• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2021 16:10

Detail zákazky Z20212141

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.02.2021 15:03
  •    Predkladanie ponúk
    11.02.2021 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.02.2021 15:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.02.2021 16:10

Základné údaje

Z20212141

OF-230660

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5500979

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36030848

DYNEX Servis spol. s r.o.

Nové Kalište 17, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Izolačný automat

diagnostika, COVID 19, PCR testovanie

  • 33124000-5 - Diagnostické a rádiodiagnostické prístroje a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Izolačný automat
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Izolačný automat ks 2
Vstupný objem vzorky v minimálnom rozsahu ul 50 1600
Minimálne 2 vyhrievané bloky pre účinnejšiu izoláciu s nastaviteľným rozsahom °C 30 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Automatizovaná izolačná stanica Maelstrom 4800 Extraction System alebo ekvivalent
Plne automatizovaný izolačný prístroj pracujúci na princípe magnetických guličiek áno
Prístroj musí byť certifikovaný pre použitie IVD súprav a validovaný na izoláciu vzoriek na covid- 19 áno
Možnosť izolovať široké spektrum nukleových kyselín: genomickú DNA, bakteriálnu DNA,vírusovú DNA a RNA, celkovú RNA, zo širokej škály vzoriek ako celková krv, EDTA krv, sérum,bunky a tkanivá, sperma, mlieko, sliny, sputum, stery, výplachy
Systém na izoláciu nukleových kyselín s rotačnou technológiou s magnetickými tyčinkami pre dôkladnú homogenizáciu v procese naviazania a uvoľnenia nukleových kyselín v priebehu izolácie áno
Možnosť nastavenia vírivého miešania až do 3000 rpm. áno
Súčasné spracovanie až 48 vzoriek v jednom behu áno
Univerzálne využitie aj pre menšie počty vzoriek bez zvyšovania nákladov, minimálne 2 vzorky áno
Trvanie RNA izolácie 48 vzoriek max do 40 minút áno
Možnosť používať originálne, výrobcom predplnené reagenčné súpravy áno
Možnosť nastavenia vlastných extrakčných programov áno
Integrovaná dotyková obrazovka umožňujúca jednoduché ovládanie -výber a beh protokolov, inštaláciu ďalších protokolov, vymazanie jednotlivých protokolov, ukladanie dát, samostatné operácie áno
Zabudovaná UV lampa pre účinnú a spoľahlivú dekontamináciu vnútorného pracovného priestoru. áno
Ochranný kryt zabraňujúci kontaminácii spracovávaných vzoriek z prostredia áno
Dostupnosť štandardizovaných optimalizovaných prednastavených protokolov, možnosť optimalizácie a modifikácie protokolov áno
Záručná lehota na zariadenie a všetky jeho súčasti 24 mesiacov
Bezplatný záručný servis 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Inštalácia zariadenia a jeho spustenie do plnej prevádzky, vrátane plastového spotrebného materiálu pri spustení zariadenia.
Vrátane zaškolenie obsluhy zariadenia.
Vrátane záručného servisu prístroja po dobu 24 mesiacov od prevzatia
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára", nebude verejným obstarávateľom odobratý a následne bude odstúpenie od zmluvy s uvedením negatívnej referencie na dodávateľa.
Dodávateľ je povinný spolu s tovarom dodať objednávateľovi aj všetky potrebné doklady a dokumenty vzťahujúce sa na dodávaný tovar (napr. certifikáty, licencie, záručné listy, návody na použitie a pod.) a to v slovenskom, alebo českom jazyku.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie objednávateľa od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

15.02.2021 08:00 — 17.03.2021 13:00

1,00 sada

46 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.02.2021 15:03

11.02.2021 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.02.2021 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 20
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.02.2021 16:23 - Vstupná ponuka 46 400,00 € Cena bez DPH
11.02.2021 08:21 - Najvýhodnejšia ponuka 46 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS