah -90 až -40 °C
Interný záznamník nameraných teplôt, možnosť exportu cez USB vyžaduje sa
Teplotná stabilita pri -80°C +/- 2,5°C
Ukladacie priestory 4 samostatné priestory s 2 vnútornými izolačnými dvierkami
Možnosť uzamykania vyžaduje sa
Akustická a vizuálna signalizácia alarmov poruchy snímacej sondy, pri otvorených dverách, chyba teploty vyžaduje sa
Záruka 24 mesiacov
 2. RealTime systém
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
RealTime systém systém 2
Celkový teplotný rozsah v rozmedzí °C 0 100
Podporovaný objem v rozmedzí ul 5 50
Termálny gradient s možnosťou optimalizácie protokolu – rozpätie °C 30 100
Rýchlosť zahrievania a chladenia termobloku v rozmedzí °C/sek 3 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
RealTime CFX96 Touch system alebo ekvivalent
Modulárny systém s možnosťou jednoduchej výmeny reakčných blokov vyžaduje sa
PCR blok – Peltier fast blok s vyhrievaným vekom, kapacita 96 vzoriek vyžaduje sa
Otvorený systém pre používané plasty a reagencie – možnosť používať platničku alebo samostatné stripy s vrchnáčikmi vyžaduje sa
Vyhrievané veko vyžaduje sa
Možnosť chladenia po skončení analýzy vyžaduje sa
Možnosť multiplexného merania, prostredníctvom piatich nezávislých optických kanálov vyžaduje sa
Samostatný optický kanál pre FRET technológiu vyžaduje sa
Excitačné rozmedzie minimálne 450-680nm prostredníctvom 6 filtrovaných LED diód
Detekčné rozmedzie minimálne 515-730nm prostredníctvom 6 filtrovaných fotodiód
Detekčný limit 1 kópia cieľovej sekvencie v ľudskej genomickej DNA
Dynamický rozsah 10 rádov
Zariadenie s integrovaným softvérom na záznam a úschovu dát vyžaduje sa
Možnosť ukladania dát na pamäťový chip v prístroji vyžaduje sa
Možnosť ovládania a programovania cez dotykovú obrazovku prístroja vyžaduje sa
Súčasťou zariadenia obslužný notebook s vyhodnocovacím softvérom vyžaduje sa
Obslužný softvér zariadenia poskytujúci automatický algoritmus pre korekciu optimalizovanej základnej krivky pre každú jamku a farbičku, automatickú relatívnu kvantifikačnú analýzu génovej expresie a možnosť exportu dát priamo do .ppt ,.bmp, .txt, .xls a .xml formátov vyžaduje sa
Záruka 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenie obsluhy.
Vrátane servisu prístroja po dobu 24 mesiacov od prevzatia
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára", nebude verejným obstarávateľom odobratý a následne bude odstúpenie od zmluvy s uvedením negatívnej referencie na dodávateľa.
Dodávateľ je povinný spolu s tovarom dodať objednávateľovi aj všetky potrebné doklady a dokumenty vzťahujúce sa na dodávaný tovar (napr. certifikáty, licencie, záručné listy, návody na použitie a pod.) a to v slovenskom, alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie objednávateľa od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

15.02.2021 10:00 — 17.03.2021 11:00

1,00 sada

66 550,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.02.2021 15:09

11.02.2021 15:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2021 16:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 606
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.02.2021 21:37 - Vstupná ponuka 66 550,00 € Cena bez DPH
11.02.2021 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 66 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS